44. Bölüm

5.4K 307 238
                                    

Medya: Yağmur 
Yason Kilisesi'nin içi büyük mü bilmiyorum bu arada salladım shajfjdkskwlw. İyi okumalar ♡
***

"Daha gelmedik mi Serenay?"

Arkadan Hazal oflayarak bağırmıştı.

"Az kaldı"

Yason Kilisesi'ne götüyordum onları ve biraz uzaktı orası. Birkaç yer gezdikten sonra buraya gitmeye karar vermiştik.

"Uykun geldiyse uyu bebeğim" dedim yanımdaki Zeynep'e.

Ceyda ve Yağmur 1 saattir camış gibi uyuyorlardı zaten.

"Yok gelmedi aşkım"

Aşkım mı demişti o? Kalbimin hızlanması cidden sadece bir kelimesine bakıyordu.

"Ehliyetin var mı?" diye sordu Zeynep konu açarak.

"Eh olmasa seni hiç getirir miyim gezmeye?"

Ehliyetim olmasaydı getirmezdim. Polise Zeynep varken yakalanma riskini alamazdım.

"Yüa seni yerim"

"Bana uyar güzelim" dedim ima yaparak.

"Sapık"

Seni yerim diyen oydu sapık olan bendim amk. Sonunda Yason Kilisesi'ne varmıştık. Arabayı bir yere park ettim.

"Geldik la" diye bağırdım arkaya doğru.

"Yağmurla Ceyda'yı uyandıracak mıyız?"

Yok onları burada bırakacaktık amk.

"Onları uyandırma işini bana bırak"

Kapıyı açıp arabadan indim. Zeynep Ceyda ve Yağmur'dan dolayı inemiyordu. Diğerleri çoktan arabadan çıkmıştı.

"Yolculuk biraz daha devam etseydi Hazal'ın üstüne kusacaktım amk" dedi İlayda söylenerek.

"Geç kolaysa sen kullan arabayı kaşar"

Ön kapıyı açınca birbirine sarılarak uyuyan Ceymur çiftiyle karşılaşmıştım. Telefonumu çıkarıp fotoğraflarını çektim. Çok tatlı gözüküyorlardı amk. Ama her tatlı anın bir sonu olurdu. Telefonumdan açtığım sinir bozucu sesi kulaklarına tuttum.

"Noluyor amına koyim?" dedi Ceyda homurdanarak. İkisi de sıçrayarak uyanmıştı.

"Geldik lan hadi kalkın" dedi Azra.

"Serenay yine formundasın karşim" dedi Yağmur uyandırma şeklimi kastederek.

"Her zaman" dedim saçlarımı savurup.

Bende her şey biterdi ama uyandırma fantezisi bitmezdi. Onlar aşağı indikten sonra Zeynep'e elimi uzattım. Elimi tutarak aşağı indi. Teşekkür amaçlı yanağıma öpücük kondurmasıyla gülümsedim.

"Oo bunlar baya baya olmuş" dedi Ilgın ıslık çalarak.

"Ben biraz daha süründürür sanıyordum"

"Bana yatakta hiçbir kız hayır diyemez Damlacım" dedim havalı bir şekilde.

"Başka kimler hayır diyemiyormuş?" dedi Zeynep kaşlarını çatarak.

"Hiç" dedim yanağından öperek.

İlaydayla gülmemek için zor duruyorduk. Eğer öğrenirse de böyle gülebilecek miydim acaba?

"Toprak beni sen gezdirir misin?" diye sordu İlkim Toprak'a sırnaşarak.

3 hatalı hareketten birisini yapıyordu şu an.

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin