אביה
"אביה" שמעתי את קולה של מאי קורא לי, חברתי הטובה.
"ממ" מילמלתי בעייפות, פוקחת את עיניי וכאב ראש חזק תוקף אותי."גם אתמול חגגת?" היא שאלה והביטה בצווארי, קמתי אל המראה, רואה מלא סימני היקי.
"לא זוכרת כלום" מילמלתי ונכנסתי אל חדר האמבטיה.
הבטתי על עצמי במראה, הייתי נראת נורא וגם ריח גופי היה נורא. נכנסתי למקלחת זריזה שניקתה את כל הלכלוך שנוצר בגופי, לאחר שסיימתי, התנגבתי במגבת וכיסיתי את גופי איתה.יצאתי אל החדר, מביטה במאי שישבה על המיטה, "יאללה,יש לנו שעתיים היסטוריה" היא רטנה שראתה שאני עדיין לא התלבשתי.
"זין, ביאסת לי את הבוקר" קראתי בקולי הצרוד שמגיע רק בבקרים. הוצאתי מהמגירה, תחתון חוטיני וחזיה, לבשתי במהירות שמאי מולי, זה כבר הרגל אצלי ואצל מאי שאנחנו ערומות אחת ליד השניה.
זרקתי את המגבת אל המיטה והוצאתי מהארון בגדים, טייץ שחור וחולצה לבנה גדולה ונעלי נייק לבנות.
לבשתי את הבגדים שהוצאתי ונעלתי את נעלי."קיצור שלחתי לו הודעה שאני רוצה לדבר איתו" מאי אמרה והנהנתי שזה רעיון טוב.
"תפסיקי עם הסיגריות האלה כבר" היא קראה בעצבים והתרחקה ממני, שואפת את העשן מהסיגריה ונושפת עליה בכוונה.
"בת זונה" היא מילמלה בזמן שהיא השתעלה, "יש היום נראלי ישיבה" קראתי לעברה והיא הנהנה, זה כבר ברגיל ככה, אני קובעת והיא זורמת.
"תכנסי, אני מבריזה שעה ראשונה" אמרתי למאי שהגענו לבית ספר.
"אביה זה לא יכול להמשיך ככה, איך תתקדמי?" היא החלה להטיף לי ופשוט התעלמתי ונכנסתי למחששה הקטנה שהייתה ליד הקפיטריה.
המשכתי לעשן סיגריה לאחר סיגריה בשעמום.
אין לי כוח לזיוני שכל על הבוקר מהמורה."היי נטע מה קורה?" מאי קראה לעבר אימי וניגשה לחבק אותה, הן חברות טובות .
"בסדר, מה איתך מאיושקה?" אימי שאלה בחיוך וחיבקה אותה בחזרה.
"אני בסדר" מאי מילמלה בחזרה וחייכתי אל אימי לשלום ועלינו לחדר.
אני ואמא שלי ממש קרובות אך אני לא מהאלה שאוהבות יותר מדי, תשומת לב.
לי ולאמא שלי יש קשר שרק אנחנו יודעות."קיצור הוא שלח לי שהוא יהיה בישיבה" מאי אמרה, "יותר טוב" מילמלתי ונפלתי על המיטה.
"מה עם איתן?" היא שאלה והבטתי בה בשאלה, מה איתו?, "תגידי לי את" היא אמרה בהתגרות.
"איתן הוא חבר טוב שלי, אני לא יודעת מה את רוצה" מילמלתי לכיוונה, "אחמ חוץ מהזיונים שלכם" היא קראה והרמתי את האצבע השלישית שלי לכיוונה.
YOU ARE READING
אָבִיהָ
Romanceאביה זקן נערה צעירה, מתגוררת עם אמא שלה בלבד, אביה נפטר שהייתה קטנה. אמא שלה קרסה נפשית ואביה הייתה צריכה לדאוג במקומה לענייני הבית. אביה עובדת כברמנית בבר השכונתי, היא עובדת כבר פרק זמן ארוך. אמא שלה החלה להתאושש לאט לאט ולקבל את הידיעה שהוא לא יחז...