chapter 26

4K 137 5
                                    

אדם
כוסאמק, דפקתי את הראש בשולחן בעצבים.
"מה יש לו?" יוני שאל בבלבול, מילאתי את הכוס בפעם המיליון.

"חברה שלו בגדה בו" אחד מילמל וגופי התחמם.

"סתום ת'פה" צעקתי בעצבים ואחזתי בראשי עם שתי ידי, מרגיש שאני משתגע.
זין על הרגשות, אני מרגיש נורא.

"השתגעת סופית" יובל קרא והתקרב אלי, "יש לך חומר?" שאלתי את אחד מהבנים.

"אדם אל תזיין את השכל, אתה לא נוגע בזה" הוא צעק בעצבים, הוא היחיד יצא עלי ככה ואני לא יענה לו. אני מרגיש שגופי נשרף.

דפיקות בדלת נשמעו ויובל קם לפתוח, "היוש בנים" אחד מארבעת הבנות שהתקרבו קראה וקרצה לי, כאילו החיים בפרנציפ עליי.

"הנה הבחורות שלי הגיעו" אחד קרא בציניות והיא הרימה את האצבע השלישית שלה.

הן התיישבו מולי, רק שאותה בחורה התקדמה אלי, "יש לי סיגריה?" היא שאלה וסרקה את פני שידעתי שלא היו נראות טוב.

"כן" מילמלתי והושטתי לה את הקופסה שלי, משכתי את ראשי לאחור, נרגע לאט לאט. אני חושבת עליה, אני חושב על הבן זונה שיתקרב אליה, אני רוצה אותה איתי.
אומרים שקנאה באה מחוסר ביטחון, לא בטוח זה חוסר ביטחון
ולעזאזל ממתי אני חושב ככה?

"על מה אתה חושב?" היא שאלה, מוציאה אותי מהבהיה בקיר, היא הוציאה את העשן מפיה, כולם יודעים שבחורות מעשנות זה הכי עושה לי את זה, אבל משום מה, אני עדיין חושב רק עליה.

"כלום" מילמלתי בקרירות, היום הייתי על סף העצבים שלי, פחדתי לאבד שליטה עליה.
אני שונא את זה שהיא פשוט שכבה עם כולם, איך יכול להטיף לה מוסר בזמן שאני עושה את אותו דבר?

"למה אתה ככה קר?" היא שאלה והתקרבה אלי, אני מדמיין את פרצופה הכועס של אביה אם הייתה פה, הרוע שבה היה יוצא וזה מדליק אותי.
אני מתגעגע אליה אמיתי.
קמתי מהספה, יוצא מהבית שכולם מאחור צועקים לי. אוויר לנשימה.

דפקתי יותר מדי פעמים והאלכוהול ששתיתי גרם לגופי להתעייף במהירות.
נפלתי לרצפה, מתיישב במדרגות, הדלת נפתחה והיא עמדה שם עם שיער מבולגן, ללא איפור, ללא חזיה, טבעית.
גופיה נדבקה לחזה שלה ופטמותיה עמדו, המכנס הקצר שלה היה יותר מדי קצר.
החרמנות גוברת שאני שתוי.

"מה אתה עושה פה?" היא שאלה בצרידות ושפתיה אדומות היו נפוחות ומגרות.
תפסתי את פניה, מתקרב אליה ומנשק אותה נשיקה עדינה שהמשיכה לנשיקה מלאת רגשות.
נכנסתי לביתה שאני מדביק אותה לקיר שהיה על יד הדלת.

"פאק" היא מילמלה שהתנתקה ממני והורידה את הגופיה שעלתה לה.

"תהיה בשקט אמא שלי פה" היא הזהירה ופשוט תפסתי את גופה, מתקדם לחדר שלה, זורק אותה על המיטה ופשוט בולע את כל גופה לאט לאט.
בלי ריבים, בלי שאלות, בלי זיוני שכל, בלי בלבול רגשות, רק מגע שנובע מאהבה, מגע יכול להכיל הרבה גם שזה לא נראה.

"תבוא, משפחת לוי הגיעה אתמול והם מתכננים להשאר הרבה זמן" אבי אמר לי בפלאפון ומילמלתי בעצבים לחיוב.

משפחת לוי הם קרובים משפחה וגם חברה של אבא שלי, הם משפחה גדולה מאוד.
הם גרים בעיקרון בארצות הברית, הם עובדים איתנו משם, בעבר שכבתי עם הבת שלהם ואבא שלה הכה אותי.
לאחר חודשים מאז דיברנו על הכל וסידרנו בנינו, עשיתי את זה מדחיפה של אבא שלי כדי שלא יהרסו לו העסקים ובצדק.
אני חושב שהבת שלו מאוהב בי, היא נדבקת כזאת ואובססיבית, לא אוהב כאלה.
כנראה עכשיו המשפחה באה לבקר והם ישנים אצלנו וצריך לעשות להם כניסה מיוחדת ומפוארת, במילים אחרות התחנפות ממשפחת עזרא.

עזבתי את החדר שלה לפני שהיא תתעורר הכי קל והכי טוב, הכי קל זה ללכת פשוט לעזוב.
אחרי הסקס הסוער שהיה לנו, היא מילמלה שהיא לא אשמה וזה לא היה צריך להיות ככה, הבטתי בה כשתוי ונרדמתי.
אני בדרך לבית, לנקות עצמי ולהכנס לישיבה שיש לי בעוד שעה.

אָבִיהָWhere stories live. Discover now