Medya: Zeynep
***"Oh be son sınav da bitti amk" dedim kendimi Yağmur'un yanına atarak. "Pınar nerde?"
"Bilmiyorum daha gelmedi"
Hazal cevap vermişti. Gelmediğini bende görebiliyordum amk.
"Sınavın nasıl geçti bebeğim?" dedim Yağmur'a. Başımı omzuna koymuştum.
"Gayet iyiydi hayatım. Gerçi benim ne zaman kötü geçti ki?" dedi ego kasarak. "Seninki nasıldı?"
"Tüm bildiklerimi yaptım. Gerisi Allah'ın takdirine kalmış" dedim gülerek.
O sırada Pınar gelmişti ve Nisa'nın yanına oturmuştu. Baya mutlu gözüküyordu.
"Niye am görmüş Serenay gibi sırıtıyorsun amcık?" dedi Ceyda.
Yaptıği tabire hepimiz gülmeye başlamıştık.
"Bence yarrak gören Azra gibi sırıtıyor" dedim.
Geçen Azra'nın bana 'yarrak görmeye ihtiyacım var hadi sevişelim' dediği aklıma gelince daha çok gülmeye başlamıştım. Elbette bir pipim yoktu ama biz varmış gibi yapıyorduk. Çünkü neden yapmayalım? Evet malız.
"Neyse hadi niye bu kadar mutlusun söyle bize" dedi Ilgın heyecanla.
"Sınavım iyi geçti ondan" dedi Pınar sırıtarak. "Biraz da Can'ın yardımıyla olmuş olabilir"
Son günlerde çoğunlukla Can'dan bahsediyordu. Bir şüphe etmiyor değildim.
"Hımm demek Can? Yine ne yapmış bakalım?" diye sordu Hazal.
"Birkaç yapamadığım sorumu o yaptı. Cidden çok yardımsever, kibar ve centilmen birisi" dedi Pınar daha çok sırıtarak.
Şüphelerimden emin olmaya başlamıştım. Bu basbaya hoşlanmaya başlamıştı çocuktan.
"Geçmiş olsun kardeşim. Pırıl pırıl abayı yakmışız" dedi Yağmur gülerek.
"Net hoşlanıyorsun sen bu çocuktan"
Nisa da Yağmur'u onaylamıştı.
"Yok lan siz abartıyorsunuz" dedi Pınar itiraz ederken.
"Hm güzel itiraz etme evresine geçmişiz"
Azra'nın dediğine kıkırdamıştım.
"Dans kursunda çocuğa yiyecekmiş gibi bakıyorsun amk ne abartması?"
Pınar biraz düşünür gibi yapmaya başlamıştı. Herkes bir ben değil tabi hemen duygularını kabul etsin. Gerçi ben kabul etmiştim de nolmuştu ki? Ret üstüne ret yiyordum. Bu aralar çok temas halinde bulunmamaya çalışıyordum Zeyneple. Kendi kendime triplere girmiştim. Platonikliğin en güzel yanı kendi kendine küsüp barışmaktı.
"Tamam ucundan azıcık hoşlanıyor olabilirim ama minicik" dedi eliyle ufak işareti yaparak.
"Kesin miniciktir" dedi Hazal alayla.
Bana yeni şip doğmuştu artık. Bence kesinlikle çok yakışıyorlardı.
"Neyse dans kursu demişken bugün kurs var ya lan" dedi Pınar heyecanla.
Keşke bende en az onun kadar heyecanlı olsaydım. Zeynep'i görmek istemiyordum. Aslında görmek için yanıp tutuşuyordum ama bir yandan da istemiyordum işte.
"Bugün de kursa gitmezseniz İlke hoca derinizi yüzer" dedi Yağmur sırıtarak. Derimizi yüzse zevkle izlerdi bu orospu çocuğu.
"O değil de yarın sonunda tatile gireceğiz amk" dedi Azra ellerini açıp şükrederek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only you | g×g
Genç Kurguserenay, dilci arkadaşlarıyla aynı sınıfta olan zeynep'ten hoşlanıyordu. TAMAMLANDI