12. Bölüm

6.2K 343 72
                                    

Medya: Serenay
***

Pınar'ın ağzıma girmiş ayağını çekerek kalkmaya çalışmıştım. Amk karısı üstüme abanmıştı yeminle.

"Pınar kalk lan deprem oluyor"

Elbette buna kayıtsız kalıp kalkmamıştı.

"Pınar Ceyda ve Yağmur sevişiyor"

"Hani nerde nerde? Kameralar hazır mı?"

Üstümden adeta fırlayıp etrafı kontrol etmeye başlamıştı. Bu haline kahkaha atmaya başlamıştım.

"Orospu böyle uyandırılır mı?" dedi tekrardan kendini yatağa atarak.

"Güzellikten anlamıyorsun karşim ben napabilirim?"

Gözlerini devirerek yerden kalktı. Bende kalkmıştım. O an birbimizle bakışmaya başladık. Sonra aynı anda koşmaya başladık.

"İlk ben kalktım lan. Ben giricem lavaboya"

"Kim kaparsa onundur kanka"

Son anda bir bacağımı ileri atarak zıpladım. İçeri ilk girebilmeyi başarabilmiştim.

"Gel istersen beraber işeyelim karşim"

"Kaşarsın"

Ona dil çıkararak kapıyı kapattım. İşlerimi hallettikten sonra biraz daha beklesin diye içerde oyalanabildiğim kadar oyalandım. Kapıya ayı gücüyle vurmaya başlamıştı.

"Deliğe mi düştün amk? AKUT'u arayacağım az kaldı"

O vurmaya devam ederken kapıyı açtım ve yana çekildim. Sendeleyerek yere düşecekken son anda dengesini toplamıştı.

"Kaşar olduğunu söylemiş miydim?"

"Genelde söylersin bebeğim" dedim gülerek.

Azra çoktan kalkmış ve bize kahvaltı hazırlama görevini üstlenmişti. İnş zehirlenmezdik. Neyse ya güzel yemek yapardı o.

"Hayatımın anlamı" diyip yanaklarından öptüm. O da benim yanaklarımdan öpmüştü. Deli karıyı çok seviyordum.

"Diğerleri kalktı mı?"

"Hazal ve Ilgın kalktı. Ama Ceymur çifti hâlâ aramıza teşrif etmediler"

"Onları uyandırma işlemi bende" dedim sırıtarak.

Lavabonun oraya gittim Pınar'a bakmak için.

"Pınar benimle Ceymur çiftini uyandırmak ister misin?" diye sordum sanki evlenme teklifi ediyormuş gibi.

"EVET EVET EVET"

Telefonlarımızı aldıktan sonra bir tas su almıştık. Çok eğlenecektik.

Yağmur'un odasına girdiğimizde şip moduna da girmiş olduk. Birbirlerine sarılmış çok tatlı bir şekilde uyuyorlardı. Hemen telefonumuzu çıkarıp fotoğraflarını çektik.

"Pınar videoyu başlat"

Videoyu başlattıktan sonra tastaki suyu elime aldım.

"Haydi bismillah" diyip bütün suyu üzerlerine attım.

İkiside anında sıçrayıp uyanmışlardı. Ne olduğunu algılamaya çalışıyorlardı. Bizi fark ettiklerinde sıçmıştık işte.

"Ulan kafana sıçacağım Serenay" dedi Ceyda panter gibi atlayarak.

"Bittin sen yaprak Pınar"

Yağmur da Pınar'ın üstüne atlamaya çalışmıştı. Biz Pınarla anında topuk yapmaya başlamıştık. Yakalanınca hiç iyi şeyler olmayacaktı. Pınar videoyu kaydedip koltuklardan birisine attı telefonunu ve daha hızlı koşmaya başladı. Mutfağa girip o Ilgın'ın arkasına bende Azra'nın arkasına saklandım.

"Gelin lan orospu çocukları buraya"

"Çok acımayacak amcklar. Hemen olup bitcek"

Ilgın ve Azra Yağmurla Ceyda'nın halini görünce kahkaha atmaya başlamışlardı.

"Sizi biz bile kurtaramayız" diyip Pınar'ın önünden çekilmişti Ilgın. Azra da aynısını yapıp benim önümden çekildi. Kaçacak başka yerimiz yoktu.

Benim elimden Ceyda Pınar'ın elinden de Yağmur tutmuştu.

"Şimdi siktik sizi"

Ne yapacaklardı acayip merak ediyordum. Banyoya çekiştirip bizi küvete fırlattılar. Sonra hiç beklemeden duş başlığını alıp suyu açtılar ve üstümüze tuttular.

"Amnskm su çok soğuk amk"

"El insaf be biz size ılık su atmıştık"

"Aynen Pınar su o kadar ılıktı ki amıma kadar dondum" dedi Yağmur suyu her yerimizde gezdirerek.

Birkaç saniye daha tuttuktan sonra suyu kapatmışlardı. Beşlik çakıştıktan sonra "Umarım bir daha Ceymur'a bulaşmazsınız" dediler.

Pınarla aynı anda kafamızı sallamıştık. Donmuştum amk. Bir daha tövbe. Banyodan çıkıp Ceyda'nın odasına üstümüzü değişmek için gittik. Bizi gören Hazal haykırmaya başlamış sonra bizim dayaklarımız eşliğinde mutfağa gönderilmişti.

"Serenay götüm donuyor"

"Hangi orospu çocuğunun aklından çıktı Ceymur'u uyandırma fikri?"

"Senin"

"Ay canım kendim ne güzel fikirler buluyorum öyle" dedim kendimi severek.

"Gerizekalı"

Ceyda'nın kıyafetlerinden alıp üstümüzü değiştirdik. Kurutma makinesiyle de saçlarımızı kurulamıştık. İkimizde at kuyruğu yapmayı tercih edip saçlarımızı topladık ve aşağı indik.

Mutfağa girip kahvaltıda diğerlerine katıldık.

"Serenay senin çantan yok napacaksın?"

"Kanka sanki dersleri dinliyorum amk. İdare ederim ben"

"O da doğru" dedi Ilgın gülerek.

Küçük sohbetlerle kahvaltıyı bitirip dışarı çıkmıştık. Servisi çoktan kaçırmıştık. Neyse ki araba vardı. Herkes bindikten sonra arabayı okula sürdüm. Selena Gomez Me and My Girls açmıştım. Tam bizi anlatan bir şarkıydı bence. Bağıra bağıra şarkıyı söylerken okuldan içeri girdim. Arabayı bir yere park ettikten sonra hepimiz havalı düşündüğümüz bir şekilde indik.

Bütün gözler bize dönmüştü. Bana bakan kızlara göz kırpıp okula doğru yürümeye başladım. Diğerleri de arkamdan geliyordu. Of çok karizmayım amk. Ve evet egoistim.

"Pınar seninki bize bakıyor"

"Benimki?" dedi sorar bir şekilde. Can'ı işaret ettim.

"Altı üstü dans partnerim amk. Ne abartıyorsun?"

Dalga geçmek kanımda vardı napayım.

"Olsun dans partneri olur birden gönül partneri" dedim göz kırparak.

"Iyy gönül partneri ne amk?" dedi Ilgın kusma sesleri çıkararak.

"Serenay Türkçe'ye yeni terimler getiriyor" dedi Hazal da gülerek.

"Boş yapmayın yapraklar"

Dersin başlamasına 5 dakika kalmıştı. Sınıflarımıza ayrılırken Ceyda'ya seslendim.

"Kanka unutma öğle arası diğer okulla futbol maçımız var" dedim öpücük atarak.

"Hiç aklımdan çıkmadı ki"

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin