cüssss 3243 kelime mi? yuhhhhh. bolumu yazarken gotum çıktı dans kısımlarını falan yazarken. umarım seversiniz bölümü ♡ yorum da yapin lütfen 😭😭😭
***"Çok heyecanlandım lan"
Heyecandan kalbim hızlı hızlı atıyordu. Spor salonunda yılbaşı hediyeleri verildikten sonra sahneye çıkacaktık. Dans etmek sorun değildi ama şarkı söyleyecektim. Heyecandan sesimin titremesinden korkuyordum.
"Sadece 1 şarkı söyleyeceğim ama ben bile çok heyecanlıyım" dedi Pınar bana katılarak.
5 şarkı seçmiştik. 4 şarkıyı sadece Yağmur ve ben söylüyorduk. Little Mix - Sweet Melody seçtiğimiz için de onu dört kişi söyleyecektik. Yağmur ve bana Pınar'la İlayda eşlik edecekti. Bugün için baya hazırlanmıştık. Umarım her şeyi eksiksiz yapabilirdik. İlke hocanın çıkış sahnesi için sabırsızlanıyordum. Hocanın bize küfretmesine sebep olacak bir şarkı seçimi yapmıştık.
"Takla kısmını yapabileceğinden eminsin değil mi?"
Yağmur'u onaylamak amaçlı kafamı salladım.
"Tabi kızım takla benden sorulur"
"Yo benden sorulur" dedi sırıtarak.
"Doğru, sen minik bir ninjasın"
Alayla gülümsedi.
"Senden 9 santim uzunum Serenay"
"Çüş biraz daha abart"
"Belki de 10 santimdir, emin olamadım şimdi"
Hayır ben kısa değildim, o çok uzundu bence. Hem kolumu omzuna atabiliyordum, 10 santim falan yoktu aramızda bence.
"Hayır ya kısa değilim ben"
"Serenay senden ben bile uzunum"
Nisa dans pratiği yapmayı bırakarak yanımıza gelmişti. Aramızda en küçük olan oydu ve o da boyumla dalga geçiyordu.
"Tamam boy mevzusunu kapatalım arkadaşlar"
Bence 1.65 gayette ideal boydu, kendimle barışıktım ben. Çoğu kişi spor salonuna toplanmıştı. Hediyeyi aldığım kişi belli olduğu için ben aşırı rahattım. Zeynep'i bulurdum birazdan elbet. Diğerleri arasın dursun.
"Sümeyye Keskin kim amk ya? Sümeyyeler'i de hiç sevmem zaten"
Azra çoktan sızlanmaya başlamıştı. 5 dakika aradıktan sonra bulamayınca aramaktan vazgeçeceğini biliyordum. Pınar'ın da işi kolaydı. Benim taktiğimi uygulayarak Can'ın yazılı olduğu kağıdı almıştı çünkü. Geriye kalanlar ise çoktan spor salonunda dağılıp aramaya başlamıştı
"Valla ben hiç arayamam amk. Birazdan mikrofonla ismini okurum, o benim ayağıma gelsin"
Yağmur her sene yaptığı şeyi yapacaktı. Aramaya üşenirdi zaten o. Bazen nefes almaya bile üşendiğini düşünüyordum.
"Herkes hediye işini halletsin, sahne arkasında buluşalım" dedi Ceyda yanımızdan ayrılarak.
Gözlerimle spor salonunu taradım. Zeynep'i hâlâ görememiştim. İçlerine doğru ilerleyerek bakınmaya başladım. Geçen birkaç dakikanın sonunda onu bulamayınca mesaj atmaya karar verdim. Nerde olduğuna dair mesaj attığımda cevap çok gecikmemişti. Mesaj attığıma şaşırdığına adım gibi emindim. Spor salonundaki koltukların en arka kısmına doğru yürümeye başladım. Ayağa kalkmış beni bekliyordu. Hafif şaşkın ve tatlı ifadesine gülümsedim.
"Bir şey mi oldu Serenay? Yoksa beni affetmeye mi karar verdin?"
Hızlıca sorularını sıralamıştı. Arkamdaki hediye paketini çıkararak ona uzattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only you | g×g
Genç Kurguserenay, dilci arkadaşlarıyla aynı sınıfta olan zeynep'ten hoşlanıyordu. TAMAMLANDI