אדם
אני חושב על ההצעה שלה, מרגיש כאילו זה לא יגמר בטוב, זה לא יגמר מובן.
נכנסתי לבית, מרגיש כמו אלכוהליסט, מחזיק בבקבוק וויסקי ונכנס אל תוך החדר, מביט בה."אהלן בייבי" אדווה מילמלה, אדווה ששון היא החברה הטובה שלי, יש לנו היסטוריה.
אני תמיד מזיין בנות ואז זורק, לא היה לי קשר עם הבנות האלה, אבל אדווה היא משהו אחר.
התחלנו כסטוץ באותו לילה הכרתי אותה יותר מסטוץ, והקשר המשיך והמשיך.
היינו אחד בשביל השני, חשבו שאנחנו זוג עד שעזבה את הארץ לחופשה, אני מופתע לראות אותה עכשיו."מה את עושה פה?" מילמלתי בעייפות, היא הביטה בי עם עיניים הירוקות שלה.
היא תמיד הייתה יפה עם השפתיים האדומות שלה והגוף הזה שלה, אביה קפצה לי למחשבות והרגשתי כאילו גופי רוצה במגע שלה.
אני לא יודע למה אני משווה בניהם, אבל הילדה הזאת משגעת אותי. ועוד שבוע בלי לראות אותה.
אני מרגיש הומו עם התיאורים האלה כוסאמק."עשיתי הפתעה, אתה נראה רע!" היא אמרה וקמה, מתקרבת אליי.
"אין לי כוח" מילמלתי בייאוש, היא התקרבה אלי וחיבקה אותי, התנתקתי מהחיבוק במהירות ונפלתי למיטה עם הבקבוק הוויסקי.
"מישהי פגעה בך" היא קראה כעובדה ולא עניתי לה, לא בטוח שהיא פגעה.
"אני מאבד את עצמי, אדו" מילמלתי בכינוי שהייתי קורא לה בעבר, אני באמת חושב שאני הפסקתי להרגיש מזמן.
"אדם, מי זאת?" היא שאלה, יודעת שאני לא משתגע ככה סתם. התחלתי להסביר מי זאת אביה ולאחר מכן מה אני מרגיש בקשר הזה.
"אתה בקטע שלה חזק" היא הסיקה ולגמתי מהבקבוק וויסקי, מכחיש הכל.
"אני בחיים לא מרגיש ושאני מתקרב אליה, יש לי רצון עז לנשק אותה, יש בנינו משיכה חזקה, יותר מסטוץ" מילמלתי, "אני אשכרה בא אליה בלילות ויושב איתה מבלי לזיין אותה" מוציא את כל מה שהיה לי בראש ובלב.
"השתנת, אני מתחילה לאהוב את הבחורה מבלי להכיר אותה" היא חייכה, ללא ספק הן יסתדרו, שתי בנות חזקות, ללא פחד.
"היא הציעה שלא נתראה כמה ימים ולאחר מכן, הזמן יעשה את שלו" סיפרתי לה על ההצעה.
"זה חכם, ככה תוכלו לסדר לעצמכם את הרגשות" היא קראה.
"אני רוצה לזיין את כולן עד שאני ישכח אותה" מילמלתי.
"לזיין אתה יכול, לשכוח אתה בכלל לא יכול" היא קראה, היא כלכך צודקת.
"נהיית חתיך" היא מילמלה וקפצה אלי, מעיפה את הבקבוק לשידה ומתכרבלת איתי ושתינו נרדמים.
"בוקר טוב" היא צעקה שראשי כאב מאוד.
"כוס אמא שלך אדווה, כואב לי הראש" קראתי בעצבים והיא צחקה.
YOU ARE READING
אָבִיהָ
Romanceאביה זקן נערה צעירה, מתגוררת עם אמא שלה בלבד, אביה נפטר שהייתה קטנה. אמא שלה קרסה נפשית ואביה הייתה צריכה לדאוג במקומה לענייני הבית. אביה עובדת כברמנית בבר השכונתי, היא עובדת כבר פרק זמן ארוך. אמא שלה החלה להתאושש לאט לאט ולקבל את הידיעה שהוא לא יחז...