58. Bölüm

3.2K 235 124
                                    

artık medyaya karakterler yerine şarkı bırakacağım.
×××

Zeynep hemen yanıma gelip endişeyle beni kontrol etmeye başlamıştı. Bu hâline gülümsemeye başladım. Çok tatlıydı.

"Bebeğim korkma. Yağmur ve ben kavgaya girmedik"

Kollarını boynuma doladı. Ben de beline sarıldım. Sanırım fazlasıyla endişelenmişti.

"Çok korktum Serenay" 

Geri çekilip burnundan öptüm.

"Endişelenme iyiyim güzelim"

"Kusucam şimdi bak" dedi Nisa yalandan öğürme sesleri çıkararak.

Bu haline kıkırdadım. 

"Sevgilisi yok ya kıskanıyor"

Bana karşılık olarak dil çıkarmıştı. Eliz diğerlerinden özür dileyip yanımızdan ayrılmıştı. Sonunda gitti amk kızı. Yağmur dayanamayıp Ceyda'nın yanına gitmişti. O da Zeynep'in yaptığı gibi Ceyda'yı kontrol ediyordu. Zaten çok hasar yoktu hiçbirinde. Kavga kısa sürmüştü çünkü.

"Of ben enerjimi atamadım" dedi İlayda boynunu kütleterek.

"Enerjini sikeyim" dedim sırıtarak.

Gözüm Damla'ya kaydığında ise Sıla'nın onunla ilgilendiğini fark etmiştim. Muhtemelen haline acımıştı ve o yüzden ilgileniyordu.

"Sıla Damlayla ilgileniyor" dedim Zeynep'e doğru eğilerek. Çöpçatan damarlarım açılmıştı.

"Kavgadan çıktığı içindir o. Ama Damla bu istikrarla yürümeye devam ederse onu etkilemeyi başarabilir. Kızın hızı 102 amk. Seni bile geçti"

Gülümsemeye başladım.

"Ben yavşak mıyım aşkım aa?"

"Bizzat bana yapmasan inanıcam" dedi gözlerini devirerek. "Zaten başka birisine yapta deleyim bir yerlerini"

Koluma çimdik atmasıyla ovalamaya başlamıştım. Yapmadan delmişti amk. Yapsam kim bilir neler olurdu.

"Yok bebeğim benim gözüm senden başkasını görmüyor"

"Aferin" dedi dudağıma öpücük kondurarak. Kimseyi umursamadan öpmesi çok hoşuma gidiyordu.

"Ayıp ama aile var burda" dedi Azra eliyle Ilgın'ın gözlerini kapatarak.

"Her gece porno izlediğini bilmesek inanıcaz he" dedi Yağmur konuşmaya katılarak.

"Bizzat şahidim. Daha dün bastım" dedim Yağmur'a katıldığımı belli ederek.

"Kuru iftira ayol üstüme iyilik sağlık"

Ilgın Azra'nın elini gözünden indirmeyi sonunda başarmıştı.

"Benim niye gözümü kapatıyorsun amk?"

"Sen daha küçüksün ondan" dedi Pınar Ilgın'ın saçlarını karıştırarak.

"Sizden daha olgun olduğum kesin de neyse" dedi gözlerini devirerek.

"Olum şu müdürün odasına o kadar giriyorum. Bir uzaklaştırma vermedi amına koyayım" dedi Ceyda isyan ederek.

Bu isyanına kesinlikle katılıyordum. O kadar şey yapıyorum amk. Atmıyorsan bari birkaç gün uzaklaştırma ver de rahatlıyayım biraz.

"He valla amk. Bir uzaklaştırma alamadık" dedi Hazal.

"Üzüldükleri şeye bak amk" dedi İlayda malsınız dermiş gibi bir ses tonuyla.

"Neyse hadi kantine inelim. Dövüşmek beni acıktırdı" dedi grubumuzun camışı. Ama ben de acıkmıştım.

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin