"Evlenmek mi?"
"Evvet. Sen, ben,evlenmek. "
"Böyle bir şey mümkün değil."
"What?"
"Angie ben... Bunu sana nasıl açıklayabilirim."
"I don't understand anything you say."
(Söylediğin hiçbir şeyi anlamıyorum.)
"I love someone else."
(Başka birisini seviyorum.)
Angele ellerini Ares'in üzerinden çekip göğsünün üzerinde bağladı.
"I know. Kumsal right?"
(Biliyorum. Kumsal değil mi?)
Ares sessiz kalarak Angele'dan gözlerini kaçırdı.
"Beni sevebilirsin biliyorum. Benimle evlenirsen bebek olmaz Ares."
"Why do you want to marry? You're not a marriage woman. I know you."
(Neden evlenmek istiyorsun ? Sen evlilik kadını kadını değilsin. Seni tanıyorum.)
"Bilemezsin Ares."
Angele yaklaşıp kollarını Ares'in omuzları üzerinden geçirip arkasında birleştirdi.
Dudakları arasında çok küçük bir mesafe kalmıştı.
"Aşk gerçek Ares. Bana çılgın şeyler yaptırıyor."* * *
Kumsal<Ben galiba ölmek istiyorum. Sürekli ağlıyorum, yorulunca biraz dinlenip bir daha ağlıyorum. Saatlerce hatta günlerce
İlk kez intihar düşüncesi bana çok mantıklı bir kararmış gibi geliyor.
Kendimi o kadar değersiz hissediyorum ki.
Böyle hissetmemin sebebi de benim.
Her şeyin suçlusu benim. Her şeyi mahveden benim. Ben ölmeyeyim de kim ölsün ha?
Telefonum çalıyor... Şerefsiz Berkay'ın numarasını engelledim. O halde arayan o değil. Kim o zaman?
Yataktan kalkıp telefonuma baktım. Arayan Esin'di. Telefonu açmayıp bir kenara attım. Yaptığım hatanın rezil sonucunu duysa ne tepki verirdi acaba.
Aptallığımdan ders çıkarıp benim yaptığım hataları yapmasa bari, mesela ayrılık kararı alırsa hemen işleme koymasın bunu.
Bu arada konu neden hep Ares ve bana geliyor acaba?
O ne yaptı ki? Bebeği kabul etmiş midir? Kesin Angele ile evlenecektir. Çocuğuna tabi ki sahip çıkar. Sonuçta bu işte %50 paya sahip öyle değil mi? Öyle sıyrılıp çıkamayacaktır.
Peki ben ne yapacağım?
Allahım ölmek istiyorum!!
Yine bir ağlama krizi tutmuştu ki kapımın çalmasıyla yarılandı. Açmak istemiyorum,çalar çalar gider nasılsa...
Kim geldi acaba?
Yatağımdan tekrardan kalkıp sessizce kapıya yaklaştım ve delikten baktım.
Gelen Esin'di. Niye geldi acaba, kesin beni kontrol etmek için. Canım arkadaşım, ona da kapıyı kaptırsam başka kimim kalır ki bu hayatta.
"Sabahtan beri seni arıyorum! Nasıl merak ettim biliyor musun? Nerdeydin sen ?! Hihh! Bu ne hal kız?! Ne oldu sana?!"
* * *
"Esin ne yapacağım ben? "
"Ne diyeceğimi bilemiyorum Kumsal. Kafam çok karışık. Emin misin hamile olduğuna test yaptın mı?"
"Teste gerek yok. Tahlil sonuçları öyle söylüyor."
"Çok saçma! "
"En kesin sonuç kan tahlili Esin."
"Hayır, saçma olan o değil. Sen o gece sürekli kustuğunu söylüyorsun ama Berkay aranızda bir şeyler olduğunu. Kusarken bu işi nasıl yapabilirsiniz ki ?"
"Bilmiyorum Esin. Yapmışız işte, sonuç ortada."
"Peki ne yapacaksın?"
"Bilmiyorum. Sen olsan ne yapardın?"
"Bebeği istiyor musun?"
Bu soru beni yeniden ağlatmıştı.
Esin omzumdan tuttu.
"Kumsal bir karar vermen gerekiyor. Hayatın boyunca Berkay'dan bir parça taşıyabilecek misin yanında?"
"Böyle sorma işte. Cevabımı biliyorsun, ama ona nasıl kıyabilirim. O küçücük bir can. Kaybettiğim meleğimden ne farkı var?"
"Berkay'ın haberi var mı?"
"O domuzdan bahsetmeyelim artık lütfen. Haberi var ne yazık ki."
"Bu kötü oldu."
"Ölmek istiyorum."
"Salak salak konuşma! Bir yolunu bulacağız, hep böyle belirsiz kalmayacak."
"Böyle bir hatayı nasıl yaptım anlamıyorum."
"Şu an duygusal düşünüyorsun. Bebeği aldırırsın Berkay'ın k.çına tekmeyi koyar ve hayatına devam edersin."
"Anlamıyorsun Esin, bebek kaybetmek korkunç bir şey."
"Kumsal ona her baktığında bu utancı hatırlayacaksın sen! Bu gerçeğe rağmen ona tüm sevgini verebilecek misin?"
"Bu onun suçu değil!"
"Pekala, öyleyse düşün, karar ver. Düşüncelerim, seninkilerle uyuşmuyor ve seninle tartışmak istemiyorum. Yarın görüşürüz."
* * *
Yazardan<
"If you want we will get married here. A little celebretion. Wouldn't it be great?"
(Eğer istersen burada evleniriz. Küçük bir kutlama. Harika olmaz mı?)
"I didn't say we were getting married Angele."
(Evleneceğimizi söylemedim Angele.)
"Sorry.I,I'm so excidet."
(Üzgünüm. Ben, ben çok heyecanlıyım.)
"It's okay to have a baby Angie...Getting married isn't problem."
(Bebek sahibi olmak sorun değil Angie.Evlilik de problem değil.)
"What's problem?"
(Problem ne?)
"I'm in love with Kumsal."
(Ben Kumsal'a aşığım.)
"Anlaşamıyoruz Ares. Beni de seveceksin, just a little time."
"Bir şeyi merak ediyorum Angie."
"Merak?"
"Am I the father of your baby?"
(Bebeğinin babası ben miyim?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♠️S A R M A Ş I K /2 ♠️
RomanceTamamlandı ☑️ Karadutun lekesini, sadece kendi yaprağı çıkarırmış. Eskiler, "İnsan da aynı bu ağaç gibidir." Derler. Yarasına ilacı başka yerde arayan yanılırmış. Her yaranın merhemi; kendi dalındaymış. 🖤 Kaybettiklerinin acısıyla bambaşka bir insa...