Celou sobotu jsem byla zavřená doma. Jamese jsem vůbec neviděla. Snažila jsem se si co nejvíce užívat Lea a Sally, protože už zítra odjížděli, ale myšlenkami jsem stejně pořád byla u Jamese. Chtěla jsem mu pomoct, ale on o ni nestál.
Na večer mi volala Sam, jestli nepůjdu k Rickovi. Nejdříve se mi nechtělo, ale nakonec jsem si řekla, proč ne? Navíc, když jsem doma řekla, že jdu ven, Cass najednou vyskočila, že půjde se mnou a než jsem stihla protestovat, už se cpala do auta.
„Takže kam jedeme?" zeptala se natěšeně, když jsem se posadila vedle ní.
„Co to děláš, Cass?" pozvedla jsem obočí a čekala na odpověď.
„Už mě to doma nebaví, takže jdu s tebou," pokrčila rameny.
Nechápavě jsem si jí prohlédla. „A proč nejdeš s Tessou?"
„Protože chci být se svou malou sestřičkou," usmála se na mě.
Pozvedla jsem obočí. „Malou? Jsi stejně stará," zamračila jsem se.
„Jsem o šest minut starší," pyšně se usmála a já nad tím protočila oči. Tohle vytahovala pokaždé, když jsem nechtěla skákat tak, jak ona pískala.
„Fajn, tak k Rickovi," mávla jsem nad tím rukou.
Cassidy zaparkovala před barem a vyletěla z auta jako střela. Co jí sakra dneska bylo? Pomalu jsem vyrazila za ní. Společně jsme vešly do baru a zamířily ke stolu, kde seděli Sam s Kylem.
„Ahoj," pozdravily jsme s Cass. Zaplula jsem na místo vedle Kyla a Cassidy si sedla vedle Sam. Kyla věnoval Cassidy nevrlý pohled, ta si ho ale nevšímala a věnovala svou pozornost Sam. Strčila jsem do něj loktem. To že mu vadila jsem dokázala pochopit, ale nemusel se takhle kysele tvářit pokaždé, když byla v jeho okolí.
„Co ty tady?" zeptala se jí Sam a objala jí.
„Doma mě to nebavilo, a když mi Carrie nabídla, abych jela s ní, souhlasila jsem," usmála se.
„Takže ty jsi jí pozvala?" zamumlal vedle mě Kyle.
„Co kecáš. Já ti nic nenabízela. Vždyť ses mi nacpala do auta bez zeptání," vyjela jsem na ní a Kyla ignorovala.
Cassidy uraženě zkřížila ruce na prsou. „Ty prostě jen nechceš, abych s tebou trávila čas, viď?" Kyle vedle mě tiše zavrčel. Kopla jsem ho silně do nohy, abych ho donutila držet jazyk za zuby.
„Jo, o to mi přesně jde," řekla jsem ironicky.
Cassidy chtěla něco říct, ale naštěstí jí vyrušil Timův příchod. „Čau, lidi. Omlouvám se za zpoždění. Rodinné drama," zasmál se a sedl si vedle mě.
„Stalo se něco?" zeptala jsem se ustaraně. Timovi rodiče nebyli zrovna nadšení z jeho orientace a dávali mu to dost rádi sežrat. Několikrát jsem mu pomáhala dostat se z toho, kdy mu rodiče řekli něco nehezkého a on byl potom kvůli tomu úplně v háji.
„Ne, nic zásadního," mávl rukou.
„Jdu nám něco objednat," zvedla se Cassidy.
Kyle něco zabručel a poté se zvedl a vyrazil za ní. Přesněji za zrzkou, která seděla na baru.
„Tak co Sam? Už jsi našla toho svého tajemného prince?" zeptal se jí Timmi, když ti dva odešli.
Sam si smutně povzdechla. „Ještě ne. Vůbec nemám tušení, kdo to byl a hledám ho už dva týdny. Přemýšlím, že se na to vykašlu, protože tohle asi vážně nemá cenu," připustila neochotně.
ČTEŠ
Světlo a tma ✔️
RomanceCaroline a Cassidy jsou sice dvojčata, ale dalo by se říct, že jedna je pravým opakem té druhé. Cassidy je chytrá, hezká, královna školy a doma ta oblíbenější dcera, zatím co Caroline je nenápadná dívka, které si skoro nikdo ani nevšimne. Caroline n...