49. Bölüm

4.3K 279 180
                                    


***

"Enişte kapı sıkışmış. Valla açılmıyor" dedim Ebrar'ın olduğu odanın önüne geçerek.

"Para her kapıyı açarmış. Öyle diyorlar"

Yağmur da benim yanıma geçti.

"Yağmurcum çok haklı"

Azra da onun yanına geçmişti. Pınar yanımızda olsa o da katılırdı bize. Ama o, Nisa, Ilgın ve Ece Ebrar'ın yanındaydı.

Ömer'in yüzlük çıkarıp uzatmasıyla yüzümü buruşturdum.

"Bu hiçbir kapıyı açmaz"

Gözlerini devirdi ve bir tane daha yüzlük çıkarıp bize uzattı. Tamam bu idare ederdi.

"Bak bu açabilir" dedim parayı alıp kapıdan çekilerek.

Bir yüzlüğü Azra'ya bir yüzlüğü Yağmur'a uzattım. Hemen kapmıştı orospu çocukları.

Ömer kapıyı açarak içeri girdi.

"Hiç giremeyeceksin sandım" dedi Ebrar gülerek. Ömer ise büyülenmişcesine ona bakıyordu.

Baya taş olmuştu amk. Sonunda kendine geldiğinde bir iki iltifattan sonra onu alıp aşağı inmişti. Çekim falan yaptıktan sonra düğün salonuna geleceklerdi. Nikah işini halletmişlerdi. Düğün kalmıştı geriye. Evlenmekte zor işti amk.

"En çok akşam pasta yiyeceğim için heyecanlıyım" dedi Ceyda iç çekerek.

Bir camıştan ne bekliyorduk ki zaten?

"Valla kanka ben de en çok onun için heyecanlıyım" dedi İlayda da ona katılarak.

"Beleş olduğu için heyecanlısınızdır" dedim gülerek.

Beni onayladılar. Bütün arkadaşlarım beleşçiydi. Gerçi ben de öyleydim.

"Halay başı benim ona göre Serenay. Sonra bozuşmayalım" dedi Pınar gözlerini kısarak.

"Sen anca yarramın başı olursun"

Yaptığım örneklemeyle hepimiz kahkaha atmaya başlamıştık. Pınar'a demiştim ama o bizden daha çok gülmüştü amk.

"Hadi aşağı inelim. Hem seninkiyle benimki de aşağıdadır"

"Damla kanki Sıla ne zamandan beri seninki oldu?" dedi alayla Ilgın.

"Benim cazibeme dayanabilen kız gördün mü hiç bebeğim? Yakında onu da tavlarım" dedi saçlarını savurarak.

"Bunun içine Serenay kaçmış amk. İyice egolu oldu bu"

Hazal'ın dediğine gözlerimi devirdim.

"Birisi adam öldürse benden bileceksiniz amcıklar"

"Ne boş insanlarsınız" dedi Nisa bizi bırakıp aşağı inerek.

"Sanki kendisi çok farklı" dedi Pınar gözlerini devirerek.

Biz de peşinden gitmiştik. Şimdiden bu elbise ve topuklularla daralmıştım. Kim bilir salonda nasıl olacaktı?

"Salona ne zaman geçeceğiz babaaneciğim?"

Yanaklarından öpmemek için zor durmuştum. Ruju bozmak istemiyordum.

"Siz gençler isterseniz şimdiden gitmeye başlayın. Biz de birazdan geliriz. Az kaldı zaten"

Onaylamak için kafamı salladım. Şu düğün bitseydi de artık kurtulsaydık amk. Zeynep'in yanında babası olduğu için yanına gidemiyordum. Gidersem öperdim. Öpersem sorun çıkardı.

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin