8. Bölüm

7K 394 159
                                    

Medya: Ilgın
***

848484. kez videoyu oynatmaya başladım.

"Yeter lan amck bu kaçıncı izlemen" dedi Ceyda isyan ederek.

"Bir dur be daha bin kere daha izleyeceğiz" dedi Pınar Ceyda'yı susturarak.

"Bir kez daha söylüyorum. Hd kalite porno çekmişiz"

Hazal'ın dediğine hepimiz gülmüştük. Öğle arasındaydık ve arka bahçedeki çardakta toplanmıştık. Ben dünü hatırlayarak telefonumu çıkarıp videoyu açmıştım. Sürekli olarak bitince başa alıp bir daha izliyorduk Pınarla.

"Altı üstü öpüşmeydi yapraklar"

"Dilleriniz öyle demiyor ama" dedi Azra göz kırparak. İkisi de kızarmaya başlamıştı bir kez daha. Birbirlerini gerçekten sevmiyorlarsa adımı değiştirirdim amk. Bunların birbirine aşık olduğundan kendimin Zeynep'e aşık olduğu kadar emindim.

"Tamam hadi utanmayın lan. Kapatıyorum videoyu" dedim telefonumun ekranını kapatıp cebime koyarak.

"Hele şükür" İkisi de aynı anda aynı tepkiyi vermişti.

"Ayh Ceymur moment"

"Anan moment Serenay" dedi Yağmur gözlerini devirerek.

O sırada yanımıza 11. sınıf olduğunu düşündüğüm bir çocuk gelmişti. Ne istiyorsun anlamında ona bakıyorduk. Biraz çekiniyor gibiydi.

"Şey acaba Yağmur seninle konuşabilir miyim biraz?"

Bu tepkilere bakılarak Yağmur'dan hoşlandığı kanaatine varılıyordu. Bunu tek fark eden ben değildim. Diğerleri de anlamıştı.

"Hayır konuşamazsın"

Yağmur'dan önce Ceyda atlamıştı olayın içine. Birileri kıskanıyor muydu ne?

"Ben Yağmur'a sormuştum soruyu?"

Çocuk atarlanmaya başlıyor gibiydi.

"Ha ona sormuşsun ha bana sormuşsun. İzin vermiyorum işte" dedi Ceyda oturduğu yerden kalkıp çocuğun karşısında dikilerek.

Ceyda oturduğu yerden kalktığına göre sinirlenmiş olmalıydı. Pınarla biz oha jealous moment modundaydık. Yağmur da çaktırmadan -kesinlikle çaktırıyordu- gülüyordu.

"Yağmur lütfen biraz konuşalım"
Çocuk Ceyda'yı sikine bile takmayarak tekrardan sorusunu Yağmur'a yöneltmişti.

"Yazık çocuğun kulaklarında sorun var heralde" dedi Ceyda yapmacık bir şekilde üzgün surat yaparak.

Sonunda Yağmur müdahale etme gereği duymuş olacak ki konuştu.

"Ceyda doğru söylüyor. Onun istemediği kişilerle konuşmuyorum. İlla söylemekte ısrar ediyorsan burda söyleyebilirsin ne söyleyeceksen"

Çocuk bir süre Yağmur'a baktıktan sonra arkasını dönüp geri gitmişti.

"Ay orospu çocuğuna bak amk. Yiğmir litfin biriz kinişilim. Ben varken kesin konuşursunuz. Kesin olur bu. Bak götümle inandım buna"

Ceyda yine kendi kendine konuşmaya başlamıştı. Şimdi ona kıskandın mı diye sorsak kesinlikle inkar edecekti.

"Lan sen Yağmur'u mu kıskandın?" dedi Ilgın gülerek.

"Yok be ne alakası var. Çocuk çok salağa benziyordu. Yağmur'umun canını sıkar diye söyledim onları"

"Ceyda Namık Kemal'i bilir misin kardeşim?" diye sordum gülerek. Diğerleri de gülmeye başlamıştı. Ceyda ise gözlerini devirerek yerine oturdu.

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin