Medya: Ceyda
***"Serenay bunlar ne?"
İlk tepki Zeynep'ten gelmişti. Diğerleri ise hâlâ şokla içeri bakıyordu. Yüz ifadeleri çok komikti amk.
"Çok güzel bir veda partisi ayarladım işte aşkım"
"Amına koyayım çok iyi lan. Beni hayal kırıklığına uğratmayacağını biliyordum"
Ceyda'nın söylediği şeye gülümsedim.
"Ömer böyle bir yere geleceğimi bilseydi hayatta izin vermezdi" dedi Ebrar da şaşkınlığını üstünden atarak.
"Ben çok beğendim" dedi Damla sırıtarak.
"İyi en azından bizi de düşünüp erkekte getirmiş" dedi Ilgın.
Elbette hetero olanları unutmamıştım.
"That's my girl" dedi Azra omzumu pat patlayarak.
"Artık içeri geçelim" dedim ilerlemeye başlayarak.
Zeynep'i de peşimden sürüklüyordum. İlerlememek için direniyordu.
"Bebeğim zorlama da yürü hadi"
Oflayarak daha fazla direnmedi. En çok Yağmur ve Zeynep söylenmeye başlamıştı. Bizim için ayrılan büyük yere geçip kurulduk.
"Ortam nasıl gençler?" dedim gülerek.
"Harika lan" dedi İlayda.
"Ceyda biraz daha kadınların götlerini kesmeye devam edersen ben de seni keseceğim"
"Tamam bebeğim kıskanma hemen aa" dedi Ceyda Yağmur'un yanağına öpücük kondurarak.
"Aynısı senin içinde geçerli Serenay"
Zeynep'in kulağına eğilerek fısıldadım.
"Yanımda bu kadar güzel birisi dururken diğerlerine bakma gereği duymayacağım"
Hemen yüzüne bir gülümseme yayılmıştı.
"Ne söyledin de saniyede yumuşamaya geçti bu?" dedi Sıla gülerek.
"Karşında dünyanın en romantik insanı duruyor" dedim göz kırparak.
"Kesin öyledir götatar"
"Terbiyesiz sana yaptığım romantiklikleri sevgililerime bile yapmadım ben. Nankör" dedim Yağmur'a tükürüyormuş gibi yaparak.
"Neyse hadi eğlenelim" dedi Pınar.
"Toprak ve Can bu ortamı bilse siz ikinizin halinin iyi olacağını düşünmüyorum" dedi Nisa Ilgın ve Pınar'ı işaret ederek.
"Ama şu an bilmiyorlar" dedi Ilgın omuzlarını silkerek.
O sırada hareketli bir şarkı çalmaya başlamıştı. Striptizciler direklerde şarkıya uygun dans ediyorlardı. Dansöz kısmına daha geçiş yapmamıştık.
"Dürbün vereyim öyle bak Serenay"
Bu kız ne ara bu kadar kıskanç olmuştu lan?
"Etrafa göz gezdiriyordum sadece hayatım"
"Gezdirme banane"
"Tamam bebeğim" dedim kafamı sallayarak.
Hanımcılık kazanacaktı. Neyse ben hanımcı bir insandım zaten.
"Benim sevgilim olmadığına göre her şey bana serbest" dedi Azra ayaklanarak. İlayda da ona katılmıştı.
Erkeklerin yanına gidiyorlardı. Yanlarına gittiği kişiler hemen onlarla ilgilenmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only you | g×g
Ficção Adolescenteserenay, dilci arkadaşlarıyla aynı sınıfta olan zeynep'ten hoşlanıyordu. TAMAMLANDI