59. Bölüm

3.1K 222 136
                                    

bölümü full bu şarkıyı dinlerken yazdım.
×××

"Neyi bekliyoruz gitmek için?" diye sordu Ceyda oflayarak.

"Zeynep babasından izin almaya çalışıyor" dedim omuz silkerek.

Yağmur gözlerini devirmişti.

"O gelmese de olurdu"

Cidden Zeynep'i hiç sevmiyordu. Bu gidişle de seveceğini sanmıyordum. İkisi arasında seçim yapacak duruma gelmediğim sürece benim için bir sorun yoktu.

"Acaba kiminle maç yapacağız?" diye sordu Azra merakla.

"Düşünsenize bugün kavga ettiğimiz Yeliz denen kız ve takımıyla yapıyormuşuz"

"Yok artık amk Pınar'ı" dedi Ilgın 'olmaz öyle bir şey der' gibi.

O sırada Zeynep ve Sıla yanımıza gelmişti. Yüzündeki gülümsemeye bakılırsa babasından izin almıştı.

"Sıla'nın da geleceğini söyleyince kabul etti"

Tahmin ettiğim gibi olmuştu.

"Keşke onun geleceğini söylemeseydin tüh" dedi Yağmur pek kısık sayılmayan bir sesle.

Yanımda olduğu için elini tutup sıkmıştım. Neyse ki Zeynep duymamıştı. Duysa üzüleceğini biliyordum.

"Kardeşim kız öyle ölmez füze at" dedim kulağına fısıldayarak.

'Umrumda değil' bakışından atarak omuzlarını silkti. Bu hâline gülümseyerek gözlerimi devirdim.

"Artık hepimiz tamamsak gidelim mi?" diye sordu İlayda. 

Onu hepimiz onaylamıştık. Zeynep'te okula arabasıyla geldiği için bizimkilerin bir kısmı onun arabasına gitmişti. Elbette Sıla'nın olduğu bir arabayı Damla kaçırmamıştı.

Pınar, Azra, Hazal ve İlayda arabanın arka tarafına, Ceyda ön tarafa geçmişti. Yağmur da onun yanına sıkışmıştı. Kucağına oturmamasından trip attığını anlayabiliyordum. Ceyda da ona sırnaşıp gönlünü biraz almaya çalışıyordu.

Arabayla okuldan çıkış yapmıştım. İlk önce eve gidip üstümüzü değiştirecektik. Elbette benim evime gidiyorduk. Ev benden çok bunların olmuştu zaten. Eve gelince arabayı bahçeye park ettim. Zeynep'te hemen benim yanıma park etmişti.

"Olum geç kalıcaz he. 1 saat kaldı. Hızlı hazırlanın" dedi Hazal anne edasıyla.

İlk defa haklı olabilirdi. Onu onaylayarak eve giriş yaptık. Zeynep ve Sıla salonda beklerken biz odalara dağılmıştık. Çantaya 2-3 parça kıyafet attıktan sonra üstüme rahat şeyler giydim. Altıma siyah bir tayt üstüme de ince bir kazak geçirmiştim. Havalar biraz soğuktu. Hazır olduğumdan emin olunca odadan çıkıp aşağı indim. İlk inen ben olmuştum sanırım. Kendimi koltukta oturan Zeynep'in yanına attım.

"Sen oynayacak mısın maçta?"

"Eh hazırlandığıma göre oynayacağım demek oluyor" dedim sırıtarak.

"Dikkat et oynarken. Sakatlama bir yerlerini"

Beni düşünmesi acayip hoşuma gidiyordu. Yanağına öpücük kondurdum.

"Ederim güzelim"

"Bu çifte kumruların arasında yalnız kaldığını hissettim ve hemen geldim şekerim" dedi Damla Sıla'nın yanına oturarak. Yine flörtöz havaya girmişti.

"Yalnız kalmayı tercih ederdim"

Kendime engel olamayıp kahkaha attım.

"Kanka kaç aylık?"

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin