CLEO
Kedua-dua belah tangan aku dilepaskan daripada terus digari. Steve yang datang membuka gari aku itu mengarahkan aku untuk mandi. Semuanya dia sudah sediakan. Tuala dan semua pakaian aku.
Steve tidak banyak cakap dengan aku seperti pada mula-mula kami jumpa dahulu. Dia banyak mendiamkan diri. Aku pun malas nak bercakap dengan dia selepas apa yang dia dah buat pada aku.
Selesai membersihkan diri, aku keluar daripada bilik mandi dengan hanya berkemban. Aku melangkah mendekati katil yang terdapat beg kertas itu. Aku menyelongkar isi di dalamnya. Ianya ada seluar jeans ketat, blouse berwarna biru gelap bersama pakaian dalamku.
Aku rasa pipiku membahang akibat malu. Aku tertanya-tanya juga, macam mana dia tahu saiz pakaian dalam aku? Terutamanya saiz bra aku.
Aku gelengkan kepala aku laju cuba untuk menenangkan diri sendiri. Nafas aku hembus perlahan. Aku ambil seluar dalam itu dan aku sarungkan pada tubuh badanku. Ketika aku menyarungkannya, ada seseorang yang menahan aku daripada menyarungkannya. Aku toleh kebelakang, ianya Luke yang berdiri di belakang aku.
Dia menolak badan aku jatuh menghempap katil. Aku memusingkan badan aku dan aku lihat Luke naik merangkak mendekati aku.
Tuala yang hampir terlucut daripada badanku itu aku pegangnya erat.
"Apa yang kau nak sebenarnya daripada aku?!"
Luke menolak aku dan menahan kedua belah tangan aku. Dia mencengkam pergelangan tanganku dan ditekannya pada tilam. Luke tersenyum lebar melihatkan aku mulai takut padanya.
"I want you, my darling. Why you didn't trust me. I'm Luke, your boyfriend." Katanya padaku.
Dia mencium dahiku lalu turun pada hidungku. Aku menolehkan kepalaku ke kanan supaya dia tidak mencium wajahku lagi. Luke berkerut melihatkan aku melawannya.
"What you want me to do if I trust you?"
"Be mine."
Tuala yang aku pakai disingkapkan ke atas menampakkan badanku yang tanpa seurat benang itu. Tangannya naik menyentuh dadaku. Aku rasa malu yang amat dan maruah aku tercalar begitu sahaja oleh lelaki yang aku tidak kenali itu.
Dia menekan celah kangkangku dengan hujung lututnya membuatkan perasaan aneh timbul dalam diriku. Nafasku turun naik. Dia mencium bibirku rakus dengan penuh nafsu. Lidahnya cuba untuk dimasukkan ke dalam mulutku.
Aku cuba untuk melawan supaya aku tidak kalah pada nafsu. Dia melepaskan ciuman pada bibirku.
"Let me go, you motherfucker."
Dia tidak endahkan aku dengan menyembamkan wajahnya pada leher aku. Tiba-tiba, telefonnya, berdering dan ianya membuatkan lelaki itu berhenti daripada meneruskan tindakkannya. Dia angkat daripada terus menghempap aku. Sempat dia berkata padaku..
"Faster. I wait for you in the car." Pesannya padaku sebelum dia berlalu pergi meninggalkan aku di dalam bilik.
Aku bergegas membetulkan semula tualaku yang tersingkap tadi. Muka aku terasa panas akibat terlampau malu. Aku rasa macam nak bunuh diri je sekarang ni.
Pakaian cepat-cepat aku sarungkan pada tubuh badanku. Aku takut nanti Luke kembali semula ke dalam bilik. Selesai menyarungkannya baju pada badanku dan rambut juga sudah aku kemaskan.
Aku keluar daripada bilik. Aku perasan yang rumah ini merupakan rumah bertingkat. Aku menuju ke arah tangga dan turun secara perlahan-lahan. Aku lihat ke arah sofa yang ada di ruang tamu itu diduduki oleh seorang lelaki.
Aku menuruni anak tangga sambil mataku merenung ke arah lelaki yang duduk di ruang tamu itu. Tanpa aku sedari, dia menoleh kebelakang dan pandangan aku dan dia bertentang.
YOU ARE READING
I SEE YOU, I HEAR YOU..
Romans[⚠MATURE] Aku belajar di Manhattan, New York demi kecemerlangan masa depanku. Namun, ianya bertukar gelap apabila aku ditangkap oleh seorang lelaki yang mengaku dia sebagai teman lelaki aku. Aku tak tahu nak buat apa dan apa yang sedang berlaku pad...