37. Bölüm

5K 325 244
                                    

Medya: Toprak
***

Anında geri çekilmiştim. Bizimkilerden birisi geldiyse kesinlikle sikecektim. Hatta ağız göt dalacaktım amk. Nerdeyse öpüşecektik. Şimdi çıldıracağım.

Mutfağa bizim kızlardan birisi değil tanımadığım bir adam girmişti. Muhtemelen Ebrar'ın dünür tarafındandı.

"B-baba buyur ne isteyecektin?" diye sordu Zeynep üstündeki heyecanı atarak.

Demek bu adam kayınpederimdi.

"Verin elinizi öpeyim amcacım. Ben Serenay. Zeynep'in okuldan arkadaşıyım. Ve Ebrar'ın da kuzeni oluyorum" dedim elini öperek.

"Tanıştığıma memnun oldum evladım. Ben de Zeynep'in babası Kudret"

Evladım dediğine göre kesin kızını bana verirdi. Ben ikna oldum.

"Ben de tanıştığıma memnun oldum Kudret amcacım"

"Neyse ben bir su içicektim. Ben içip gideyim siz konuşmanıza devam edersiniz"

Pek konuşma sayılmazdı aslında. Gelmese ben direk icraata geçecektim.

"Ben vereyim baba"

Zeynep'in doldurduğu suyu alıp içmişti. Sonra selam vererek gitti. Bu sefer gidip mutfak kapısını kilitledim. Yine Zeynep'i tezgahla arama almıştım.

"E nerde kalmıştık?"

Bu öpücüğü almadan burdan çıkmak istemiyordum amk. Yeteri kadar hayalini kurarak yaşamıştım. Artık gerçeğini istiyordum.

"N-nerde kaldık?"

Benim yüzümden heyecanlanmasını seviyordum.

"Dur ben göstereyim"

Burnumu yine burnuna sürtmüştüm. Kalp atışlarım bu kadar yakınlıktan dolayı çok hızlıydı. Dudaklarımı dudaklarına iyice yaklaştırdım ve nefesimi üfledim. Anın etkisiyle yine gözleri kapanmıştı.

"Kızım açsanıza kapıyı. Kim kilitledi burayı?"

Kapıya vurulmaya başlanmıştı. Bu sefer de gelen babaannemdi.

"Serenay kapıyı açmamız gerekiyor"

"Boşver çalar çalar giderler" dedim umursamayarak. Tam dudaklarımı dudaklarına bastıracakken yine kapı vurulma sesi gelmeye başlamıştı. Hay ben senin. Babaannem diye küfür de edemiyordum amk.

Sinirle gidip anahtarı çevirdim ve kapıyı açtım.

"Süpriz babaannecim"

"Aa Serenay siz ne zaman geldiniz kuzum?"

Her ne kadar geldiği için sinir olsam da onu seviyordum. Elini öptükten sonra yumuşacık yanaklarına öpücük kondurdum. Eğer gelmeseydi Zeynep'in yumuşacık dudaklarını öpecektim.

"Az önce geldik babaannem"

"Kapıyı niye kilitlediniz yavrum?" dedi gözlerini Zeynep ve benim üzerimde gezdirerek.

Babaannem biseksüel olduğumu biliyordu ve o diğer babaannelerden cidden çok farklıydı amk. Her konuda en çok destek veren kişi oydu. Ve sürekli olarak benim için çöpçatanlık yapmaya başlıyordu. Şimdi de o anlardan birisindeydik. Bize muzip bir şekilde bakıyordu. Valla benim için hava hoştu. Zeyneple çöpümü çatabilirdi. Bana uyar yani.

"Yanlışlıkla şey olmuş Asiye teyzecim" dedi Zeynep gözlerini kaçırarak. "Neyse ben kızların yanına döneyim"

Yanımızdan bir koşu ayrılmıştı. Utangaçlığını yerdim amk. Çok tatlıydı.

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin