Medya: Hazal
***Yüzümde hissettiğim acıyla gözlerimi açtım. Her seferinde bu kız ayağını ağzıma sokmayı nasıl beceriyordu amk.
"Deve tabanı gibi ayaklarımı yüzümden çek orospu" dedim ayağını alıp kenara atarak. Sarsıntıyla uyanmıştı.
"Noldu be?"
"Ben yaralı bir insanım amck. Ayağını suratıma sokmuşsun yine" dedim gözlerimi devirerek.
"Hii özür dilerim aşkım"
Yavaşça yataktan kalkıp lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp dışarı çıktım. Ardımdan o girmişti. Pijamalarımla kalabilirdim. Çünkü bugün okula gitmeyecektik.
Pınar da çıkınca beraber yavaşça aşağı inmiştik. Diğerleri de uyanmıştı.
"Oh be bugün okul yok" dedi Yağmur sevinçle.
"Müdürcüğümüz sevinmiştir" dedim gülerek. Adama hocam gelmesek olur mu diye sorsak bizi yok bile yazmazdı. Direkt kendiliğinden izin verirdi. Çok pis bunaltmıştık adamı amk. Ama umrumda değildi.
"Neyse hadi kahvaltı yapalım. Çok pis acıktım"
"Senin aç olmadığın zaman mı var camış Ceyda?" dedi Pınar gözlerini devirerek.
"Ama ayıp ediyorsun şekerim" dedi Ceyda öpücük atarak.
Masaya ilk oturan o olmuştu her zamanki gibi. Bizde geçmiştik hemen. Bu camış her şeyi silip süpürebilirdi.
"Yavaş ye boğulacaksın amk" dedi Yağmur Ceyda'ya uyarı yaparak.
"Ah Ceymur kalbim"
"Ceyda'ya tokat atsa Ceymur diye feels geçireceksin amk Serenay'ı" dedi Ilgın gözlerini devirerek.
"Tabi geçiririm. Keşke tokat atsa. Yağmur tokat atsana şuna"
"Bir sg amck" dedi Ceyda ağzındaki lokmaları yutarak.
Önümdekileri yemeye başlamıştım. Dudaklarım sızlıyordu amk. Dudağımı patlatmışlardı orospu çocukları.
"Lan bugün sizin dans kursunuz vardı. Gidemeyeceksiniz" dedi Azra hatırlatma yaparak.
"Ah be Zeynep'i de göremeyecksin. Ben buna yakarım" dedi Nisa üzgün surat yaparak.
"Yo gideceğiz" dedim omuz silkerek.
"Nasıl gideceksin mal bu hâlde?"
Hazal'ın sesi biraz sinirli gelmişti.
"Bebeğim sinirlenme. Sadece gideceğiz ama geri geleceğiz. Hocaya bu derse katılamayacağımızı söyleyeceğiz sadece"
"Mal mısın amk? Hocanın numarasını bulup arayalım işte" dedi Pınar.
Haklıydı ama banane ben Zeynep'i görmek istiyordum.
"5 dakika Zeynep'i görüp çıkacağım amk. Hem beni böyle görünce ne tepki verecek merak ediyorum ehehehe"
"Aptal"
"Salak"
"Gerizekalı"
"Mal"
"Tamam yeter bu kadar hakaret terbiyesizler"
Gözlerini devirip yemeklerine döndüler. Kısa süre içerisinde kahvaltımızı etmiştik. Fatma teyze gelip sofrayı toplamıştı ve bizi uzunca bir sorguya çekmişti. İknalarım sonucu aileme söylememeye karar vermişti.
"Ee Pınar hadi gidelim mi?"
"Olur gidelim baş belası" dedi ayaklanarak.
"Siz burda takılın biz 1 saate geliriz aşkımlar" dedim onlara öpücük atarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only you | g×g
Teen Fictionserenay, dilci arkadaşlarıyla aynı sınıfta olan zeynep'ten hoşlanıyordu. TAMAMLANDI