2. Bölüm

10.4K 500 226
                                    

Medya: Serenay
***

"N-ne? Nasıl yani?"

Kızarmış mıydı o?

"Diyorum ki seni görünce kalbim dıpdıs dıpdıs halay çekmeye başlıyor"

Eh battı balık yan gider. Madem itiraf ettik tam yapalım şu işi. Ayağa kalkıp hâlâ anlamazca bakan Zeynep'in karşısına geçtim.

"Biseksüel olduğumu nerdeyse tüm dünya biliyor güzelim. Seninde bildiğini düşünüyorum. Neyse işte seni seviyorum ben. Sana aşığım kızım"

Bizim masadan oolamalar yükselmişti. Sonunda erkek arkadaşı merak etmiş olacak ki yanımıza gelmişti.

"Ne oluyor burada?" diye sordu.

Ay bunun ses tonu da bok gibiydi. Ne bulmuştu bu çocukta?

"Hiiç sevgiline ilan-ı aşk yapıyordum da" dedim omzumu silkerek.

"Ne dedin sen?"

"Sürekli niye 2 kere tekrar etmem gerekiyor söylediğimi amk? Diyorum ki Zeynep'e aşığım. Yok bu Türkçeden de anlamıyor. En iyisi bir de İngilizce konuşayım. I'm in love Zeynep. Do you understand me?"

"Ama sen benim için bakmıyor muydun masaya?"

"Bu vallaha gerizekalı lan. Yanındaki güzellik abidesi dururken senin gibi mala mı bakacağım?" dedim sırıtarak.

Zeynep'e döndüğümde yüzünde garip bir ifade vardı. Yoksa homofobik miydi lan? Bak ben bunu hiç düşünmemiştim.

"Sevgilimden uzak dur. Yoksa hiç iyi şeyler olmaz Serenay Ateş"

Sonunda dangalak anlamıştı yani. Bizimkilerden hiç ses çıkmıyor diye onlara baktım. En heyecanlı film sahnesini izler gibi bizi izliyorlardı. Özellikle Ceyda'nın elinde bir mısır tabağı eksikti. Her zamanki halleri olduğu için sallamadan yine karşımdaki dangalağa döndüm ve kıkırdadım.

"Durmayacağım amk. Napacaksın?" dedim küçümseyen bir ifadeyle.

"Hadi gidelim Egemen. Boşver" Zeynep kendine gelmiş erkek arkadaşını götürmek için çekiştiriyordu.

"Dur güzelim ya ne yapacakmış bana merak ettim"

"Bana güzelim deme"

"Bu kadar güzel olmak senin suçun kusura bakma" Kıza deparı bırak uçuyordum.

"Çıkışta görüşelim Serenay" dedi gülümseyerek Egemen. Ne yani beni dövecek miydi? İşte buna gülerdim.

"Yanına birkaç kişi almayı unutma" dedi göz kırparak ve Zeynep'in elinden tutarak yanımızdan uzaklaştı. Elinden tutmuş olmasına sinir olsam da gülüyordum. Kahkaha atarak tekrardan yerime oturdum.

"Bu mal cidden beni dövebileceğini mi sanıyor amk?"

"Abi ben hayatımda böyle heyecanlı bir şey izlemedim" dedi Azra gülerek.

"Lan bu ne cesaret? Nasıl itiraf ettin?" dedi Hazal şaşkınlığını belirterek.

"Gelmeden önce kolonya mı kokladın yoksa?"

Ceyda'nın dediği şeye hepimiz kahkaha atmıştık.

"Ne bileyim boşluğuma denk geldi"

"Neyse çıkışa gidiyoruz dimi?"

"Elbette gidiyoruz Azra. O çocuğu sikmeden bırakmam"

Cidden güzel bir dayak çekecektim. Egemen'in atladığı bir şey vardı. Dövüş kursuna gittiğimi bilmiyordu mesela. Ebesini sikeceğimi bilmediği gibi. Aklıma gelen şeyle kızlara döndüm.

"Pınar'ı da alalım lan" Pınarla aynı dövüş kursuna gidiyordum çünkü.

"Aaa olur bebeğimi de alalım" dedi Hazal hayranlıkla.

Pınarla bir ara çıkmayı denemişlerdi. Güzel çiftlerdi ama sevgili kalmayı beceremedi salaklar. Sonra biz eskiden daha iyiydik diyip ayrıldılar. Aslında evet böyle daha iyilerdi.

"Hadi sınıfına gidelim"

Masadan kalkıp cümbür cemaat 11/B 'ye gittik. Pınar Yağmur'un sırasının üstüne oturmuş onunla konuşuyordu. Şansıma ki Zeynep'te sınıftaydı. Bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Bu hâli çok tatlıydı. Ona göz kırparak Pınar'a seslendim.

"Pınar hayatımın anlamııı" diye bağırdım sınıfta.

Eh elbette herkes bana dönmüştü. Kızların bazıları bana hayranlıkla bakıyordu. Demek birkaç kız düşürüyordum okulda.

"Söyle bakalım ne istiyorsun yarrak?"

"Aşk olsun ben sadece bir şey isteyeceğim zaman mı sana iltifat ediyorum?" dedim yanağından sulu sulu öperek.

"Iy yaladın resmen amk ve sorunun cevabı evet" dedi dil çıkararak.

"Ama bu isteğimi sende seveceksin" dedim kafasına patlatarak.

Biraz sert vurmuştum sanırım. Gözleri dönmeye başlamıştı.

"Neymiş lan o istek?" dedi Yağmur da konuşmaya katılarak.

"Bir dakika bekle Yağmur bebeğim, Pınar şu an beyin amcıklaması yaşıyor da"

Bütün sınıf kahkaha atmaya başlamıştı. Zeynep bile gülüyordu. Bunların hepsi bizi mi izliyordu lan?

"Orospu o kadar hızlı vurulur mu lan? Neyse söyle ne istiyorsun pezevenk?"

"Çıkışta kavga var da-"

"Kimin ebesini sikeceğiz?" diye sordu Pınar heyecanlı heyecanlı. Halbuki daha konuşmamı bitirmemiştim. Bu dünden razıydı amk.

"Egemen diye bir çocuk kanka. Ayrıntıları çıkışta sana geçerim"

"Bende gelcem lan" diye atladı Yağmur.

"Tabi sende gel hayatım" diyip öpücük attım.

Zilin çalmasıyla kızlarla vedalaştık. Zeynep beni izliyordu. Bunu hissediyordum. Egemen'e bu konuşmayı uçuracaktı muhtemelen. Ama umrumda bile değildi.

Kapıdan çıkmadan önce arkamı dönüp Zeynep'e öpücük attım. Şaşkın bakışlarının arasından sınıftan çıktım.

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin