32. Bölüm

5.2K 337 435
                                    

Medya: Yağmur
***

Yemek yedikten sonra İlayda ve Damla'nın annesini uzun bir vedalaşma süreci sonrasında uğurlamıştık. Bizi sevmişlerdi ve kızlarının bizde kalması için onları ikna etmiştik. Hepimiz hanım hanımcık kızlar gibi davranıyorduk. Bu çok zor olmuştu amk.

"Oh be amk. En uzun küfretmeme sürem falan oldu bu. Rekor kırdım valla" dedim kendimi İlayda'nın yanına atarak.

"Gülmemek için zor durduk lan. Hepiniz namuslu, hanım hanımcık kızlar gibi davrandınız" dedi Damla.

"Hele Serenay'ın arkadaşlarına çok iyi davranan kız imajı efsane" dedi İlayda gülmeye başlayarak.

Diğerleri de gülerek ona eşlik etmişti.

"Nabayım amk hep burda kalabilin diyeydi onlar"

"Oyş yerim" dedi İlayda yanaklarımı sıkarak.

"O zaman Damla hayatımı bize alıyoruz. Yaprak İlayda burda kalıyor" dedi Yağmur.

"Evet İlaydaşkım bende"

Sonunda evde 2 kişi olacaktı amk. İnş sikişmezdik. Bizde o potansiyel vardı.

"Neyse benim canım sıkıldı" dedi Pınar. "Eğlendirin beni köleler"

Elimdeki yastığı kafasına fırlatmıştım. Tam on ikiden vurmuştum kafasını.

"Evet ya benim de sıkılıyor. Bir şeyler oynayalım" dedi Nisa.

"Ne oynasak ki?"

Ilgın'ın sorduğu soruyla düşünmeye başladım. Değişik bir şeyler oynamak istiyordum.

"Değişik bir şeyler olsun"

Pınar yine düşüncelerimi dile getirmişti. Bazen aklımı okuyor diye korkuyordum amk.

"Dc oynayalım mı?" diye sordu Ceyda heyecanla.

"Oha kanka bu oyunu nasıl buldun?" dedi Azra şaşırmış gibi yaparak.

"Yeni mi çıktı? Ben ilk defa duyuyorum da" dedi Hazal da alayla.

"Ben ismini duymuştum ama daha önce hiç oynamadım" dedim onların dalgasını devam ettirerek.

Dc çok değişik bir oyundu lütfen (!).

"Tamam dalga geçmeyin sevgilimle" dedi Yağmur Ceyda'yı koruyarak. Hiç onluk bir hareket değildi bu. "Beyni anca bu kadar çalışıyor. Onun ne suçu var aaa?"

"Orospu" dedi Ceyda gözlerini devirerek. "Daha iyi bir fikriniz varsa siz söyleyin amcıklar"

Hiçbir fikrim yoktu. Neyse dc de çok güzel bir oyun.

"Dc oynayalım o zaman" dedi Damla.

"Başka bir çaremiz yok belli. Neyse ben şişeyi getirip geliyorum" dedi Ilgın ayaklanarak.

O gidince bende telefonumu elime aldım. Ilgın gelene kadar instaya bakacaktım. Instada gördüğüm fotoğrafla duraksadım. Zeynep'in yanındaki kimdi lan?

 Zeynep'in yanındaki kimdi lan?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin