20

2.1K 270 252
                                    

Sen hep aynı iklimde gül bana, mevsimi boşver.☁️

Taehyung evden atıldıktan sonra saatlerce evin kapısında oturmuş, bu durumu nasıl düzelteceğini düşünmüştü. Böyle bir hamleyi beklemiyordu. O konuyu çoktan unutmuştu bile. Aklına SeokJinin dolu gözleri gelince yutkundu. Ona durumu açıklamaya zamanı olmamıştı. En çok da bunun için üzülüyordu. Çalan telefonuyla dikkatini oraya vermişti. NamJoon arıyordu.

"Efendim?"

"Taehyung, napıyorsun? Jimin notları getirecekti sana, aldın mı?"

"Not mu? Almadım. Zaten orda değilim ben."

"Neden? İzin günün mü? Evde misin?"

"Joon ben... Ben kovuldum."

"Ne? Neden? Kim seni niye kovsun?"

"Ah çok uzun konu. Çok yorgunum, çok kötü hissediyorum Joon. Sonra konuşalım mı?"

"Olmaz! Hemen bana gel. Hoseok ve Kook da burda. Oturup konuşuruz. İtiraz istemiyorum. Yoksa biz oraya geliriz."

Oflayıp cevapladı. "Peki, geliyorum."

———————

"Böyle işte. Size o kadının tehlikeli olduğunu en başta söylemiştim. Ama neden bu zamana kadar bekledi onu merak ediyorum. SeokJine açıklama bile yapamadım. Bir görseydiniz bana nasıl baktığını..."

NamJoon elindeki peçeyi Taehyung'a uzatıp sırtına birkaç kez patpatlamıştı. Taehyung oraya geleli yarım saat olmuştu. O geldiğinde tüm kadro evde toplanmıştı. Biraz ağladıktan sonra olayı çok ayrıntısına girmeden anlatmış, soru sormamalarını rica etmişti.

"Üzülme. Jin seni tanıyor. Öyle bir şey yapmayacağını en iyi o bilir."

SeokJinin görüntüsü aklına gelince yüzünü buruşturdu.

"Öyle tabi ama gözleri dolmuştu."

Hoseok "Gittiğin için üzülmüştür." dediğinde öyle olmasını umdu. Aksini taktirde bu ikisine de zarar verecekti.

"Taehyung, SeokJin Hyung ailesinden neden konuştuğunu saklıyordu? Aralarında ne gibi bir olay var?"

JungKook aklımdakilere cevap arıyor, bir türlü bulamıyordu. Taehyung da kapalı kutu olduğu için onu çaktırmadan sıkıştırmaya çalışıyordu.

"Bunlar özel konular JungKook. Herkese anlatamayız." dediğinde omuz silkip "Ben herkes değilim ki, arkadaşız." demişti. Ama herhangi bir şey öğrenemeyeceğinin de farkındaydı. Taehyung ise sinirlenmemek adına JungKooku duymazdan gelmeyi tercih etmişti.

Konuşmanın başından beri sessiz kalan YoonGi boğazını temizledikten sonra lafa girdi.

"Camdan odasına girme gibi bir klişeyi gerçekleştirebilirsin bence."

Taehyung dikkatini ona verirken bir yandan da burnunu sümkürüyordu. "Nasıl yani?"

"Basbayağı camdan içeri girip kendini ve olayı açıklayacaksın. Bence bundan daha iyi bir fırsat olamaz."

Taehyung'un gözleri parıldamıştı adeta.

"Hyung... Sen harikasın. Bunu yapacağım. Hatta hemen gidip yapayım-"

Taehyung ayağa kalktığında Hoseok onu geri oturtmuştu.

"Şimdi olmaz Taehyung. Daha çok yeni. Eminim babasının gözü üzerindedir. Yarın gidersin."

Taehyung kabul edip yerine geri oturmuştu. Ama aklı SeokJindeydi. MinAh'ın ona bir şey yapabilecek olması canını acıtıyordu. Aklına dolan kötü sahneleri yok etmek istercesine kafasını salladı.

KOMOREBI |TAEJIN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin