XXX. Elfelejteni

1.7K 138 28
                                    

Vannak pillanatok, amikor egy férfi is sírhat, anélkül, hogy szégyenkeznie kellene. ”

Graham Greene

Korán reggel ébredtem meg Loki szobájában. A herceg nyomát sem láttam, tegnap este óta vissza se jött.
A szobában nagyobb rendetlenség volt, mint amire emlékeztem. A földről felszedtem a ruháiamat amiknek nem sok hasznát veszek már. A pólóm szét van szabva, a gatyám még viselhető állapotban van, úgyhogy azt feltudom venni. Mivel Loki tegnap este tönkretette a felsőmet, ezért bosszúból elveszek tőle egy inget. Oda sétáltam a nagy barna szekrényhez amiben Loki herceg ruháji vannak. Mikor kinyitottam az ajtaját ledöbbenve áltam előtte. Milyen szép rend volt és minden külön-külön van elhelyezve, milyen praktikus. Mondjuk egy hercegről van szó, nem lehet rumlis, bár mondjuk Thorból simán kinézem, hogy nem ügyel a rendre. Miután sikeresen kiválasztottam egy fekete inget gyorsan magamra kaptam és rávettem a bőrkabátomat, aztán csak voltam és vártam Lokira. Bíztam benne, hogy vissza jön értem és nem hagy meghalni. Hiszen bármikor bejöhet a szobába egy jégóriás vagy rosszabb, Luna fog rám találni. Nem féltem tőle, de ő sokkal erősebb nálam. Hosszú várakozás után, végre Loki megérkezett. Amikor belépett a szobába jól megnéztem az arcát. Nagyon letört volt és kedve sem volt túl fényes. Gondolom a történtek miatt van ez. Tovább vizslattam őt és észre vettem a szemein, hogy pirosak voltak. Nem aludhatott sokat az éjjel. Miután jól meg néztem, oda mentem hozzá és szóra nyitottam az ajkaimat.

- Miért mentél el az éjjel?- kérdeztem tőle félénken, mert nem voltam biztos abban, hogy az a Loki jött vissza, aki tegnap este magamra hagyott.

- Gondolkoznom kellett és persze nem akartam a közeldben lenni. - mondta kissé búnkon.

- De most mégis itt vagy. Miért?- néztem rá szomorúan.

- Ennek megvan az oka Alessia! Azért jöttem, hogy biztonságosabb helyre vigyelek téged mert itt nem maradhatsz! Elviszlek a testvéredhez, de helyiség nem a palotában van!- jelentte ki.

- És te mit csinálsz ezután?- kíváncsiskodtam.

- Visszajövök a palotába, elintézem Lunát és a többi jégóriást, de ne aggódj, ott lesz a bátyám és a barátai! Nem lesz baj!- nyugtatott meg.

- De én is ott akarok lenni! Látni akarom Luna arcát!- mosolyodtam el a végére.

- Nem Alessia! És amint vége van ennek az őrültségnek, te haza mész a Földre!- mondta rezdületlenül.

- Tessék? De miért? Loki én három hónapot vártam rád! Tudod te mennyi ideig tartott megcsinálni azt a nyamvadt ellenszert neked?- mutattam az ágy melletti éjjeliszekrényre, amin ott volt a Lokinak szánt lötty. - Tony és Bruce csak azért csinálták meg, hogy mi...... újra együtt legyünk! Mond csak Loki, te mit érzel most? Vagy mit éreznél az én helyembe?- emltem feljebb a hangomat.

- Alessia, meglep az, hogy annak ellenére, ami közted és Stark között történt te még barátkozni mersz vele! Csak nem szerelmes vagy belé?- kérdezte tőlem hevesen.

- Micsoda? Te ebből az egészből ennyit szűrtél le?- akadtam ki.- Jajj Loki! Ne legyél már féltékeny! Tony és köztem nincsen több puszta barátságnál! De téged miért érdekel ez, ha már nem akarsz tőlem semmit?- a kérdésemen nagyon meglepődött.

- Mert nem is érdekel, csak kíváncsi voltam, ennyi és nem, nem vagyok féltékeny! Hidegen hagy az egész, azzal vagy és azzal fekszel le, akivel csak akarsz! De most már mennyünk!

I fell in love with a god [BEFEJEZETT]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin