Medya: Mira
***"Hangi sınıfta çıkmışım kanka? Bana da baksana"
Hazal dediğimi yapıp kağıttan bana da bakmıştı.
"10/E 'de çıkmışsın aşkım"
Ona kafamı salladım. Zilin çalmasına 5 dakika kalmıştı. İdare eder bir şekilde çalışmıştım. Ben çalışmak istemesem bile Yağmur sike sike çalışmamı sağlamıştı.
"Ee 100 alıyor muyuz gençler?" dedi Azra kulağımın dibinde çığırarak. Sanırım kulaklarım kanamıştı amk.
"Rüyanda mı bebeğim? Bak işte orda alma şansımız var" dedi Ceyda alayla.
"Ceyda seri haklı" dedim ona katıldığımı belli ederek.
"70'ten aşağı almayın da ne bok yerseniz yiyin"
Hazal'a 'hele yarrama bak' bakışımı atmaya çalışmıştım. O 60'lı notlara kurban olsundu amk.
"Neyse hadi başarılar aşkımlar" dedi Azra ayaklanarak.
Bizde başarılar dileyip kalkmıştık. Şimdi 2 kat aşağı inecektim amk. Çok üşeniyordum. Kalem kutumu alıp sınıftan çıktım. 2 kat sürüne sürüne inmiştim. 10/E sınıfına gelince kapının yanına asılan kağıttan sırama baktım. Duvar kenarı sondan bir önceki sıraya çıkmıştım. Çok iyiydi amk. Sırama geçerken yanıma ve çaprazıma kimin oturacağına bakmayı unuttuğumu fark etmiştim. Neyse geri dönüp bakmaya üşendim şimdi.
"Oha lan yan yana mıyız? Yardım etmeyen piçtir Serenay" dedi Ilgın yanıma geçerken.
"Tabi aşkım gerekirse kendi kağıdımı yapmaz seninkini yaparım"
"Tabi ilk benimkini yapacaksın küflenmiş kaşar"
Bu sıralarda bana sürekli küflenmiş kaşar diyordu orospu. Benden olsa olsa Kars kaşarı olurdu amk. Ben kaliteli bir kaşardım lütfen.
Sınıfa giren kişiyle kalbimin hızlandığını hissetmiştim. Bana şaşkın şaşkın bakarak arkama geçmişti. Çok tatlı görünüyordu.
"Sen umutlanma diyorsun ama kader bizi sürekli bir araya getiriyor güzelim" dedim arkamı dönerek.
"Kader onunla da bir araya getiriyor. İstersen onunla da olmayı bir düşün" dedi gözleriyle birini işaret ederek.
İşaret ettiği kişiye dönüp baktım. Dönmemle Mirayla göz göze gelmiştim. Bana bakarak gülümsüyordu. İlerleyerek çaprazıma oturdu. Cidden mi amk?
"Haklı olabilirsin ben bunu bir düşüneyim" dedim yine Zeynep'e dönerek. Bana sinirli bir şekilde bakmıştı ama bir şey söylememişti.
"Kıskandı seninki" dedi Ilgın kulağıma eğilerek.
"Saçmalama aa o bana asla umut verecek şeyler yapmaz"
Gülerek geri çekilmişti.
"Matematiğim çok iyidir. İstersen yardım edebilirim" dedi Mira bana dönerek.
Bu kıza biraz kıl olsam da bu yardımı elbette reddetmeyecektim. Bu fırsat kaçırılır mıydı hiç amk?
"Çok iyi olur Miracım" dedim öpücük atarak.
Gözleri ışıldamıştı nerdeyse amk. Öpücüğü arkamdaki biraz daha kudursun diye atmıştım. Ne şerefsizdim lan.
Zil çalana kadar bütün sınıf dolmuştu. Serpil hoca gözcü olarak gelmişti. Sıralara bakarken Ilgın ve benim sıramda duraksadı.
"Siz nasıl yan yana geldiniz?" dedi kuşkuyla.
"Allah'ın işi işte hocam"
Dediğime tüm sınıf gülmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only you | g×g
Novela Juvenilserenay, dilci arkadaşlarıyla aynı sınıfta olan zeynep'ten hoşlanıyordu. TAMAMLANDI