+Bunun iyi bir fikir olduğunu hiç sanmıyorum.
demiştim. Ama Zeyna kafaya koymuştu. Diego'yla tanışmak istiyordu. Yardımının dokunacağına inanıyordu ya da öyle düşünüyordu. Diego'yu azıcık dahi tanıyorsam Zeyna ve Jake'i anında öldürürdü. Eğer özel insanlar olduğunu öğrenirse ve bu Diego'nun dikkatini çekerse en azından öldürme fikrini arka plana alabilirdi.
+Diego'yla tanıştığınız anda bu sizin ölmeniz anlamına gelir.~Tanışamazsak Laura'yı nasıl bulacağız? Sonuçta Diego güçlü, bütün vampirlerin başı, Laura'yı da anında bulabilir.
demişti Zeyna. Jake ise korkuyordu ve korkmalıydı da.+Aklımda bir fikir var ama umarım bu tanıştırma faslı sonrasında sizin hayatınızı kurtarırım. Beni takip edin!
diyip mutfaktan çıktım. Jake en arkadan geliyordu. Aynı zamanda söyleniyordu. Bardan çıkmıştık. Diego'nun evine gidiyorduk. Kasabanın çıkışında bir haftalık ev tutmuştu. Eva'yla kalıyordu. Jake arabasına doğru yönelirken;+Anahtarlar?
-Kesinlikle olmaz. Arabam kıymetli.
dediğinde yanımdan geçip arabasına bindi. Ben de yanına oturdum. Zeyna da arkaya binince tarif ettiğim adrese yönelmiştik.-Diego'ya ne diye hitap etmeliyiz?
diye sordu Jake.+Saygı duyduğunuzu hissettirin yeter. Gerisini ben halletmeye çalışacağım. Ne dersem kesinlikle onaylayın. Tereddüt ederseniz ölürsünüz.
demiştim. Zeyna konuşmuştu.~Laura iyi midir?
+Büyük olasılıkla evet.
dedim. Bahsettiğim adrese geldiğimizde arabayı durdurmuştu. Arabadan indiğimde Jake ve Zeyna da inmişti. Ev ormanlık bir alanda ve 2 katlıydı. Bahçede Eva'yı görmüştüm. Bizi görünce yanımıza geldi ve;•Bu insanların burada ne işi var?
+Diego'yla bir şey konuşmalıyım.
•Onlar giremez.
+Onlar benimle!
•Ancak cesetleri girebilir!
dediğinde gözlerimi kapatıp;+Lavisi qudemi palana.
demiştim. Etrafında görünmez bir kalkan yapmıştım ve oradan dışarıya çıkamazdı.
+Benim gücüm ancak Diego'ya yetmez. Neyse ki yanınaki köpekleri durdurabiliyorum.•Kaldır şunu!
dediğinde Jake ve Zeyna'ya dönüp başımla "gidelim" işareti yaptım. En önde ben, arkamda Zeyna ve en arkada Jake geliyordu. Jake'in Eva'ya birşeyler dediğini duymuştum.-Çok üzgünüm. Bizi affet, amacımız seni kızdırmak değildi.
dediği anda Eva vampir dişlerini ortaya çıkararak Jake'e tıslayınca Jake bir iki adım geriledi.
-Ooo. Aman Tanrım. Bu da ne? Bu nasıl bir iğrençliktir?
diyip hızla arkamızdan geldi. Kapı açıktı. İçeriye girdim ve;+Diego?
dediğimde üst kattan merdivenlerden iniyordu.>Eva'yı kızdırdın!
+Yapmak zorundaydım. Bunlar Zeyna ve Jake.
>Yemek mi getirdin?
diye sormuştu Diego. Jake bir iki adım gerileyerek;-Galiba yanlış zamanda geldik. Niye aç olduğu zamanda getiriyorsun bizi?
diye sormuştu bana bakarak.+Onlar yemek değil. Onları seninle tanıştırmak için getirdim aslında.
dediğimde mutfaktan Alexander geliyordu. Tekrar Diego'ya dönerek;+Laura'yı bulmanıza yardım edebilirler.
*Nasıl?
diye sordu Alex. Diego merdivenlerden inip tam önümde durdu ve;>Küçük insan parçası umurumda bile değil! Isabell'i arıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARJİNAL: Uyumsuz
FantasyDiego Anderson vampirlerin başıdır. Safkan bir vampir olmasıyla birlikte aynı zamanda da bir melez ve binlerce yıl yaşayıp çok fazla olaylar görmüştür ayrıca vampirin krallığı onun elindedir. "Acımasız, merhametsiz, soğuk kanlı ve tabiri caizse yap...