„ Akár itt vagy, akár nem: itt vagy, mert a szavaim neked szólnak, és nélküled nem léteznének. "
David Levithan
2 héttel később
Elérkezett az utazásunk napja. Az utóbbi két hétben nem csináltam semmi mást, csak Lokival voltam, és a húgommal. Az utóbbival töltöttem a legtöbb időt, sok mindenben segítettem neki amiben csak tudtam. A herceggel nagyon közel kerületünk egymáshoz és majdnem megtörtént közöttünk az aktus. De Loki nem sietetett és tiszteletben tartotta, hogy nekem időre van szükségem. Sosem szerettem elkapkodni a szexet. Egy pár hetes kapcsolatban szerintem nem a szeretkezés az első, de úgy érzem most már kész vagyok odaadni magam Lokinak. Ő is férfiból van, és miattam még a szexuális életéről is képes volt lemondani. Sokszor a puszta nézésével éreztem, hogy leakar vetkőztetni. Mindig amikor végeztem a fürdéssel jól végig nézett rajtam és az ajkait harapdálta. Már azzal kínzott engem, ha mosolyogva rám nézett, de én sosem adtam egykönnyen magam. Éltemben egyszer, amikor Tonyval feküdtem le, de még most sem bánom.
Most pedig Tonyval és Banner-el várjuk, hogy a két isten megérkezzen. S amikor megláttam Lokit és Thort a folyosón sétálni egy napszemüvegben azt hittem ott halok meg a nevető görcsben.
- A szemüveg miért kell?- kilábaltam nekik.
- Azért mert nem akarunk feltűnést kelteni!- válaszolta Thor.
- Haver, téged sosem az eszedért szeretünk!- nevetett fel Tony.
- Na és te miért vetted fel azt?- kérdeztem Lokit, majd rá mutattam a szemüvegre.
- Mert szerintem jól áll!- vigyorodott el.
- Uhum, hát persze!- nevettem halkan.
- Na akkor indulhatunk?- jött a kérdés a mennydörgés istenétől.
Mi többiek csak bólintottunk és elindultunk a szivárvány hídhoz.
Amikor oda értünk, Thor még mondott valamit Heimdallnak, aztán az őr megnyitotta nekünk a bifrösztöt. Alig egy perc elteltével meg is érkeztünk Norvégiéba. Pontosabban a fővárosába, Osloba. Szemet gyönyörködtető látvány tárult elénk. A bifröszt pont az erdő előtt rakott ki minket, előttünk rengetek fa sorozat helyezkedett el, mögüttünk pedig egy hatalmas tó állt.- Szóval akkor ez lenne az a titkos erdő? Különlegesebbnek hittem.- vontam vállat.
- Ez egy erdő igen, de beljebb kell mennünk, egészen addig amíg meg nem látjuk a kék színű szürkületet.- felelte a csínytevés istene.
- A ködnek kék színe lesz?- nézett éretlenül Bruce.
- Igen!- válaszolt tömören Loki.
- De menő!- mosolyodtam el.
ESTÁS LEYENDO
I fell in love with a god [BEFEJEZETT]
FanficAlessia több éven át szerelmes volt a legjobb barátjába, ám egy nap ez az emúció megváltozott. Találkozik a húga által egy istennel, akibe menthetetlenül szerelembe esik, de nem akarja magának bevallani egyhamar. Vajon a hazugságok istene képes lesz...