" Fogalmam sem volt arról, hogy én is érezhetek ilyen mélyen, hogy egy gyermek az imádság derűjét adhatja, hogy az apaság megújítja szívemet. "
Hugh O'Neill
Alessia
Egy napja, hogy vissza tértünk Asgardba.
Nagy volt az öröm amikor Heléna megtudta, hogy kislányunk lesz Lokival. Anyáéknak, pedig ma fogjuk elmondani, hogy gyermeket várok, előre is sajnáltam őket, mert azt sem tudják, hogy pár nap múlva hozzá megyek Lokihoz. Tudom, nekik ez így egyszerre nagyon sok, de úgyis megfogják érteni, vagyis nagyon remélem. Lokinak sikerült elintéznie, hogy még egy hétig itt legyünk Asgardban. A karácsonyt viszont már a Földön fogjuk ünnepelni, Lokival együtt.- Szerinted anyáék mit fognak szólni?- kérdeztem a húgomtól.
- Mármint mire gondolsz?- kérdezett vissza miközben Magnit ringatta a kezében.
- Ma mondjuk el anyának és apának, hogy terhes vagyok... De tudod, elég sok mindent fognak most megtudni, ezért most aggódom egy kicsit.
- Esküvő is lesz ráadásul. Fogalmam sincs, hogy mit fognak szólni hozzá! De biztos, hogy megértik, hiszen ők megértő szülők.- biztató mosollyal fürkészett engem.
- Biztos...- húztam a számat, mert nem voltam benne százszázalékosan biztos.
Helénát ott hagytam Magnival, mivel nekem Lokit kell megkeresnem. Igaz, hogy fontos dolgokat intéz, de ez most fontosabb, mint az asgardi dolgok. Én azt szeretném, hogy együtt mondjunk el anyáéknak és Odinnak, hogy várandós vagyok. Loki annyival elintézte, hogy mondjam el én egyedül, mert, hogy ő nem ér rá ezzel foglalkozni. Rosszul is esett tőle, de most épp, ezért szeretnék vele beszélni, ha pedig nemet mond akkor kezdődnek a bajok. Szerencsére nem tud nekem nemet mondani. Na jó, azért ez nem mindig van így, de általában nem tud nekem ellenállni.
Loki
- Öcsém! Állj csak meg!- kiabált utánam Thor.
Nyugalomra volt szükségem, ezért úgy véltem, ha ki jövök a tisztásra a lovagolni akkor nem fog meg zavarni senki, de a jó eszű bátyám mindig megtud zavarni.
- Mit akarsz, Thor?- szálltam le a gyönyörű fekete színű jószágról.
- Alessia téged keres! Több órája eltűntél, mi történt, Loki?- bátyám aggódva nézett rám.
- Történt egy-két dolog a Földön, míg Alessiával ott tartózkodtunk...
- Mégis mire gondolsz?- lépett közelebb hozzám.
- Beszéltem Anyánkal, sok mindent tudtam meg arról az ismeretlenről, akit mi veszélynek hívunk!
- Mond már Loki!- Thor mély hangjától zengett az egész tisztás.
- A lányomat akarja...- amint ezt kimondtam minden végtagom megremegett.
- Miből gondolod, hogy azaz ismeretlen, bárki legyen is az, a lányodat akarja?
- Pontosabban az erejét akarja! Thor hinned kell nekem, Anyánktól tudom mindezt, de többet sajnos én sem tudtam meg.
ESTÁS LEYENDO
I fell in love with a god [BEFEJEZETT]
FanficAlessia több éven át szerelmes volt a legjobb barátjába, ám egy nap ez az emúció megváltozott. Találkozik a húga által egy istennel, akibe menthetetlenül szerelembe esik, de nem akarja magának bevallani egyhamar. Vajon a hazugságok istene képes lesz...