Medya: Ömer
***Ben: Nabıorsn hayadm?
Yaprakların Annesi: Uyucam
Ben: Hâlâ bana kızgın mısın?
Yaprakların Annesi: Yo değilim
Yaprakların Annesi: Hâlâ kızgın olsam şu an benimle mesajlaşıyor olmazdın 😎
Ben: O da doru lan
Ben: Of İlayda çok horluyor uyuyamıyom
Yaprakların Annesi: Git boğ
Ben: NE AHQJDJXJAJDBXJAJENXKX
Yaprakların Annesi: Neyse tm güldürme Ceyda uyancak haajekdjkak
Ben: Tamam hadi iyi geceler sana yavrum
Yaprakların Annesi: İyi geceler götatar
×××
Telefonu kapatıp komidinin üstüne koydum. İlayda'nın horlaması devam ederken cidden boğmayı düşünmeye başlamıştım. Ayı gibiydi maşallah amk. Yataktan kalkarak odadan çıktım. Eş zamanlı bir şekilde yan odanın kapısı da açılmıştı. Zeynep uykulu gözlerle bana bakmaya başlamıştı. İnanılmaz tatlı görünüyordu böyle.
"Sen niye kalktın bebeğim?"
"Ben su içecektim de asıl sen niye kalktın?" dedi gözlerini ovuşturarak.
"İlayda içine Ceyda'nın dinazorlarından girmiş gibi horluyor. Uyuyamadım"
Söylediğim şeye gülmüştü.
"Ee nerde yatacaksın?"
"Bilmem bulurum boş bir oda"
Bir şeyi söylemekte kararsız gibi görünüyordu.
"Eğer boş bir oda bulamazsan benimle yatabilirsin" dedi omuzlarını silkerek.
"Hiii evlenmeden olmaz"
"Vazgeçmek üzereyim kararımdan" dedi gözlerini devirerek.
"Tüh görüyor musun hiç boş odamız kalmamış" dedim hemen yaptığım şakadan u dönüşü yaparak.
Oysaki en az 4-5 oda boştaydı. Otel gibi ev mübarek.
"Şapşal" dedi gülerek. "İyi benimle yat"
İçten içe onunla birlikte yatmamı onun da istediğini biliyordum. Su içmek için mutfağa inerken ben de onu takip ettim.
"Sen de mi susadın?"
"Evet birden ağzım kurudu"
Mutfağa girince sürahiden su doldurup bana uzattı. Bir dikişte içmiştim. Elimden bardağı alarak kendine de doldurdu. Bilerek mi yapmıştı bilmiyorum ama şu an benim içtiğim taraftan su içiyordu. Bence şu an dolaylı yoldan öpüşmüş sayılırdık.
"Yine beni tezgahla arana almayacaksan gidelim mi?" dedi alayla.
"Hm alsam güzel olur aslında" dedim göz kırparak.
Gülerek gözlerini devirdi ve mutfaktan çıktı. Bir gün o gözleri devirmekten kopacaktı amk. Aslında tezgahla arama alırdım ama aynı yatakta yatacağımız için buna gerek duymamıştım.
Odanın kapısını açarak geçmem için eliyle içeriyi gösterdi. İçeri geçerek yatağa atladım. Sonra da yatağın boş kalan tarafını patpatlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only you | g×g
Fiksi Remajaserenay, dilci arkadaşlarıyla aynı sınıfta olan zeynep'ten hoşlanıyordu. TAMAMLANDI