70. Bölüm

2.7K 194 73
                                    

arkadaslar sokakta kedi buldum ve eve aldım. artık bir kedim var çok mutluyum lna

🐈🐈🐈🐈

"Arkadaşlar napsak? Bara mı gitsek?" dedi Hazal fikrini sunarak.

"Evet evet beni barlardan barlara gezdirin"

Beren'in canına minnetti.

"En son bara gittiğimizde az kalsın Serenay escort oluyordu amk" dedi Yağmur gülerek.

O anda bulunanlarda olayı hatırlamış olacak ki kahkaha atmaya başlamışlardı. Çok aşırı saçma bir şeydi. Tüm abiler amcalar yatak teklifiyle gelmişti. Sadece kendimi dansa kaptırıp twerk yapmıştım amk.

"Olum o olay favori anlarımda ilk beşe girer bak" dedi Pınar gülmeye devam ederken.

"Senin hâlin Serenay'dan daha vahimdi. Hatırlatmak istedim kanki" dedi Yağmur alayla.

Pınar'ın gülüşü yüzünde donmuştu. He böyle göt olursun işte orospu çocuğu.

"Pınar ne yapmıştı?" diye sordu kolumun altındaki Zeynep merakla.

"Barda bir tane yakışıklı çocuk buldu bu, sonra yanına gitti çocuğun. Sen ve ben bu gece şu arka odada anlarsın ya yakışıklı diyip göz kırptı"

Anlatırken bir yandan da gülmeme engel olamıyordum. Ne mal insanlardık yeminle amk.

"Harbi öyle mi yaptım lan?"

"Bu sadece hatırladığımız kısmı, hatırlamadığımız kısım da neler yapmışsındır kim bilir" dedi Ilgın omuz silkerek.

"Benim Azra ve Ceyda favorimdi"

Nisa hafif bir sırıtmayla Azra ve Ceyda'ya bakıyordu. Rezil dolu anlarımız gözlerimin önünde film şeridi gibi geçmişti iki saniyede.

"Oh maşallah hepiniz sırayla bir sürü rezillik yapmışsınız lan. Onlar ne yaptı?"

"Bu salaklar barmene öyle bira mı konulur lan diye kafa tutmuşlardı. Sonrasında tezgahın arkasına geçip değişik hareketler yaparak barmene içki koymayı öğretmişlerdi" dedi Yağmur ikisine de 'aptal' dermiş gibi bakarak.

Onlar bunu yaparken biz Yağmur'la bu insanları tanımıyoruz moduna girmiştik. Çok rezil bir andı.

"Ama abi içki koymayı kesinlikle bilmiyordu yani" dedi Azra.

"Her önüne gelen barmen olmamalı" dedi Ceyda da Azra'ya destek çıkarak.

Bir daha olsa yine aynı şeyi yapardı bunlar.

"Siz bunlara rağmen atılmadınız mı ordan?" dedi Damla en sevdiğim koltuğa iyice yayılırken.

Benden önce o koltuğu kapmıştı. Bu yüzden ona sinirli bakışlarımı göndermekten hiç çekinmiyordum.

"Bizi atabilirler mi lan hiç? Kaçın kurasıyız olum biz"

"Sonunda bizi 3 güvenlik gelip dışarı atmıştı ya Serenay"

"Hazalcım şurda hava kasıyorum, niye bozuyorsun lan oç?"

Omuzlarını silkmişti.

"Neden atıldınız onu da anlatın bari?" dedi Beren ağzına 2-3 tane cips atarken.

"Son bomba da Yağmur'dan geldi"

Ilgın'ı hepimiz kafamızı sallayarak onayladık.

"O kız kavgayı hak etmişti. Hiç öyle bakmayın olum" dedi Yağmur omuz silkerek.

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin