" Mindegy, min mész keresztül, van fény az alagút végén. Nehéznek tűnhet elérni, de meg tudod csinálni. Csak törekedj felé, és meg fogod találni a dolgok jó oldalát. „
Demi Lovato
Sokáig tanakodtam azon, hogy Loki engem hülyére akar venni. Egyszer velem, máskor meg azzal a csajjal szórakozik. Tegnap, amint megtörtént a csók Loki és Luna között, egyből leléptem és ahogyan becsaptam magam mögött az ajtót azt gondolom Lokiék is meghallották. A csínytevés istene sokáig próbálkozott velem beszélni tegnap éjjel, de én még ki sem nyitottam neki az ajtót. Engem nem vesz hülyére, én nem leszek a lány a másik mellett. Úgy látszik Loki azt a ostoba libát választotta helyettem, pedig mi már aludtunk is együtt, igaz véletlenül, de az is valami. Mitől jobb az a csaj, mint én? Mi tetszik Lokinak benne? Szerintem az a csaj sík hülye, nem is értem Odin mit gondolt akkor, amikor ide hívta Lunát Asgardba.
- Alessia figyelsz rám?- dobott meg egy párnával a húgom.
- Ja persze, persze. Figyelek!
- Csak nem elkalandozott a figyelmed egy csínyes istenen?- nézett rám mosolyogva.
- Eltaláltad, de ezt most hanyagoljuk inkább, ha lehet emiatt nem akarom, hogy rossz kedved legyen eme csodálatos napon!- öleltem magamhoz az én egyetlen kishugomat.
- Mikor jön már anya? Sietni kéne, annyi dolgunk van még, hogy az hihetetlen!- fogta a fejét.
- Első sorban a hajaddal kell valamit kezdeni!- mondtam neki. - Egyébként valakinek a vendégeket is fogadnia kell. Nem? Vagy Thor megy le majd mindenkiért?- kíváncsiskodtam.
- Igen, igen! Ja és jut eszembe, Ericket is meghívtam, jót tesz neki ha veled lehet!- mondta és én majdnem leestem a székről amin ültem.
- Ezt miért nem mondtad nekem? - lepődtem meg.- Legalább lesz itt valaki, akivel elleszek Bruceon kívül!- mosolyogtam halványan.
- Na és Loki? Ő miért nem jó?- kérdezett.
- Szerintem a kis Lunával lesz, úgyhogy én már oda nem is kellek!
Ezt követően már anya is itt volt velünk és miközben Helénának a haját csinálta, azokról a tényekről beszélt, amit sose gondot volna, hogy a kisebbik gyermeke házasodik meg először.
Majd később pedig a gyerekkorunkat említette, hogy mi ketten mennyit veszekedtünk. Persze ez is csak addig tartott, míg egyszobában voltunk a húgommal, azért öt év van köztünk, engem más érdekelt. Mondjuk 15 évesen még csak tízedik élet évét töltötte. Akkor ő még játszott, én meg már régen kinőttem a játszadozásból. Míg anya segít Helénának, addig én is neki láttam a készülődésnek. Erre az ünnepségre semmiképpen sem asgardi ruhát fogok felvenni, amit viselni fogok estére, azt már réges régen kiválasztottam a Földön.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I fell in love with a god [BEFEJEZETT]
Hayran KurguAlessia több éven át szerelmes volt a legjobb barátjába, ám egy nap ez az emúció megváltozott. Találkozik a húga által egy istennel, akibe menthetetlenül szerelembe esik, de nem akarja magának bevallani egyhamar. Vajon a hazugságok istene képes lesz...