Yanımıza Alex gelmişti. Yani benimle dans eden kişi.
-Birşey mi oldu?
diye sorduğunda Zeyna'ya baktım.+Hayır. Sadece eve gitmemiz lazım.
dediğim anda partiden çığlıklar yükselmişti. Alex koşarak parti alanına giderken biz de onun arkasından koşup partiye döndük. Herkes kaçışıyordu. Alex kızlardan birinin kolunu tutup gözlerinin içine bakarak;-Neler oluyor?
~Boğazı parçalanmış bir şekilde lavaboda bir kızın bulunduğunu söylediler.
dediğinde şaşırmıştım. Alex kızı bırakıp eve girdi.Burası küçük bir kasaba ayrıca burada cinayetler ve seri katiller olmazdı. Jake; Zeynayla bana;°Siz burada kalın. Güvenli değil hemen dönerim.
diyip Alex'in arkasından gitmişti. Az önce Zeynayla dans eden Daniel'ı görmüştüm. Bizim yanımıza gelip;●Bir anda ortalıktan kayboldunuz.
demişti suçlayıcı tavrıyla. Zeyna;*Eve gitmemiz gerekiyordu.
●Erken değil mi?
*Yarın dersimiz var.
●Eğlendiniz mi peki?
diye sorduğunda Alex evden çıkıp yanımıza gelirken;-Daniel kaba olmayı kes!
●Sadece konuşuyorduk.
-Konuşmak demişken bence de konuşmamız lazım.
dediğinde Daniel oflayarak yanımızdan uzaklaşırken Alex;-Siz onun kusuruna bakmayın. Nasıl konuşması gerektiğini bilmiyor. Polis bu işi halleder.
dediğinde gelen polisleri göstererek cümlesine devam etti.-Evlerinize gidin.
diyip Alex de yanımızdan uzaklaşmıştı. Jake hızla yanımıza gelip;~Bakın yukarıda her ne olduysa tam bir vahşet. Boynunda dört iz var. Sanki bir tür diş geçirilmiş gibi. Ve izler çok derin. Ayrıca bir sorunumuz daha var. Ben bu izleri görünce Alex gözlerimin içine bakıp : "Bu izleri hiç görmedin, içeriye dahi giremedin" demişti.
*Yani bu ne oluyor?
diye Zeyna sordu.
gibi. Az önceki kıza da öyle yaptı. Gözüyle hipnoz edebiliyor sanki.~Ben neden hipnoz olmadım?
*Belki bizim de güçlerimiz
olduğu içindir.~Peki neden o izleri saklamak istesin ki?
+Saklayacak birşeyi var demek ki.
~Onu bunu bilmem ama burdan gitsek ıyi olur artık.
demişti Jake arabaya doğru yöneldigimizde. Alex, Daniel ve Tanya bir arabaya binmiş uzaklaşıyorlardı.Sabah:
Saat 9'du. Ilk dersi kaçırmıştım ve muhtemelen bitmek üzeredir. Hızla ceketimi alıp evden çıkmıştım. Arabama binip okula geldim. Telefonumda Zeyna'dan gelen onlarca mesaj vardı. Onları okuyarak okula girdim. Hem dersliğimi arıyordum hem de mesajları okumaya çalışıyordum. Taa ki biri bana ıslık çalana kadar. Sinirle arkama döndüğümde bu Daniel'dı. Şaşırmıştım.
●Merhaba Laura. Öncelikle dünkü kabalığım için özür dilemem gerekiyor. Aksi takdirde benim için hiç iyi şeyler olmayacak.
+Burdan ne anlamam gerekiyor?
●Özür dilerim.
+Kabul edildi.
●Güzel.
diyip arkamdaki sınıfa girerken ben de arkasından girmiştim. Zeyna ve Jake en köşede oturuyorlardı. Alex ise diğer köşede oturuyordu. Daniel Alex'in yanına giderken ben de Tanya'nın yanına oturmuştum. Profesör dersini anlatırken Tanya'ya;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARJİNAL: Uyumsuz
FantasiaDiego Anderson vampirlerin başıdır. Safkan bir vampir olmasıyla birlikte aynı zamanda da bir melez ve binlerce yıl yaşayıp çok fazla olaylar görmüştür ayrıca vampirin krallığı onun elindedir. "Acımasız, merhametsiz, soğuk kanlı ve tabiri caizse yap...