אביה
"הוא פשוט קם והלך" מילמלתי ומאי בדיוק גילגלה סיגריה לעצמה ובטלוויזיה משודר חדשות.״סתם זין" מאי מילמלה וצחקתי.
"המשפחה הכי ידועה הגיעה לארץ, משפחת לוי. היא תתארח בבית משפחת עזרא, ומי אם לא, האיש העסקים הצעיר אדם עזרא שקיבל אותם" קולה של מגישת החדשות נשמע, ישר הבטנו לטלוויזיה וראינו את אדם לוחץ ידיים למישהו מכובד שיצא מרכב שחור.
מאי הביטה בי והנהנתי לשלילה, "זה לא מסביר כלום" מילמלתי במהירות, זה לא סיבה, זה לא סיבה להעלם ככה.
"אולי הוא רצה רק זיון?" מאי שאלה בחשש, אולי, יכול להיות שזה אמת והיא כואבת.
"לגלגל לך?" היא שאלה והנהנתי בשלילה, מנסה להגמל, למרות שאני יודעת שהיא תצחק.
"מנסה להגמל" מילמלתי את המחשבה והיא התפקעה מצחוק, ידעתי.
"אביה זקן הנרקומנית תנסה להיגמל?, ספרי בדיחה יותר מצחיקה" היא קראה וזרקתי על כרית, "לכי תזדייני" .
הרגשתי כאילו החיים שלי יותר מדי קבועים, אותו דבר כל יום.
אני מרגישה שבאלי לשנות משהו והלכתי על הדבר הכי אמיץ."איפה הבוס?" שאלתי, מעבירה את שיערי לאחור, "הוא בביקור עם דודיו הטחונים" אחד מילמל וחייכתי.
לאחר שחיכיתי יותר מדי זמן בתקווה שהוא יבוא, קמתי מהכיסא שהתיישבתי בו לכיוון היציאה.
הוא נכנס עם מישהו שהיה מוכר לי, הבטתי מקרוב וראיתי שזה אותו בנאדם מהחדשות, הייתה איתם עוד בחורה.
הוא סרק את הבר בחיוך, שמרחוק אפשר לראות שהוא מזויף.
עקבתי אחריהם עד למשרד, נכנסתי מבלי לדפוק, מבטיהם של כולם הופנו אלי."אני צריכה לדבר איתך" קראתי, הוא היה נראה מאוד אחרת, השיער שלו גדל בצורה מפחידה, הזיפים גדלו והפכו לזקן ארוך.
הוא סרק את גופי מכף רגל ועד ראש, "לא עכשיו" הוא קרא בקרירות, קולו היה לזר.
"עושים את זה עכשיו" דרשתי והבחור הטחון בחליפה ליקק את שפתיו.
התקדמתי אליו, "אני רוצה להתפטר" הפלתי את הפצצה, הפצצה בשבילי, הבר היה אחד מהעבודות הכי טובות, טיפים טובים והמשכורת בכלל טובה.
הייתי חייבת להשתחרר, זה נמאס קצת, יותר מדי, אני נערה בתיכון, למרות שהתרגלתי לעובדה שאני מפרנסת את עצמי, זה מעיק."מי זאת הקשוחה?" הטחון שאל וליקק את שפתיו שנית.
"אביה זקן נעים מאוד וחזרה לעניין, אני יבוא בערב ויגיש לך את פיטוריי" מילמלתי והוא התקרב אלי מאוד קרוב, "אל תעשי שטויות" הוא מילמל בקול נמוך אך מזהיר, גופי קפא, התגעגעתי אליו.
"תארגן את הכסף" מילמלתי ויצאתי מהמשרד בסנוביות, פאק הערב הולך להיות קשה.
"אבל הבטחת שתעזרי לי" מילמלתי בהתחננות, היא הנהנה, "בתנאי שמאיר בא" היא קראה את שמה של בן זוגה, לא היה לי אכפת רק שתבוא.
נכנסתי סוף סוף לבית לאחר הרבה זמן שלא הייתי בו, כולם התיישבו בסלון, חיבקתי את אבישג ואת אביאור שגדל, ארז ואימי ישבו בנפרד וליד ארז הייתה אישה לא מוכרת.
"אויש את מוכרת לי" היא מילמלה, שיערה הבלונדיני נפל על כתפיה ופניה היו מרוחות באיפור עדין, היא לא מוכרת לי.
"הא אני זוכרת, את הברמנית" היא מילמלה והבטתי בה.
"לא יודעת, אני רואה הרבה לקוחות" קראתי והתיישבתי בספה.
"אז היא הבת שלך?" היא שאלה את אימי ואימי הנהנה בחיוך, לוגמת מהכוס תה לימון שלה.
"קיצור מה הסיבוך?" קראתי בכנות, אימי הייתה נראת מאוד מעורערת.
"רציתי להכיר את הבת זוג של הגרוש שלי" היא קראה, היא הייתה קרובה לארז מאוד. פיזית.
"אני חושבת שנלך" היא מילמלה לילדיה והם קמו מהספה, עליתי לחדר במהירות שראיתי שהערב יורד לו.
"זה לא קשור אבל" צעקות של אימי נשמעו, אוח אלוהים, מזל שאני יוצאת.
זה מזכיר לי את אבא שלי, אבא שלי היה בנאדם קנאי מאוד וגם אימי, שילוב לא טוב בכלל.
אני מתגעגעת אליו, עוד חודש בערך האזכרה שלו.
"תורידי את הטונים שלך" ארז נשמע בקול מזהיר, נאנחתי.מאי ביקשה ממני לבוא יפה וסקסי, כי חוץ מהתפטרות שלי, אנחנו הולכות לבלות סוף סוף.
לבשתי חולצה שקופה שמתחתיה הייתה חזיית תחרה וחצאית עור מאוד קצרה, שמתי את הוואנס הקבועות שלי.
הכי נוח לצאת עם סניקרס, ועל זה נאמר המשפט: את הכי יפה שנוח לך.מילמלתי להתראות לאימי שצפתה באחת מהסדרות שלה וארז מהצד מנסה לדבר איתה.
העקשנות יצאה ממנה ללא ספק.
יצאתי שאימי אפילו לא הביטה בי, משפחה למופת, גילגלתי את עיני על המחשבה.שריקות נשמעו ואת מאי ראיתי מאחורי, "כוסית כוסית עצרי ותסתובבי" היא קראה בקול סמכותי וצחקתי.
"את פשוט סתומה" קראתי ומאיר בן זוגה שהספקתי להכיר היה לידה, חיבקתי את מאי וחיבקתי גם אותו.
"בלי יותר מגע" מאי קראה בקנאה וגילגלתי עיניים, היינו על יד הבר ופשוט נכנסנו.
מאי ומאיר, ישארו בבר ואני יעלה למעלה לדבר עם אדם, סליחה עם הבוס."אביה לאיפה נעלמת?" לקוח מבוגר, אך מאוד נאה, הוא היה לקוח קבוע בבר.
"סתם פה ושם" מילמלתי והוא משך אותי לחיבוק.
"התגעגענו אלייך" הוא מילמל באוזני.
"אני עולה למעלה, אחר כך אני יבוא להגיד שלום" החלטתי והוא הנהן, החבורה שלו היא חבורה קרועה, כולם שם סטלנים.
שעבדתי בבר לפני חצי שנה- שנה, הייתי יושבת איתם אחרי העבודה, תקופה טובה הייתה לנו.
YOU ARE READING
אָבִיהָ
Romanceאביה זקן נערה צעירה, מתגוררת עם אמא שלה בלבד, אביה נפטר שהייתה קטנה. אמא שלה קרסה נפשית ואביה הייתה צריכה לדאוג במקומה לענייני הבית. אביה עובדת כברמנית בבר השכונתי, היא עובדת כבר פרק זמן ארוך. אמא שלה החלה להתאושש לאט לאט ולקבל את הידיעה שהוא לא יחז...