•22•

11K 466 47
                                    

„Hej lidi, jdete dnes k Rickovi? Bude tam nějaká soutěž kapel." Zeptal se nás Timmi.

Seděli jsme u našeho stolu a jedli oběd.

„Já jdu." Odsouhlasila jsem to Timmimu. Sam s Kylem se hned přidali.

„Care, jak jsi na tom s Cass?" zeptal se mě Kyle.

Vzhlédla jsem a podívala jsem se k jejímu stolu, kde seděla spolu s Tessou, Jamesem a dalšími lidmi z jejich partičky.

„Nemluvíme spolu." Vysvětlila jsem a dál už to nehodlala rozebírat. Za dva dny jsem neměla jedinou příležitost si s Cass promluvit. Záměrně se mi vyhýbala a pokaždé, když jsme se někde v domě potkaly jen my dvě, tak utekla pokaždé kvůli nějaké jiné zámince.

Kyle to naštěstí pochopil a dál už se nevyptával.

„Ahoj lidi, můžu se k vám přidat?" zeptal se někdo. Zvedla jsem hlavu a mé oči se setkali s Oliverovými.

„Jasně" usmála jsem se na něj a posunula se, aby si mohl sednout vedle mě. Všichni se na mě překvapeně podívali. Oliver normálně seděl u stolu s Cass a ostatními. Právě od jejich stolu nás sledovalo pár naštvaných pohledů.

Oliver se posadil. „Jdete dnes večer k Rickovi?"

„Jo, jdeš taky?" zeptal se Kyle.

„Nejdřív jsem nevěděl, jestli mám jít nebo ne, protože zítra máme ten zápas, ale nakonec jsem si řekl, že půjdu." Vysvětlil.

„Tak se tam všichni uvidíme." Zavýskala až moc vesele Sam a přisedla si blíž ke mně, takže jsem byla nucena se posunout blíž k Oliverovi. Zpražila jsem jí jedovatým pohledem a ona se jen nevinně usmála.

„Platí, že přijdeš zítra na zápas?" otočil se na mě Oliver.

„Jasně, přijdu."

„Ty jdeš na zápas?" zeptal se překvapeně Kyle. Kývla jsem na souhlas. „Teď se cítím uražený. Když jsem tě pozval já, tak jsi řekla, že nejdeš." Řekl dotčeně a já zčervenala.

Než jsem stihla něco říct, předběhl mě Oliver. „To víš, má mě radši." Zasmál se a dal mi ruku kolem ramen.

Kyle zrudl. „To teda nemá."

Všichni jsme se tomu zasmáli, ale Kyle vypadal, že nežertuje. „Jasně, že tě mám radši než Olivera. Nemusíš se cítit uraženě." Zasmála jsem se.

„Tak moment." Zvedl ruce Oliver.

„Nechcete řešit něco jiného? Třeba to, co je Davisovi, vypadá dost naštvaně." Vstoupil do toho Timmi, který se snažil zabránit schylující hádce.

„Nevím co mu je. Poslední dva dny je nějaký divný." Pokrčil rameny Oliver.

Podívala jsem se na něj a měla pravdu. James se na mě zase díval a dost naštvaně. Už včera byl nějaký divný. Když jsem ho večer viděla oknem a zamávala mu na pozdrav, tak neodpověděl a zatáhl závěsy.

***

Se Sam jsme se tentokrát připravily u ní doma, protože jsem jí nechtěla tahat k nám, kde byla už tak napjatá atmosféra. Sam mi tentokrát vnutila černé minišaty a boty na podpatku. Alespoň jsem jí vymluvila výrazné líčení.

U Ricka bylo úplně plno, když jsme tam přišly a to to ještě ani nezačalo. Objednala jsem nám něco na baru a pokecala s Rickem, zatímco Sam šla najít ostatní. Kluci samozřejmě seděli v našem obvyklém boxu kousek u podia. Přinesla jsem mě a Sam nějaký drink a usadila se vedle Kyla.

Světlo a tma ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat