" Reméltem, hogy egy szép napon olyan erős érzéseket táplálok majd valaki iránt, hogy az ledönt a lábamról, és az egész életemet a feje tetejére állítja az a mindent elsöprő szenvedély, amely a legszebb szerelmek sajátja. „
Michelle Obama
Visszajöttünk a mindketten a palotába, mert már vacsora idő van.
Loki elhatározta magát és úgy döntött közölni fogja apjával a történteket.
Miután mindenki elfogyasztotta a vacsoráját, Loki felállt a helyéről és elkezdte mondani a mondanivalóját.- Khm...- köszörülte meg a torkát.- Apám nagy örömmel közölné veled, hogy voltam a tiszta szívű virágoknál és a növények úgy vélték, hogy már én is tiszta szívvel rendelkezem! Most már végre megbocsáthatsz apám! Megváltoztam és ez Alessiának köszönhető!- nézett rám mosolyogva a végén. Ezután Odin felállt a helyéről és oda ment a fiához és átölelte.
- Mindig tudtam Loki, hogy neked legbelül érző szíved van és ezt most egy nőnek köszönheted, ő hozta ki belőled az igazi éned!- mondta a mindenek atyja.- Loki fiam, eljött ez az idő, mire már régóta vártam és vártunk!- veregette a meg a herceg vállát.
A későbbiekben Lokival kint sétáltunk a kertben. Mivel már sötét volt alig láttuk egymást, de azért én még is jól kitudtam venni az ő alakját.
- Olyan régóta vágytam erre a pillanatra, hogy végre kettesben legyünk!- mondta nekem Loki.
- De már megadatott ez az alkalom, nem? Voltunk kettesben a nap folyamán.- mosolyogtam rá.
- Igen, de Alessia én úgy érzem, hogy......
Vártam azt, hogy elmondja amit szeretett volna, de megzavartak minket megint és abba hagyta amit elkezdett mondani nekem.
- Elnézést hercegem, de Odin hívat téged!- jelentette be Luna.
Loki kezet csókolt nekem, mint egy úriember, majd sietősen távozott. Én is indultam volna, de Luna megálított engem.
- Hova-hova?- kérdezett.
- Dolgom van és szeretnék tőled jó távol lenni!- mondtam neki gúnyosan.
- Alessia, várj! Szeretném közölni veled, hogy élvezd ki a Lokival töltött idődet ameddig csak lehet, mert utána nem lesz rá alkalmad, mivel a feleségével kell töltenei az idejét és nem rád fogja pazarolni!- jelentette be, majd gúnyosan mosolyra húzta az ajkait.
- Te meg miről beszélsz? Szerinted én elhiszem ezt? Hát nem! Csak tudd, hogy Lokival már nagyon mélyre fordult a kapcsolatunk és nem fogsz tudni közénk állni! Szóval le is húzhatod magad a wc-n!
- Majd azt meglátjuk Jones!- mondta, majd magamra hagyott.
Ezután vissza indultam a palotába, hogy beszéljek Lokival. Mindenhol kerestem a herceget, de nem találtam sehol, pedig még a szobájában is megnéztem és ott sem volt egy lélek sem.
***
Az éjjel nem sokat tudtam aludni, egész végig azon jártak a gondolataim, amit Luna mondott. Sehogy sem tudná rá venni Lokit, hogy kössenek házasságot, az ki van zárva. A herceg nem menne bele, az biztos.
Helénához és Thorhoz tartok most, elakarom nekik mesélni a tegnapiakat. Egésznap nem is beszéltem a húgommal és nem is láttam őket. Értem én, hogy friss házasok, de a vendégeket akkor sem kéne hanyagolniuk. Kiváncsi vagyok Thor reakciójára mikor, megtudja az érzéseimet Loki iránt. Eldöntöttem neki is elfogom mondani hiszen a tesvéréről van szó és ő ismeri a legjobban ezért tőle fogok tanácsot kérni. Amint beértem az újdonsült férj és feleség szobájába, rögtön ki is futottam. Sikerült megzavarnom őket megint hancurozás közbe. Ilyen az én formám. Szerencsére nem vettek észre ezért gyorsan elszaladtam onnan. Fél órával később vissza jöttem, hátha ennyi idő alatt lezavarták a dolgot.
VOUS LISEZ
I fell in love with a god [BEFEJEZETT]
FanfictionAlessia több éven át szerelmes volt a legjobb barátjába, ám egy nap ez az emúció megváltozott. Találkozik a húga által egy istennel, akibe menthetetlenül szerelembe esik, de nem akarja magának bevallani egyhamar. Vajon a hazugságok istene képes lesz...