Bizi Diego'yla Tanıştır.

1K 64 19
                                    

+Az önce Rose'la konuştum. Kamera görüntülerindeki kızın Isabell Wender olduğunu 1900, Kanada doğumlu olduğunu öğrendim. 

~Peki ya Rose ne dedi bu duruma? 

+Rose'a bundan bahsetmedim tabiki. Sadece kamera görüntülerindeki kızı bulmam için polis merkezindeki bir bilgisayara erişmem gerekiyordu. Herneyse, onu bir şekilde hallettim. Anlayacağınız kızın ölüm tarihi kayda geçmemiş. Kısacası galiba kız 120 yaşında. 

~Vampir olduğu çok açık.
demişti Zeyna. 

*Farkında mısınız bilmiyorum ama artık vampirlerin ismini duyunca sanki insanmış gibi tepki veriyorsunuz.
dedi Jake bilgisayarını kapatırken. 
*Bakın ben bunlara bulaşmak istemiyorum. Lütfen siz de bulaşmayın. Bunun sonunu hiç iyi görmüyorum. 

+Katilin kim olduğunu bilmemiz gerekiyor. 

*Bilseniz ne yapacaksınız? Kız 120 yaşında üstelik vampir. Kat ve kat üstün. 

~Bunu bence de düşünmeliyiz Laura. 

+Pekala yarın bu konuyu tekrar konuşuruz. 
diyip çantamı aldım ve odadan çıktım. Akşam olmuştu ve barda herkes eğleniyordu. Mutfaktan da çıktığımda barmenden bir içki alıp içmiştim. Kadehi aldığım yere koyarak bardan çıktım. Kapüşonumu başıma geçirip ellerimi cebime soktum ve ara sokağa girip evime gidiyordum. Arkadan ayak sesleri geliyordu. Açıkçası pek  umursamamıştım. Bir anda arkamdan biri ittirmişti. Ve neredeyse 5 metre ileriye çarpıp yere düştüm. Sağ elimi kafamın çarpan yerine götürürken karşıdan bir kız geliyordu. O sırada gözlerim kapanmıştı. 

Alexander'ın ağzından

Barda köşede otururken mutfaktan çıkan Laura'yı görmüştüm. Barmenden bir kadeh alıp içti ve bardan çıkıyordu. Ben de tam ayağa kalkacaktım ki biri yanıma gelip; 

*Alexander King? 

+Kim soruyor? 
diye sorup bana seslenen kişiye baktım. Bu barmendi. 

*Bugün sizi 2 kişi sordu. Biri bayan diğeri erkek. Bayan Blake'i biraz hırpaladılar. 

+Nasıl biriydi bunlar? 

*Diego ve Eva olduklarını söylediler. 
dediği anda hızla ayağa kalkıp Laura'nın arkasından çıktım. Laura'yı rahatsız ettilerse eğer tekrar onu bulabilirlerdi.

Diego Anderson vampirlerin kralıdır. Yüzbinlerce yıl yaşamış ve hepimizden yaşlı ve oldukça da güçlüdür. Vampirleri dünyada Diego ve kardeşleri çoğalttı. Ve hiçbir şekilde öldürülemezler. Eva ise en yakın korumasıdır. Aslında korunmaya ihtiyacı yok. Zaman geçirmek için Eva'yı her zaman yanına alır. İlk dönüştürdüğü kişi Eva olmuştur. Ve beni aramasının sebebi de intikam. Sevgilisi aynı zamanda benimle de sevgiliydi. 40 yıldır beni bulamamıştı. Ama galiba bu sefer yakalanmıştım. Ve acilen Laura'yı uyarmalıydım.

Hızla bardan çıkıp ara sokağa girdim. Bu kadar hızlı gözden kaybolamazdı değil mi? Bir yerden kan kokusu geliyordu. Yere eğildim ve taşın üstünde kan damlaları vardı. Ve bu tanıdık koku? Isabell? Lanet olsun Isabell de burada diye düşünürken hızla biri gelip beni hızla karşıdaki duvara fırlatmıştı. Kendime gelmeye çalışarak beni fırlatan kişiye baktım. 

+Diego? 

-Aynen öyle. 
diyip hızını kullanarak beni sokağın karşısındaki duvara fırlatmıştı. Duvarı göçürmüştüm. Ayağa kalkmaya çalışırken yine hızla geldi ve tek eliyle boğazımı tutup havaya kaldırdı. 

-İntikam zamanı geldi!
diyip beni restauranta doğru fırlatmıştı. Camı kırıp restauranta girmiştim. Tekrar hızla yanıma geldi. 

-Kalk!

+Bekle... Isabell... Isabell burada. 

-Isabell öldü. 

+Hayır Isabell'in kokusu buralarda. Az önce buradaymış ve arkadaşımı kaçırdı. 

-Burada mı? 

+Evet... Bulmana yardımcı olabilirim. İntikamını benden değil ondan alman gerekiyor ikimizi aynı anda idare etmişti hatırlasana!

-Isabell yaşıyorsa önce o ölmeli.
dediğinde ayağa kalktım. Diego'nun benden güçlü olduğunu söylemiş miydim? Karşılık vermek bile benim için hata olurdu. Restauranttan çıktığımda ben de arkasından çıktım. Tanya koşarak bize doğru geliyordu. Yanıma gelip; 

*Sen iyi misin? Çok özür dilerim. Durdurmaya çalıştım ama olmadı. 

+Sorun değil. Hallettim. Laura kaçırıldı. Isabell burada. 

*Isabell Laura'yı mı kaçırdı? 

+Evet öyle olduğunu düşünüyorum. Kan izleri öyle olduğunu gösteriyor.

*Diego'yla anlaşma mı yaptınız? 

+Önce Isabell'i öldürecek daha sonra beni. 

*Ne yani? Sadece önceliklerini mi değiştirebildin?  
diye sorduğunda Diego durup bize baktı. 

+Takip etmeliyim.

*Ben de neler yapabilirim bir göz atayım.

Tanya'nın ağzından

Hızlı adımlarla bara girdim ve barmenin yanına giderken bir anda mutfak kısmından Jake'le Zeyna çıkmıştı.

+Evet... Sizi bulduğum iyi oldu. Konuşmamız lazım. 
demiştim. Zeyna mutfağı işaret edip kapıyı açtı ve girmem için işaret etti. İçeriye girdiğimde Jake;

-Neler oluyor? 

+Az once haber aldım. Laura kaçırılmış.

~Saçmalıyorsun.
diyip eline telefonu almıştı Zeyna. Galiba Laura'yı arıyordu. Açmayınca bir başkasını aradı. 

+ Bayan Marshall.. Nasılsınız?

.....

+Yok Laura'ya birşey olmadı. Sadece bugün grup ödevimiz var. Makale işleri felan. Onu haber vermek istedim. 

......

+Teşekkürler Şerif!
diyip telefonu kapattı. 

+Laura evde değil. Belli ki Rose'un Laura'dan haberi yok.

-Nasıl kaçırıldı? 
diye sordu Jake. 

+Bugün öğlen bara geldiğimde Diego Laura'nın boynunu kavramış onu öldürmek üzereydi. Diego vampirlerin başıdır. Vampirlerin başlangıcı yani hepimizden güçlü. Kızı bırakmasını söyledim ve bıraktı. Ama onu hipnotize etti. Onunla hiç tanışmadığını söyledi.

-Barmen de öyle demişti. Bu barmenin dediklerini açıklar. 

+Ardından Diego'yu bardan çıkardım. Az önce de Diego Alex'in canını okuyormuş. Isabell diye bir kız bu kasabada. 

-Isabell Wender mı? 
diye sordu Jake. Bu soruya şaşkınlıkla bakakalmıştım. 

+Evet o. Siz nereden biliyorsunuz?

-Az önce Laura öğrendi. Baloda öldürülen kişi Isabell tarafından öldürülmüş.

+Tabi ya. Bu mantıklı. Nasıl düşünemedim? Her neyse Isabell, Alex ve Diego'yla aynı anda sevgili oldu ve ikisini de idare etti. Şu an herkes Isabell'i arıyor.

-Bizim de Laura'yı aramamız gerekiyor. 

~Bizi Diego'yla tanıştır. 
demişti Zeyna.

+Ne?

~Beni duydun. Bizim de yardımımıza ihtiyacınız var. Bence bu mantıklı bir anlaşma. 

-Hayır. Hayır. sen ne dediğinin farkında mısın Zeyna? 
dedi Jake.

~Kararım net. Bizi tanıştır. Laura'yı bulmalıyız.

.........

-Sizce Zeyna ve Jake Diego'yla tanışacak mı?

-Laura'yı kaçıran Isabell miydi?

Lütfen vote verip yorum yapmayı unutmayın.

MARJİNAL: UyumsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin