18. Bölüm

5.9K 324 154
                                    

Medya: Can
***

"Yağmur benim canım çok sıkılıyor" dedim ona sırnaşarak.

"Benimde sıkılıyor"

"Eğlendirsene beni"

"Ee nabayım?" diye sordu tek kaşını kaldırarak. Şu tek kaşını kaldırma işini bir ben mi yapamıyordum abi? Zaten çok havalı şeyleri nedense ben yapamıyorum amk.

"Bilmem seskili bişiler yapta eğlendir beni" dedim çarpıkça gülümseyerek.

Ceyda tarafından saldırıya uğramıştım. Yediği çekirdeğin kabuklarını üstüme atıyordu. Okulda çekirdeği nerden bulmuştu bu amk?

"İstersen götümü açıp karşında dans edeyim yaprak" dedi Yağmur gözlerini devirerek.

"Serenay'ın hemen kabul edebileceği bir teklif sundun şu an"

Ilgın'ın söylediğine kahkahalarımız eşlik etmişti.

"Bu göte nasıl hayır diyeyim ben?" dedim arkadan Yağmur'un kalçasını avuçlayarak. Anında kafama tokat yemiştim. Pardon iki tane tokat yemiştim. Diğer taraftan da Ceyda vurmuştu.

"Gündüz gündüz taciz ediyor orospuya bak"

"Ha gece gece etsem kabul edeceksin yani?" dedim kıkırdayarak.

"Aptal oç"

"Neyse Yağmur arka odaya geçelim sana hünerlerimi sergileyeyim" dedim göz kırparak.

"Olur geçelim bebeğim"

Bu sefer hem Ceyda'dan hem Pınar'dan çekirdek kabuğu yemiştik.

"Hadi Ceyda'yı anladım kıskandığı için atıyor da sen niye atıyorsun amk?" diye sordum üstümdeki kabukları silkeleyerek.

"Ceymur şipimi bozamazsınız orospular"

"İçiniz fesat arkadaşlar. Serenay nah çekerken kolunu öttürebiliyor onu gösterecek arka odada" dedi Yağmur savunmaya geçerek.

"Evet onu göstereceğim"

"Çok boşsunuz olum" dedi Nisa. Kanka sen söylemesen bilmiyorduk biz amk.

O sırada Azra ve Hazal koşarak yanımıza gelmişlerdi. Hazal Ilgın'ın Azra da benim yanıma oturmuştu. 'İşimiz var' diyip bizimle gelmemişlerdi çardağa. İşlerini halletmiş olmalılardı.

"Ne oldu lan ne bu heyecan?"

Aklımdaki soruyu Pınar sormuştu.

"Resim kursunun hangi gün olduğunu öğrendik ve hâlâ katılınabiliyormuş" dedi Hazal.

"Yarın okul çıkışı var. Zeynep için katılacaktın ya Serenay o yüzden öğrendik ve bende katılmaya karar verdim" dedi Azra şakıyarak.

"Yiaa sizi yerim. Siz benim için mi öğrendiniz onları?"

"Yo kendimiz için. Bizde katılmak istiyorduk" dedi Hazal omuzlarını silkerek. Orospuya bak hele.

"Yarramı ye bakışları atıyor Serenay şu an Hazal'a" Ilgın'ın dediğini onaylamıştım.

"Lan ne diyeceğim amk? Bu Çinliler peniste yiyormuş olum. Oysaki ben yarramı ye lafını sadece sözde olarak var sanıyordum" dedim iğrenmiş bir surat yaparak.

"Ay otu boku yiyorlar sonra tabi virüs oluşur amk" dedi Ceyda sinirli bir ifadeyle.

"Abi yarasa da yemezsin amk"

Yağmur çok haklıydı. Et mi bitmişti koskoca ülkede amk? Hadi domuz eti de ye ona da bir şey demiyorum. Sonuçta haram olarak görmüyorlar. Ama yarasa ve koala da yeme abicim.

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin