52. Bölüm

3.7K 243 61
                                    

Medya: Ceyda
×××

"Çete gibi girelim mi okula? O girişi çok seviyorum" dedim ellerimi çırparak.

Hepsi 'sen salaksın' dermiş gibi bana bakıyordu.

"Ama ortaya ben geçeceğim. Çete lideriniz benim orospu çocukları" dedim bakışlarını umursamayarak.

"Yarramın lideri"

İlayda'ya dilimi çıkararak ortaya geçtim. Kuul kuul yürümeye çalışarak içeri girdik hepimiz. Tüm gözler bize dönmüştü. Hepsine orta parmak çekme isteğimi bastırmaya çalıştım.

Zeynep banklardan birisinde Sılayla oturmuş bizi izliyorlardı. Zeynep sadece bana bakıyordu gerçi. Dünkü tartışmamızdan sonra hiç konuşmamıştık. Gönlünü alıp almamakta kararsızdım. Ama o da kendini çok aşmıştı. Sevgilim olabilirdi ama kendini arkadaşlarımla kıyaslamamalıydı. İki tarafında yeri bende ayrıydı.

"Lan seninkiyle konuşacak mısın?" dedi Pınar omzuma vurarak.

Dünkü konuşmamızdan onlara da bahsetmiştim. Yağmur zaten Zeynep'e kıl oluyordu. Şimdi hiç sevmiyordu.

"Bilmem konuşmalı mıyım?"

"Senin özür dilemen gereken bir şey yok" dedi Azra kolunu omzuma atarak.

"Bence de. Hatta o özür dilemeli böyle bir konuyu açtığı için"

Ceyda da Azra'ya destek çıkmıştı.

"O zaman gitmiyeyim ben en iyisi"

Biraz da o peşimizden koşsun canım. Hep ben mi koşacağım?

"Daha derse var. Kantine gidelim mi?"

Hazal'ın sorduğu soruyu hepimiz onayladık.

"Biz zaten derse girmiyoruz. Antrenmanımız var"

Ceyda'nın uzattığı yumruğuna yumruğumu çaktım.

"Serenay Ozora ve Ceyda Taro sahalarda"

Ilgın'ın yaptığı benzetmeye hepsi gülmeye başlamıştı. Dalga konusu olmuştuk.

"Ulan Ceyda bir daha sana bir şey anlatırsam amıma koysunlar"

"Sen bu kadar rezilsen benim ne suçum var oç?"

Dilimi çıkartıp boş bir sandalyeye oturdum.

"Tamam tamam kızma" dedi o da yanıma oturup yanağımdan öperek. Pardon yalamıştı.

Elimle ıslak olan yeri sildim.

"Ben acıktım sanki ya" dedi Pınar karnını tutarak.

"Ben de valla"

Nisa da ona katılmıştı.

"Arkadaşlar kahvaltıda bir beni yemediğiniz kalmıştı amk"

Pınar orta parmağını çekmişti bu sözüme karşılık. Harika bir cevap verme şekliydi.

"Damla nerde la bu arada?"

"Nerde olacak Sıla'sının yanına gitmiştir" dedi İlayda Yağmur'a cevap vererek.

"Damla'dan hızlısı mezarda amk"

Ceyda'nın söylediği şeye gülerken yerimden kalktım. Çubuk kraker alıp geri dönecektim.

"Mehmet abi 2 tane çubuk kraker verir misin?"

Parayı çıkarıp tezgaha koydum. Uzattığı krakerleri alıp geri masaya döndüm.

"Sabah miden bulanıyordu hayatım. Belki iyi gelir" dedim bir paketi Yağmur'a uzatarak.

Öpücük attı.

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin