Κεφάλαιο 43ο: Επιλογές...

33 1 1
                                    

Eva's POV:

"Τι κάνεις κοριτσάκι μου;" Ήταν το πρώτο πράγμα που άκουσα μόλις πάτησα το πλήκτρο για να δεχτώ την κλήση κι αμέσως μετά είδα το γλυκό μουτράκι της κολλητής μου να με κοιτάζει με ένα όμορφο αλλά κουρασμένο χαμόγελο. "Φαντάζομαι ό,τι κι εσύ. Πήζω στο διάβασμα." απάντησα και τα διερευνητικά μάτια της με κοιτούσαν έντονα για λίγο πριν μιλήσει. "Εεεμ... τα παιδιά τι κάνουν;" ρώτησε ύστερα από μια παύση, κάνοντάς με να πάρω μια ανάσα. Ήξερα πού οδηγούσε αυτή η συζήτηση και ήθελα με κάθε τρόπο να την αποφύγω, όμως ήξερα πως δε θα ξεφύγω εύκολα από τα νύχια της φίλης μου. Την προσπάθειά μου όμως θα την έκανα. "Εμένα ρωτάς; Δεν σου τα λέει ο Νάιαλλ;" την προκάλεσα και μου σήκωσε το φρύδι παίρνοντας παρόμοιο ύφος με το δικό μου. "Με το Νάιαλλ μιλάμε κάθε μέρα, αλλά θέλω να μάθω κι από σένα τι γίνεται."

Τα λόγια της ήταν προσεκτικά και μαζεμένα αλλά εμένα δε μου άρεσε να μου το πηγαίνει γύρω γύρω. Κι έτσι αναστέναξα και κοίταξα κατάματα τη φίλη μου μέσα από την κάμερα. "Ολίβια... μην προσπαθείς να με ψαρέψεις με άσχετα. Ρώτα με αυτό που θέλεις να τελειώνουμε!" της είπα κι αυτή τη φορά ήταν εκείνη που αναστέναξε. "Εύα... τι γίνεται με σένα και το Χάρρυ;" πρόφερε τελικά τις λέξεις και για λίγο κατέβασα το βλέμμα αφού δεν  ήξερα τι να απαντήσω πάνω σ'αυτό. "Με πήρε χθες και ήταν πολύ χάλια..." άκουσα τη φίλη μου να λέει και σήκωσα απότομα το βλέμμα στην οθόνη. "Αυτό να το σκεφτόταν πριν αρχίσει τα σαλιαρίσματα με την άλλη!" ξέσπασα αλλά η αντίδραση της κολλητής μου δεν ήταν ακριβώς αυτή που περίμενα.

Δεν είδα το βλέμμα της να σκοτεινιάζει ή να είναι τουλάχιστον γεμάτο συμπαράσταση... Εκείνη έδειχνε να κρατιέται να μη γελάσει. Κι αυτό με εξόργισε! Ωστόσο, πριν προλάβω να μιλήσω με διέκοψε εκείνη. "Μήπως είσαι λίγο υπερβολική; Επαγγελματικό ήταν το θέμα! Ήξερες ότι θα παίξει μαζί τους στο βίντεο κλιπ..." είπε αλλά εγώ το μόνο που έβλεπα μπροστά μου τώρα ήταν η εικόνα του με την άλλη. Και δεν το άντεχα αυτό. Ειδικά μετά από αυτό που είδα... "Κι έπρεπε δηλαδή να τη φιλήσει κιόλας; Όλα τα άλλα δεν έφταναν; Σε κανένα κλιπ δεν έχουν φιληθεί με καμία!" διαμαρτυρήθηκα και τώρα έδειξε να αλλάζει το ύφος της.

"Εύα μου... μέχρι τώρα θύμωνες και δεν έχουμε καταφέρει να το συζητήσουμε, αλλά θα μ'αφήσεις να σου πω τη γνώμη μου;" Το ύφος της ήταν απαλό τώρα και δε μπορούσα παρά να νεύσω καταφατικά και να την αφήσω να μιλήσει. "Ο Χάρρυ είναι ένα υπέροχο παιδί! Φοβερός χαρακτήρας, δοτικός φίλος και σ'αγαπάει πολύ. Αυτό νομίζω ότι το ξέρεις. Η δουλειά όμως που κάνουν δεν είναι... δεν είναι εύκολη ούτε για κείνους ούτε για μας που είμαστε κοντά τους. Κι εγώ έχω ανασφάλειες, ειδικά τώρα που είμαστε μακριά, όμως Εύα... αν η ανασφάλεια σου ξεπερνάει την αγάπη σου για κείνον... καλά έκανες και χώρισες. Απλώς... θέλω λίγο να κάτσεις να το σκεφτείς σοβαρά αγάπη μου. Πού θα είσαι καλύτερα; Στο σπίτι μόνη σου παρέα με τη ζήλια σου ή μαζί με το Χάρρυ;"

Just A Dream...Where stories live. Discover now