3. Bölüm

9.5K 481 170
                                    

Medya: Ceyda
***

Çıkış zilinin çalmasıyla sınıfta ilk ayaklanan biz olduk. Kavga edeceği için heyecanlanan tek grup biz falan olmalıydık.

"Serenaaaay hadi ayrıntıları söyle"

Pınar nefes nefese yanımıza gelmişti. Bu kıza kavga diyince akan sular duruyordu amk. Eh tabi ikimizinde Türkiye birinciliği vardı. Dövüşü seviyorduk.

"Tamam oturun şöyle size anlatalım. Öyle çıkarız"

Herkes sınıftan dağıldıktan sonra Pınar ve Yağmur beni pürdikkat dinlemeye başlamıştı.

"Ben sizin sınıftaki Zeynep'e aşık oldum"

"NEEE?" İkisi de aynı anda bağırmıştı. Kulağımı kapatma gereği duymuştum.

"Aşığım işte amk bağırmayın"

"O kızın sevgilisi var salak. Yine üzüleceksin" dedi Yağmur.

"Heh kavga edeceğimiz kişi de o sevgilisi olan yarrak kafalı"

"NEEE?" Yine aynı tepkiyi almıştık. Neyse ki bu seferkisi düşük desibelliydi.

"Ben çok üşendim devamını anlatmaya lan Azra sen devam etsene"

Bana biraz sövdükten sonra devamını Yağmur ve Pınar'a özet geçti. Kantin sahnesini anlatırken ikisi de kahkahalara boğulmuştu.

"Ne mal karısın" dedi Pınar saçlarımı karıştırarak.

"Neyse siz aynı sınıftasınız. Yani bu da bütün bilgileri sizden öğreneceğim anlamına geliyor" dedim sırıtarak.

Pınar rol keserek konuşmaya başladı.

"Eyvah yandık Yağmur. Bu artık peşimizi hiç bırakmayacak"

Yağmur da oyunu devam ettirdi.

"Ben bunla arkadaşlığımı nasıl keserim diye düşünüyorum bu daha da yakınlaşıyor bana aaa yeter"

"Ama arkadaşlar beni üzüyorsunuz" dedim dudaklarımı büzerek.

"Tatavayı kesin de çıkışa gidelim artık. Şunları sikme zamanımız geldi bence"

"Ceydaşkım haklı hadi gidelim"

Hep beraber ayaklanarak sınıftan çıktık. Hazal ve Yağmur önden gidiyordu. Pınar, Ceyda, Azra ve ben arkalarından ilerliyorduk.

"Hazal yan tarafa kay" diye bağırdım.

Hazal ne yapacağımı anlamış olacak ki hemen kaydı. Koşarak Yağmur'un sırtına atladım. Hazal daha ne olduğunu anlayamadan Azra da onun sırtına atlamıştı.

"Ne yapıyorsun göt? Bu ne amk sanki sırtıma dinazor bindi" dedi Yağmur şikayet ederek.

"Valla al benden de o kadar" dedi Hazal da Yağmur'a katılarak.

"Benim dinazorlarımı saldım üstünüze"

Ceyda'nın dediği şeye hepimiz gülmeye başladık. Nedenini bilmiyorduk ama Ceyda'nın dinazorlara karşı bir zaafı vardı.

"Başka bir dinazorunda sana saldırıyor hadi bakayım" diyip Pınar da Ceyda'nın sırtına atlamıştı.

"Hadi şövalyelerimiz bizi götürün. İleri marş marş" diyip yumruğumla çıkış kapısını işaret ettim.

Aynı anda üçü birden koşmaya başlamışlardı. Hepimiz bilerek çantaları okuldaki dolaplara bırakmıştık. Kavga edecektik sonuçta çantayla gitmek olmaz. Dışarı çıktığımızda Egemen ve göttaşları da ordaydı.

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin