9. Bölüm

6.8K 343 150
                                    

Medya: Emine
***

Tabi alcan amk karısı. Amıma kadar terledim burda. Tabi bunları içimden söyledim. Götüm yemez dışımdan söylemeye.

"Teşekkürler hocam" dedi Pınar nezaket gereği.

"Serenay noldu kızım? Sen iyi misin? Seni hareket ettirecek hiçbir şeye katılmazsın normalde" dedi İlke hoca alayla.

Bu kadın niye beni benden iyi tanıyordu amk? Biliyorum hocam en gözde öğrenciniz benim.

"Hiiç öyle esti geldim hocam"

Söylediğim şeye herkes gülmeye başlamıştı.

"Bu esinti de heralde Zeynep esintisi" dedi göz kırparak.

Bu kadın beni utandırmayı cidden iyi biliyordu. Yanaklarım kızarmıştı kesinlikle. Zeynep'e baktığımda o da kendini bir yerlere gömme çabalarındaydı. Of bu böyle de tatlıydı. Yerim ben bunu.

"Artık başlayalım mı hocam?" diye sordu Pınar. Beni bu durumdan kurtarmaya çalışıyordu. Ona "kahramınsın" bakışımı atıp öpücük yolladım. Bu bakışımı çok sık ona kullandığım için biliyordu.

"Bugün ikili dansımızı uygulayacaktık. Ama görüyorum ki kızlar erkeklerden biraz fazla"

"Hocam biliyorsunuz bana erkek kız fark etmiyor" dedim çapkın bir gülümsemeyle. "Rahatsız olmayacak bir kız varsa benimle eşleşebilir"

O sırada Zeynep'e bakıyordum. Ama tahmin ettiğim gibi ondan bir atak gelmemişti. Bu beni biraz üzdü.

"Ben Serenayla eşleşirim hocam"

Bu kız yalan makinesini test ederken bana soru soran kızdı.

"Tamam o zaman sorun çözülmüştür" dedi İlke hoca.

Tanışmak amaçlı yanına gittim. Aslında Zeynep olmasa bakacağım kızlar arasında olabilirdi.

"Merhaba ben Serenay" diyerek elimi uzattım.

"Onu biliyorum zaten" dedi gülerek. "Bende Mira" Elimi sıkıp aşağı yukarı oynatmıştı.

"O zaman diğer kalanlarda eşleşsin. Sonra dansımıza başlarız. Biraz romantik bir şey olabilir"

Pınar'a baktığımda yanına gelen taş bir çocukla konuşuyordu. Sanırım dans partneri o olacaktı. Neyse ders bitince biraz dalga geçerdim.

Ardından aklıma gelen şeyle Zeynep'in olduğu tarafa döndüm. Başka yakışıklı bir çocukla da o konuşuyordu. Bu ekipte niye tipsiz yoktu amk? Ordan bakışlarımı kaçırıp tekrardan Mira'ya döndüm. Çünkü biraz daha oraya bakarsam okkalı bir dalışa geçecektim. Kıskançtık Allah'a şükür.

"Evet diğer hocanızda birazdan gelince başlayacağız çocuklar"

Diğer hoca kimdi acaba? Neyse gelince öğreniriz. Mira'dan izin isteyip Zeynep'in yanına ilerledim. Az önceki dallamayla hâlâ konuşuyordu.

"Biraz müsade ette bizde konuşalım koçum"

"E-elbette"

Bu korkuyor muydu benden lan? Sesi titremişti amk. Komik. Yanımızdan gidince Zeynep'in yanına daha çok sokuldum.

"Ee naber?"

Evet çok güzel konuşmaya girerim.

"İyi sen?"

"Seni gördüm daha iyi oldum güzelim"

Iyy kendimden iğrendim. Bu nasıl bir yürüme biçimi amk? Hangi devirde kaldım ben.

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin