chapter 29

4.6K 141 16
                                    

"היום יום הולדת, היום יום הולדת לאביה, חג לה שמח וזר לפו-" וקטעתי את קולה הצורם על ידי כרית שנזרקה עליה.

"יזונה, אני שרה לך וזה מה שאני מקבלת" היא צעקה ושמתי את השמיכה עלי בחזרה, וכמובן שהיא תעיף אותה בחזרה, קמתי באי ברירה ועוגה פשוט כיסתה את השדה הראיה שלי.

"מזל טוב יפיופה" היא קראה וצחקה, העפתי את העוגה ונכנסתי להתקלח, בוקר שאני בת שמונה עשרה, חוקית.

"מזל טוב אביה" כולם קראו, אמא שלי, ארז וילדיו, וכמובן מאי הנדחפת.

"בוקר טוב גם לכם" מילמלתי בצרידות, מכינה לי קפה, הם צחקו ואימי הוציאה עוגה מהתנור.

"מתי הספקת להכין?" שאלתי, "שישנת" היא מילמלה והתיישבתי בשולחן עם כולם.
ימי הולדת אצלי היו מורכבים, אמא שלי הייתה מכריחה אותי לחגוג איתה, ובערב הייתי משתכרת עד אין סוף.

"נדליק את הנרות, תבקשי משאלה ותכבי" אימי הציעה וגילגלתי את עיניי.

"את יודעת שאני לא מאמינה בזה" מילמלתי.

"אל תעצבני אותי אביה, היום זה היום הולדת שלך, אז את תעשי את זה" מאי צעקה והנהנתי, באי ברירה קמתי וביקשתי משאלה, וכביתי.

"וואו" כולם צעקו בשמחה, חייכתי ויצאתי למרפסת לעשן סיגריה.
מעניין מה איתו?

"מה זה המצב רוח הזה?" מאי שאלה לאחר שיצאה איתי למרפסת.

"סתם, את יודעת שאני לא הכי מחבבת ימי הולדת" קראתי והיא הנהנה.

"אני עדיין לא מבינה איך אני חברה של קרח כמוך?" היא שאלה וגילגלה עיניים, חיבקתי אותה, "את מתה עליי" קראתי בחיוך.

אני מוצאת את עצמי במרכז הקניון עם מאי כמובן, היא טוענת שאת הימי הולדת שלנו לא צריך לעשות בבית והכי טוב להתאוורר.

"מזל טוב בייבי" היא צעקה ודחפה לי את הבלוני הליום שקנתה.

"תודה לב" מילמלתי בחיוך.

"הופה הופה, את מי רואים פה" מאי קראה והרמתי את מבטי.

"איתן לוי" מילמלתי, משלימה אותה.

"מזל טוב" הוא מילמל בקול הצרוד, הוא השתנה, הוסיף עגילים לפניו, הוריד את שיער ראשו.
"תודה".

נכנסנו למונית, והפלאפון שלי צילצל עד שמצאתי אותו בין כל השקיות שמאי קנתה לי כמתנות.

"מזל טוב אביה" קולו הגברי והמצמרר נשמע, "תודה" קראתי, מנסה להשאר הכי אדישה.

מאי האזינה כמובן וסימנה לי עם הידיים מה להגיד.

"חבל שאני יודע את זה רק לפני חצי שעה, בגלל חברה שלך" הוא קרא באדישות.

"אני אשמה פה?" שאלתי, תמיד יהיה את האגו שיפריע.

"אל תכניסי לי מילים לפה, אני יראה אותך בערב" הוא מילמל בקרירות ושנאתי שהוא מדבר אליי ככה.

אָבִיהָWhere stories live. Discover now