17. Bölüm

5.7K 293 101
                                    

Medya: İlayda
***

"Serenay bir şey yap. Çok sıkıldım amk" dedi arkamdaki Ceyda kısık sesle.

Edebiyat dersindeydik ve oldukça sıkıcı geçiyordu.

"Harbi amk bir şey yap hadi" dedi Azra Ceyda'ya katılarak. Hazal da beni gazlamaya başlamıştı.

"Of tamam bende çok sıkılmıştım zaten. Bekleyin"

Alt taraftan telefonumu çıkararak Pınar'ın mesaj kutusuna girdim.

Ben: Amck karı biz çok sıkıldk ve dersi kaynatalm diyorz

Ben: Aklıma bir fikir geldi benimle gelr misn?

Kısa sürede cevap gelmişti.

Oyuspu: Al benden de o kadar lan gelirm nabıcz?

Ben: Tuvalet izni alıp çık bende öyle çıkıcm

Oyuspu: Tamamdr

Telefonu kilitleyip geri sıramın altına soktum. Baya eğlenceli olacaktı.

"Hocam"

Tahtaya bir şeyler yazmayı bırakıp bana baktı.

"Efendim Serenay"

"Lavaboya gidebilir miyim?"

"Hayır" diyip tekrar tahtaya döndü. Herkes kıkırdamaya başlamıştı.

"Ama hocam özel bir durum"

"Umarım öyledir. İyi git hadi"

Gülerek ayağa kalktım. Bizim kızlara dönüp kısık sesle "Hazır olun 5 dakikaya burdan kurtuluyorsunuz" dedim.

Dersin bitmesine daha 30 dakika vardı. Baya kaynayacaktı yani.

Kapıyı açarak sınıftan çıktım. Eş zamanlı bir şekilde Pınarların sınıfının kapısı da açılmıştı.

"Napacağız lan?" diye sordu yanıma gelerek.

"Gel benimle"

Merdivenlerden aşağı inmeye başlamıştım. O da beni takip ediyordu. Bir kat indikten sonra ilerleyerek sağ koridora saptım.

"Şimdi anlıyorum ne yapacağımızı" dedi gülerek Pınar.

Yangın alarmına doğru yaklaştım.

"Hadi bakalım çatlat camı Pınar. Ben de düğmeye basayım"

"Hay hay hemen efendim" diyerek cebinden çıkardığı anahtarla camı kırdı. Beklemeden düğmeye bastım. Alarm çalmaya başlamıştı.

Kahkahalarla gülmeye başlamıştık. Bir süre sonra sınıflar boşalmaya ve dışarı çıkmaya başlamıştı. Bizimkileri görmemizle onlara doğru koştuk.

"Sizin işinizdi dimi orospular?" diye gülerek sordu Ilgın.

"Elbette aşkım başka kim yapabilir ki?" dedim gururla.

Diğer insanlara ayak uydurarak bizde dışarı koştuk. Herkes ön bahçede toplanmıştı. Yağmurla bakışmaya başladık ve ardından kol kola girip şarkıyı söyledik.

"Yangın var yangın var ben yanıyorum. Hey!! Yetişin a dostlar tutuşuyorum"

Şarkıyı 3 kere tekrarlamıştık. Bizimkiler ise Yağmur ve beni gülerek izliyordu. Diğer insanların bakışlarını da üzerimde hissediyordum. O sırada Zeyneple gözlerimiz kesişmişti.

Ağzını oynatarak 'deli' dedi gülerek. Bende karşılık olarak dil çıkarmıştım.

"Çocuklar sakin olun ve endişelenmeyin" dedi müdür yatıştırıcı bir ses tonuyla. "Yanlış bir alarm olmuş. Birileri basmış olmalı ve o kimse bulacağım. Hoş kimin yaptığını az buçuk tahmin ediyorum"

only you | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin