78. Bölüm

2.9K 199 290
                                    

WE SOME BITCHES YOU CAN'T MANAGE.

JISOO'NUN BLACKPINK IN YOUR AREA DİYİŞİNE HER ŞEYİMİ VERİRİM BU ARADA.

ve 1500 kelime yazdim hadi yine iyisiniz :)
***

"Bak demiştim sana bir şey çıkmayacak diye, boşuna geldik"

Elimdeki ultrason sonuçlarını katlayarak geldiğimiz yoldan geri yürümeye başladık. Yağmur yine arabayla gelmek istememişti. Ben de ona ayak uydurmuştum.

"Olsun, en azından içimiz rahat etti"

Hırkamın cebine evden çıkmadan koyduğum çikolatalı sütleri çıkardım ve birini ona uzattım.

"Cebinde cephane mi taşıyorsun?"

"Kutlama amaçlı hayatım"

Gülerek elimdeki çikolatalı sütü aldı. Her gün istisnasız 5 kutu içiyorduk. Bağımlı olmuştuk iyice.

"Aga lan nerden nereye? Randevu için Zeyneple beraber gelmiştik, sonuçlara onsuz gittik"

Bak yine kalbim acımıştı. Acaba bugün sonuçları almaya geleceğimizi hatırlamış mıydı?

"Ben halimden memnunum gayet" dedi Yağmur omuzlarını silkerek. "Hatta bu çikolatalı sütü onun gelmemesi şerefine içebilirim"

Ayrıldığımızdan beri Zeynep'ten daha da haz etmemeye başlamıştı. E çok normaldi. Ayrılma sebebi olarak Yağmur'u öne sürmüştü sonuçta ve bu çok sinir bozucuydu.

"Eve gideyim de şöyle güzelce bir uyuyayım. Yine sabah sabah zebellah gibi üstüme çöktün"

"Hak ettin çünkü"

Sırf uyandırmasın diye gece o uyurken ikimizin telefonundaki alarmları kapatmıştım. Ama nasıl başardıysa, kendiliğinden kalkmıştı. Alarmı kapattığımı fark edince sinirlenmişti. Bu hayatta en çok korktuğum şeyler karanlık ve Yağmur'un sinirli halleriydi. Korksam bile bazen sinirlendirecek şeyler yapıyordum. 

Sabah ise gazabından kurtulamamıştım. Kulağımın içine ince çubuk gibi bir şey sokmuştu ve son ses mehter marşı açıp kulağımın dibine koymuştu telefonu. Ödüm bokuma karışarak uyanmıştım. 10 saattir tuttuğum çişimi nerdeyse yatağa salacaktım. Şu an yatsam ölümüne uyurdum. Uyku benim için her şeyden önemliydi.

"Ayrıca eve gidince uyumayacaksın, ders çalışacaksın"

"Hayır, uyuyacağım"

Sınavlar bu hafta başlıyordu. Ve ben gram konu tekrarı yapmamıştım.

"Ders çalışacaksın dedim"

"Tamam çalışırız koçum"

"Bir de tıp istiyorsun amk salağı, seni bu çalışmayla çöpcü diye almazlar"

Sad but true. Çalışmak için her şeyi hazırlıyor ve oturuyordum. Sonra en ufak şeye dikkatim dağılıyordu. Ben de çalışmayı bırakıyordum.

"Tamam be bu sınavlara köpek gibi çalışıcam"

Aklıma gelen sınavla Yağmur'un kolundan tutup durdurdum.

"Noldu?"

"Yağmur speaking sınavı da var"

Korkulu rüyam. Bu sınava girmemek için her şeyimi verirdim. Gereksiz çok geriliyordum. İngilizcemin bok gibi olması gerilme sebeplerimden biriydi.

"Paragrafını ben yazarım 'her zamanki gibi' " dedi imalı bir şekilde.

Dilci arkadaşım var, yararlanmayayım mı kardeşim?

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin