•37•

10K 437 30
                                    

Že jsem byla vykolejená. Byla a to hodně.

Myslela jsem na ten polibek celou noc a došlo mi, že si s ním o tom musím promluvit a ukončit to, protože tohle dál nesmí pokračovat. Cítila jsem se provinile vůči Oliverovi a musela jsem s tím něco udělat.

Začínala jsem z něj být tak zmatená. Jeden den je milý a hodný a další den bych ho nejraději uškrtila.

Táta hned ráno odjel pryč a máma mi sama navrhla, jestli nechci jít třeba večer s kamarády k Rickovi. Samozřejmě jsem hned souhlasila a napsala ostatním, že nakonec přijdu. Cass se rozhodla jít taky, takže jsme jeli společně.

Díky tomu, že jela Cass a vyhrožovala mi, že jestli nepůjdu přesně, odjede beze mě, přišly jsme včas. Hned jsem se uvítala s Oliverem, který mi přinesl drink a posadili jsme se do našeho oblíbeného boxu. O hádce s tátou jsem řekla pouze Sam, která mi slíbila, že to nikde neřekne. Kyle se nějak divně tvářil, když jsme s Cass přišly. Zato Cass se usmívala jako sluníčko. Chápu, proč se tvářil tak divně. Za ten její věčný úsměv bych jí kolikrát nejradši zabila. Ale i Tim vypadal spokojeně a zrovna debatoval se Sam o Benovi.

Timmi to zbytku partě oznámil minulý týden. Sam okamžitě začala vyzvídat a naléhala na Timmiho, aby jí ho hned představil, ten nám však slíbil, že ho uvidíme až na večírku. Byla jsem ráda, že jim to konečně řekl, protože jsem měla strašnou potřebu říct o Benovi ostatním sama.

Ucítila jsem na sobě něčí pohled. Podívala jsem se k baru, kde seděl James a usmíval se na mě. Nechápavě jsem pozvedla obočí a on mi naznačil rukou, ať jdu za ním. Vždyť vedle mě seděl Oliver. Záporně jsem zakroutila hlavou. On se zvedl a šel směrem k záchodům. Nechápavě jsem ho pozorovala a teprve, když se u dveří otočil a vrhl na mě významný pohled, mi to došlo.

Zvedla jsem se a omluvila se, že si musím odskočit. Vlezla jsem dveřmi do chodbičky, která vedla k záchodům. Před dveřmi na toalety jsem se rozhlédla, jestli mě někdo nevidí a nenápadně vklouzla na pány.

Před zrcadlem stál James a zrovna si prsty pročesával vlasy. „Co to děláš?" zeptala jsem se a založila si ruce na hrudi. Někdo tady klidně mohl být a on mě zatáhne sem.

James se okamžitě otočil a vzal mě za ruku, aby mě následně odtáhl do kabinky a zavřel za námi. Možná mu to taky došlo.

V té chvíli jsme si byli až moc blízko a mě bylo jasné, že budu mít co dělat, abych se dále držela plánu, že to musím skončit. Cítila jsem jeho blízkost a nelíbilo se mi to hlavně z toho důvodu, že mi to bylo příjemné. Vzal mě kolem pasu a sklonil se ke mně.

Políbil mě a já opět zapomněla na všechno okolo a ponořila se do toho polibku. Zajela jsem mu prsty do vlasů a zatahala za ně. Jako odpověď mě kousl do spodního rtu. Jeho rty sjely po mé čelisti až na krk a já nedokázala potlačit vzdech, který se mi dral z úst. Zaslechla jsem kroky a naštěstí mi znovu naskočil mozek. Okamžitě jsem se odtáhla. James si mě zmateně prohlédl.

„Co se děje?" zeptal se tiše a jeho ruce mě hladily na zádech.

Sebrala jsem všechnu svou odvahu a podívala se na něj. A to jsem přesně dělat neměla, protože těm očím se nedalo odolat. „Jamesi, tohle nejde. Musíme toho nechat." Řekla jsem šeptem.

„Cože?" nechápavě pozvedl obočí.

Dala jsem se hned do vysvětlování. „Já chodím s Oliverem a mám ho ráda. Tohle nemůže pokračovat. Nechci se s ním rozejít a ani ho nechci podvádět."

James protočil oči. „Ty děláš, jako bych tě nutil do nějakého vztahu. Já po tobě nic takového nikdy nechtěl."

Překvapeně jsem zamrkala. „Takže co jsi od tohohle očekával?" zeptala jsem se mírně naštvaně.

„Ehm... já nevím. Nic." Pokrčil rameny.

Překvapeně jsem otevřela pusu. A já si myslela, že tohle bude v něčem jiné. „Seš hajzl." Sykla jsem jeho směrem. Vykroutila jsem se z jeho objetí a nasupeně odešla z kabinky. Ignorovala jsem kluka, který stál u zrcadla a měl na mě nějaké poznámky. Prostě jsem prošla kolem něj bez jakékoli reakce.

Jak jsem si mohla myslet, že to se mnou myslí vážně. Vždyť je to arogantní blbec, který myslí jen na sebe a holky má na jedno použití. Jak jsem mohla být tak blbá?

Na druhou stranu se chvílemi choval tak mile a chápavě. Já si včerejšek užila a ani by mě nenapadlo, že by to nemyslel vážně, po tom našem rozhovoru. No, spletla jsem se a to dost.

Vrátila jsem se mezi partu a hned se posadila Oliverovi na klín, který si mě překvapeně prohlédl. „V pořádku?" zeptal se starostlivě.

„Jasně." Zalhala jsem a políbila ho.

Všimla jsem si Jamese, který se taky vrátil a zrovna se usmíval na nějakou blondýnku u baru, která se k němu až nějak moc měla.

Sevřela jsem ruku v pěst, až mi zbělali klouby. Proč mi tak vadilo, že je s jinou holkou, když mi před pár minutami prakticky řekl, že o mě nemá zájem?

Celý zbytek večera jsem strávila usazená Oliverovi na klíně, kterému to nevadilo. Měla jsem dobrý výhled na zbytek baru a tedy i na Jamese. Zrovna jsem zhnuseně pozorovala tu blondýnku, která mu cpala jazyk až do krku. Hned na to se oba zvedli a opustili bar. Tiše jsem zavrčela.

„Co to bylo?" zašeptal mi do ucha Oliver.

Překvapeně jsem zamrkala. Jaksi jsem zapomněla, že mě mohl slyšet. Hned jsem zčervenala a Oliver se mé reakci zasmál.

Raději jsem se otočila na druhou stranu, kde seděl Kyle. „Jsi v pohodě? Dnes se tváříš nějak divně."

„Nic mi není. Buď v klidu." Mrkl na mě a já se už po druhé zarazila nad tím, že k odpovědi nepřidal něco ve smyslu, že mě miluje. To mu snad Oliver něco řekl nebo konečně přišel k rozumu. Dokonce se dnes ani nesnažil sbalit nějakou holku.

Překvapeně jsem se podívala na Sam, která jen pokrčila rameny. Taky si toho všimla.

Světlo a tma ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat