❓❔

1.6K 142 61
                                    

Selamlar 🙋🏼‍♀️ Hepinize sağlık dolu günler diliyorum. İşin ciddiyeti bu kadar gün yüzüne çıkmışken tüm tedbirlerimizi alalım lütfen 💞

Asıl konumuza geçecek olursak, kurguya başladığım gün kitabın finaline kadar her şeye karar vermiştim. Haliyle olay örgüsüne kendimce hakimim fakat size yansıtma konusunda biraz sıkıntı çekiyorum. Aklınızda soru işaretleri olduğunun farkındayım. O yüzden kurguma dair bazı şeyleri burada açıklayacağım. Umarım okuduktan sonra olaylar tam olarak mantığınıza oturur.

➡️SeokJin konuştuğunu neden babası dahil olmak üzere herkesten saklıyor?
↘️Başta amacı MinAh'ın bilmemesiydi. Çünkü konuştuğunu bilirse onu ortadan kaldırmak isteyecekti. Fakat bildiğiniz gibi MinAh birkaç bölüm önce öğrenmişti. Son bölüm babası da öğrendi.

➡️Taehyung eve girip çıkıyor, kimse farkında değil mi?
↘️Babası hariç çoğu kişi farkında, özellikle MinAh. İleriye dair planları için tepki göstermiyor fakat her şeyin oldukça farkında. Unutmayın, o oldukça tehlikeli bir kadın 🤫

➡️Babası olayları fark etmiyor mu?
↘️Size biraz babasını anlatayım. DongHo Bey daha çok işkolik bir adam. Özellikle SeokJinin bu durumundan sonra kendini daha da fazla işine adamış biri. MinAh'a çok güveniyor çünkü MinAh ona çok farklı bir yüzüyle yaklaştı. Onun tanıdığı MinAh kanatsız bir melek. DongHo tarafından da olaya şöyle bakabiliriz; kendisinden yaşça küçük, oldukça güzel, çok ilgili, eşine bağlı gibi gözüken bir kadın. Haliyle kendini ona fazla bağladı ve çok fazla güveniyor. Oğlunun tüm tedavisiyle onun ilgilendiğini sanıyor. Kısacası MinAh ne derse ona inanır durumda şuan.

➡️MinAh'ın son bölüm verdiği ilaç neydi?
↘️Sakinleştirici türü bir ilaçtı. Amacı ona zarar vermek değildi sadece babasıyla konuşurken çok aklı başında gibi konuşmasını istemiyordu. O yüzden o ilacı verdi.

➡️MinAh neden SeokJini, Taehyungu öldürdüğünü söyleyerek kandırdı?
↘️Amacı baştan beri SeokJinin olmayan bir şeyi olmuş gibi anlatmasını sağlamaktı. Bu sayede psikolojik sorunlarının hala devam ettiğini DongHoya kanıtlamış olacaktı. Nitekim başardı da. Son bölüm adamın kulağına da Taehyungun aslında yaşadığını, SeokJinin olmayan bir şeyi olmuş gibi anlattığını söyledi. Bir diğer amacı da tabiki SeokJine acı çektirmek.

➡️Kurgu angst mı?
↘️Hayır, angst olmayacak. Hayatlarımız zaten bir tuhaf bari kurgularımız güzel bitsin :')) Mutlu sonla bitireceğim, içiniz rahat olsun.

Soru işaretlerinizin biraz azaldığını umuyorum. Aklınıza takılı bir şey hala varsa sormaktan çekinmeyin. Seviyorum sizi♥️

KOMOREBI |TAEJIN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin