•16•

11.7K 512 5
                                    

Konečně pátek!

Jak já miluju víkendy.

Dnes se měl konat basketbalový zápas na který jsme chtěli všichni jít, ale tým, proti kterému jsme měli hrát, odstoupil, takže se zápas odkládá.

Ráno se mi sotva podařilo vyhrabat z postele, protože Sally s Leem tady zůstali přes noc. Původně chtěli odjet po večeři, ale táta Sally ukecal, aby tu zůstala déle a odjela až v neděli. Takže jsme s Cass strávily celý večer ve společnosti Sally a jejích dalších vtipných historek z mládí.

Celý den jsem neměla na nic energii a pořád jsem byla přešlá z hádky s Jamesem. Vím, že jsem to asi přehnala a že to byla moje vinna, ale došlo mi, že nechci, aby se mnou úplně nemluvil. Ve škole mě naprosto ignoroval a už se nekonaly ani žádné jeho vtípky nebo urážky na moji osobu. Nečekaně mi to chybělo, protože to bylo aspoň nějaké zpestření těch nudných dní strávených ve škole.

Když jsem odcházela ze školy, všimla jsem si na parkovišti Tessy a Jamese, jak se olizují. Páni, to už to spolu táhnou přes týden? To jsem vážně nečekala. Počítala jsem s tím, že to skončí po pár dnech.

Odtrhla jsem od nich svůj pohled a otevřela dveře od našeho auta, kde jsem si sedla na místo spolujezdce vedle Cass, která něco psala na svém telefonu a skoro ani nezaznamenala moji přítomnost. Odkašlala jsem si a ona vyplašeně zvedla hlavu ke mně.

„Jak dlouho jsi tady?" zeptala se překvapeně.

„Teď jsem přišla. Jsi nějak mimo," konstatovala jsem.

„Ale ne," mávla rukou a telefon uklidila.

„Jak dlouho jsou spolu?" zeptala jsem se a kývla hlavou směrem k místu, kde byli James s Tessou.

Cass se trochu pousmála. „Nejsou spolu. Tessa s kluky nechodí a James zase nechodí s holkami."

„Tak proč jsou pořád nalepení na sobě? Trvá to už asi týden a dělá se mi z toho zle," odfrkla jsem si.

Cass se na mě zadívala a potom se rozesmála. „Říkám, že spolu nechodí, ale to neznamená, že spolu nespí."

To mi předtím nedošlo. „Aha."

„Nežárli," zasmála se.

„Já nežárlím a teď už laskavě jeď," vyjela jsem na ní.

Cassidy nastartovala a vyjela směrem domů. Táta slíbil, že dnes budeme večer na zahradě grilovat. To jsme dělali jen při zvláštní příležitosti a návštěva Sally jednou z nich byla. Grilování jsem milovala. Sešli jsme se celá rodina a většinou večer nekončil hádkami.

Když jsme přijely domů, táta s mámou tady už překvapivě byli.

„Vy nejste v práci?" zeptala jsem se udiveně.

„Domluvili jsme se, že půjdeme domů dřív, když máme tu návštěvu," usmála se máma. „Caroline, pojď mi pomoct připravit večeři," rozkázala mi.

Mezitím, co jsem s mámou připravovala jídlo, táta šel na zahradu připravit gril a Cassidy si se Sally hrály s Leem.

***

„Pamatujete, jak se Caroline poprala s Jamesem?" smál se táta. „To jí bylo asi pět a bylo to kvůli tomu, že jí James sebral panenku a ostříhal jí dohola." Do smíchu se dali už všichni.

Bylo asi deset večer a my pořád seděli venku a povídali si. Leo usnul už asi před hodinou, tak ho Sally musela odnést do postele, protože tady už byla zima. Všichni jsme byli zabalení v dekách a seděli na terase.

Světlo a tma ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat