500.000

3.4K 28 4
                                    

Hey lieve lezers!

Ik was een beetje aan het rond neuzen op mijn account en tot mijn verbazing kwam ik iets heel moois tegen. Iets waarvan ik nooit had gedacht dat ik zou bereiken met Wattpad, namelijk: 500.000 reads op dit boek! 

500.000.

Vijfhonderdduizend. 

Een half miljoen. 

Het is best veel als je hier over nadenkt. Dit is mijn tweede boek wat ik ooit geschreven heb, tevens mijn best gelezen boek, maar zeker niet mijn laatste boek. Ik ben hier, geloof ik, in 2015 aan begonnen en het is nu al bijna 2020! Jeetje, wat gaat de tijd toch snel. Hierna volgden nog vele boeken over o.a. One Direction. Een tijdperk waar ik trots op kan zijn en wat ik absoluut niet zal vergeten. 

Ik moet eerlijk met jullie zijn en zeggen dat ik helemaal uit deze fase ben gegroeid. Ik heb nu andere hobby's en artiesten waar ik tegen op kijk. Het is niet te vergelijken met One Direction, maar ik ben er helemaal uit. Af en toe komt er een solo liedje voorbij in mijn playlist, maar dat is heel zelden. Toch kijk ik hier met een glimlach op terug.

Doordat jullie - ja, jij daar, aan de andere kant van het scherm, dit boek zijn gaan lezen, ben ik meer gaan schrijven, heb ik nieuwe mensen leren kennen, ben ik erachter gekomen dat ik van schrijven misschien wel mijn beroep wil maken. 

Ik weet dat er geen 500.000 mensen mijn boek hebben gelezen, want ik weet dat er mensen zijn die dit opnieuw hebben gelezen, en Wattpad berekent de cijfertjes per hoofdstuk - een read, en niet per persoon. Toch wil ik 500.000 keer dankjewel zeggen. 

Dankjewel!

Het is stil rond mijn account, ik weet het. Ik heb een aantal pogingen gewaagd om weer iets te schrijven, maar het lukt mij op dit moment even niet in het Nederlands. Ik ben begonnen met het schrijven in het Engels en gelijk is mijn Nederlandse kracht weg. Toch ben ik hier en daar wat aan het uitvogelen en hopelijk gaat het lukken! 

Mochten jullie nieuwsgierig zijn in mijn andere account, het Engelse heiligdom van JuliaaxH - nee, grappie, mijn Engels is nou ook weer niet zo fantastisch dat het heilig is. Maar, als jullie een kijkje willen nemen; uniquejulia. Ik zou het heel leuk en tof vinden. Het is een account waar nu alleen nog verhalen zijn over Formule 1, misschien komt er in de toekomst meer bij. 

Ik wil jullie alvast een fijne jaarwisseling wensen en veel geluk, liefde, gezondheid en beterschap in 2020, het is jullie gegund.  

Liefs, 

Julia 

Is He My Brother? Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu