38. Bölüm

6K 311 393
                                    

Medya: Alp
***

"Of keşke Zeynepler de burda kalsaydı amk ya" diye sızlandım.

"Napacaktın? Kızı mı sikecektin aslan parçası?"

Yağmur'un sorusuna kafamı salladım. Gülmeye başlamışlardı.

"Artık benimle idare edeceksin bebeğim" dedi İlayda göz kırparak.

"Seni de siker bu" dedi Ebrar  gözleriyle beni göstererek. Doğru sikerdim.

"O da onu istiyor zaten" dedi Pınar.

İlayda'nın elini uzatmasıyla beşlik çakıştılar. Azra'ya dönerek sinsice gülümsedim.

"Sen ne iş aslan parçası?" dedim ayağımı burnuna sokarak.

Yağmur'un bacaklarında yatıyordum. Ayaklarımı da Azra'nın üstüne uzatmıştım.

"Valla senden hızlısı mezarda kardeşim" dedi Nisa gülerek.

"Aynen valla daha Serenay Zeynep'i yatağa atamadan bu Alp'i yatağa attı amk"

Hazal'ın dediği şeyle kafasına yastığı yemişti. Hazal şu an beyin amcıklaması yaşıyordu.

"Çocuk uyurken birden üstüme atladı amk. Benim ne suçum var?"

"Nasıl seksi hâlde yatıyorsan artık. Çocuk dayanamamış kanki" dedi Damla kahkaha atmaya başlayarak. Biz de ona katılmıştık.

"Yarrağını açmıştır" dedi Ilgın.

"Az yavaş gül götatar bacağım sikildi amk" dedi Yağmur homurdanarak.

"Tamam hayatım aa" dedim elimle burnunu sıkarak. O da saçlarımla oynamaya başlamıştı. Yine mayışmaya başlamıştım amk. Yağmur'umun elleri tam benim saçlarıma göreydi. Okşamaya başladığı an uykum geliyordu. Bu hissi seviyordum.

"Bana diyene bak orospu. Asiye teyzeciğim gelmese Zeyneple sikişmeye başlayacakmışsın" dedi Azra topu bana atarak.

"Of harbi ya niye geldi ki babaannem? Ne güzel öpecektim"

"Allah zinaya girmeni engellemiş babaanneni göndererek karşim" dedi Ceyda alayla.

"O gün Pınarla sizi bastığımızda bizim sizin zina yapmanızı engellediğim gibi mi karşim?" dedim onun kullandığı ses tonuyla.

"Sevgilim değil mi tabi sikeceğim" dedi Ceyda böbürlenerek. Yağmur'dan kafasına bir tane tokat yemişti. Oh olsun amk.

"Ellerin dert görmesin Yağmur'um" dedim sırnaşarak.

"Sıra sana da gelecek götdelen biraz daha konuşursan"

Korkmuş gibi yapıp ağzıma fermuar çektim.

"Eniştenizi nasıl buldunuz?"

"Ben bayıldım. 10/10 veriyorum. Tam sana yakışır bir çocuk" dedi Pınar Ömer'i överek.

Diğerleri de sevdiğini söylemişti. Yakışıklıydı ve kibardı baya. Daha ne olsun amk?

"Gerdek gecesini çekip bize atacaksın dimi lan?"

Dediğim şeyle Ebrar'dan yastık yemiştim. Ebrar atıyor diye Pınar da kafama bir tane atmıştı. Sonra Ilgın ve Nisa'dan da yemiştim.

"Yok böyle olmuyor füze atın direkt. Ölümüm kolay yoldan olur"

"Salak karı istersen atayım porno sitesine koyarsın" dedi gözlerini devirerek.

"Kendime porno sitesi açtım bilmiyor musun? Serenayhub diye"

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin