Medya: Azra
***Konferans salonunda işimiz bitince hep beraber çıkmıştık. Bu yalan makinesini kırmak lazımdı. Sürekli üstümüzde denerlerse yanmıştık.
"Ulan Pınar ve Serenay gelin buraya"
Ilgın'ın sesini duymamızla Pınarla birbirimize döndük ve aynı anda koşmaya başladık.
"Amcık beni niye ele veriyorsun?" diye bağırdı Pınar bir yandan koşmaya devam ederken.
"Tek başıma mı yanayım karşim? Anca beraber kanca beraber. Hem sen benden daha çok yedin yarrak"
Nefes nefese kalmıştım amk. Bütün okulda sanki grinin elli tonunu izliyormuş gibi dikkatlice bizi izliyorlardı.
"Sizi yakalayacağımı biliyorsunuz salaklar. Boşuna kaçmayın yani"
O sırada sağ koridordan birden Yağmur fırlayıp beni tuttu. Diğerinden de Azra çıkıp Pınar'ı tutmuştu. Biz dehşetle arkamıza döndük. Ilgın sırıtarak bize doğru yürüyordu.
"Ulan kaşarlar siz nasıl arkadaşsınız?"
"Bildiğin az önce ölümümüzü falan imzaladınız" dedim kollarından kurtulmaya çalışarak.
"Orda suçu bana atmaya çalışınca iyiydi yaprak seni"
Artık olacakları kabullenip Pınarla debelenmeyi bıraktık. Ilgın ikimizin önünde durup hiç beklediğimiz bir şeyi yaptı. Bize sarıldı. Anlamsızca Pınarla bakışmaya başladık.
"Bende size senin cips stoğunu patlattığımı seninde en sevdiğin bibloyu kırdığımı nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum. Ödeştik yani" dedi Ilgın şirince gülümseyerek.
Bizi izleyenler gülmeye başlamıştı. Bu olay 11 lerin katında olduğu için Zeynep ve Sıla da bize gülüyordu.
"SEN BENİM CİPS STOĞUMU MU PATLATTIN AMCIK?"
"BENDE DİYORUM BİBLOM KENDİ KENDİNE NASIL KIRILDI"
Pınar da benim gibi bağırmıştı.
"Lan madem sende bunları yaptın. Niye bizi koşturuyorsun deli dana gibi?" diye sordum.
"Biraz ekşınımız da mı olmasın karşim?" dedi sırıtarak.
"Ya havle vela billahi kafirun veladdalin amin"
"Allah rızası için sen bir daha dua etme kardeşim" dedi Hazal kolunu omzuma atarak. Ardından beni yürütmeye başladı. Sınıflara dağılıyorduk yani. Zeynep'in yanından geçerken ona göz kırptım. Bu hallerime alışsa iyi olacaktı.
Ders kimyaydı. Acayip sıkıcı geçecekti kesin. O yüzden uyumak en iyisiydi.
***
Okul sonunda bitmişti amk. Bir saat daha koysalar heralde can verirdim. Okulda Zeynep'in olması bile ordan sıkılmamı engelleyemiyordu.
"Naber annelerin bir tanesi?"
"İyidir bebeğim. Sen nasılsın?"
"Mükemmelimmm"
"Serenay istersen arkadaşlarını çağır. Babanla bugün bir yere gideceğiz ve muhtemelen bu gece eve gelmeyeceğiz"
Her zamanki şeyler olduğu için umursamadım. Genelde hep bir yerlere giderlerdi ve bende evde kalırdım. Ona kafamı sallayarak odama çıktım. Kızlara yazsam iyi olacaktı.
Memeli ve Memesi Belli Olmayan Amcklar
Ben: Lan kaşarlar bize geln bugün
Dingil: yine mi annenler bir yere gidiyor?
Ben: Müneccim boku mu yedn hayadm
Dingil: aynen her gün 3 öğün yemeden yapamam -,-
Oyuspu: hemmen geliyorummm. Güzel yemekler var dimi?
Ben: Fırsatçı karı. Var tbi amck pınar
Minik Pattes: Pınar geliyorsa bende geliyorummmmm
Yaprakların Annesi: ceyda ve azra berabr çıkarz o zaman
Azgın Karı: Tamamdır bebeq
Dinazor Fetişli: hazırlanaym hemen aşkm
Ben: AY CEYMUR ŞAP ŞİP ŞURUP
Oyuspu: CEYMUR ŞAP ŞİP ŞAPALAK
Dinazor Fetişli: ...
Yağmur: ben ve ceyda: *nefes alırz*
tüm grup: OHA CEYMUR FEELS MOMENT VERDİLER OHAOyuspu: ŞKAKDKDKAJEKZAKJD
Ben: ANASKMDKAODNZMAKRN
Dinazor Fetişli: ...
Yaprakların Annesi: durun biraz daha bokunu çıkariym
Yaprakların Annesi: ben: ce-
grup: HASSİKTİRCEYMUR MOMENT Mİ O OHA ŞİPİ GÖRÜYO MUSUN ÇOK REALAzgın Karı: ZLSODKZKAKDNXMSKD
Ben: AMQ ÇOK İYİ ZJAIDBWKKDKX
Yaprakların Annesi: ceyda: yağmur yağıyo burda
grup: OHA YAPMURLA BİRLİKTE MİSİN BİR DAKİKA GERÖEKTEN REAL Mİ OLDUNUZ MOMENT Mİ FOTO ATSANIZAOyuspu: ANNENİSİKİYMHAMURMXL
Minik Pattes: Olum çok iyi diwofjskek
Dingil: grup: a b ceymur
Yaprakların Annesi: bu da iyiymş lan ksowdbzmkwd
Dingil: ben söyledim çünkü
Dinazor Fetişli: boş insanlar
Yaprakların Annesi: ben: ceyda diye birisi geldi bugün okula
grup: CEYMUR ŞİP MOMENT VERDİLER KESİN CEYMUR ŞİP ŞUP ŞURUP MUYDU ONDAN AQ İŞTE OHA CEYMUR ANNEM YAĞMUR BABAM CEYDA ÇÜŞ ÇOK TATLISJNIZMinik Pattes: Tm bokunu çıkarma karı
Yaprakların Annesi: tö
Yaprakların Annesi: tm*
Ben: Neyse hadi gelin artk amcklar. He bi de şey dicm Emine'yi de çağıriym mi?
Oyuspu: çağır kafa kız
Azgın Karı: Gelsin gelsin çok seviyom ben onu
Diğerleri de onaylayınca gruptan çıktım ve Emine'nin mesaj kutusuna girdim.
Ben: Amck karı bize gel hadi
Emoş Çalkala Coş: Tm geliyom
İnsan bir sorgular amk. Bu beni niye çağırıyor diye. Hemen kabul ediyor. Belki sikcem. Ama doğru sikmek istesem sorsa da söyleyemem. Düşüncelerim bile boştu lan.
Hepsi gelmeden önce masayı hazırlamaya karar vererek aşağı indim. Ama masa zaten hazırdı. Annem giderken hazırlamış olmalıydı. Geriye o zaman gelmelerini beklemek kalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only you | g×g
Teen Fictionserenay, dilci arkadaşlarıyla aynı sınıfta olan zeynep'ten hoşlanıyordu. TAMAMLANDI