chapter 17

5.1K 165 18
                                    

אביה
כבר חצי שבוע לא נפגשתי עם אדם וטוב שכך פחות בעיות בחיים.
ארז ואמא בתהליך להשלים ובשביל זה הם צריכים לצאת מהבית כדי שאני ישמור על הילדים של ארז.
עשו ממני בייביסטר, וואלה יופי.

"היי" מילמלתי לכיוונם והכנסתי אותם לבית, הם התיישבו בסלון ותיק על גבם, כנראה חזרו מהמסגרות.
הכנתי להם שתיה חמה ומשהו לאכול, הגשתי להם והדלקתי משהו בטלוויזיה.

לאחר חצי שעה אביאור נרדם ויצאתי לבחוץ לעשן סיגריה, אבישג הצטרפה אליי והביטה בי.
"איך היה בבית ספר?" שאלתי בהתעניינות והיא הביטה בי, "היה בסדר" היא מילמלה בלי לפרט.

"אוקי, אני כן אספר, אני בתסביך" היא קראה לאחר התלבטות קשה עם עצמה, גיכחתי והנהנתי שתמשיך.

"יש לי בבית ספר מישהו בכיתה י, הוא ילד בעייתי כזה, הוא מציק לי אבל אני אוהבת את זה" הוא סיפרה והנהנתי.

היא שתקה ושיערתי שהיא צריכה את עצתי.
"תנסי לפתח שיחה, חפשי אותו באינסטה ושלחי הודעה, יכול להיות לך הרבה הזדמנות" הסברתי, מזכיר לי את הפעם הראשונה ששכבתי עם מישהו.
הוא היה גדול ממני, הוא תמיד היה מציק לי עד שהוא הציע לי לעלות לבית שלו ושם כבר התשוקה עשתה שלה.
הוא היה נראה חסר רחמים, אך הוא כן דאג במפתיע.

השמש שקעה והחושך הגיע, המשכנו לראות סדרות ולאכול, וגם צחקנו הרבה.
"בטוח יש לך מישהו" היא קראה לאחר שהחמאנו לשחקן חתיך במיוחד .

"איך הגעת למסקנה הזאת?" שאלתי אותה ודחפתי עוד חתיכת דוריטוס לפי.

"כי את כלכך מבינה בדברים האלה" היא מילמלה, היא בחורה מאוד בוגרת לגילה.

"יש מישהו, אבל זה לא משהו רציני" הסברתי לה על אדם בקצרה.

"מה זאת אומרת?" היא שאלה והביטה בי.

"אנחנו בסוג של קטע אבל קשה לי, אנחנו כל שניה רבים, הוא יכול להיות קנאי מאוד, והוא גם גדול ממני בהרבה" שיתפתי אותה במחשבותי, "קשה לי גם מאוד בקשרים רציניים" הוספתי.

"תלכי לפי הלב ולא הראש" היא אמרה והמשכנו לראות את הסדרה, היא כל כך צודקת.

אבישג לבסוף גם נרדמה וניסיתי גם אני להירדם אך המחשבות שיבשו לי את הראש.
קמתי למטבח להכין קפה, ויכולתי לשמוע צעדים מאחורי, התעלמתי וחשבתי שאולי אני סתם מדמיינת עד שהרגשתי גוף גברי מאחורי.

"אדם, תפסיק לעשות את זה" זהיתי את גופו ואת הריח של הבושם שלו.

"איך שהתגעגעתי" הוא מילמל ונאנח, הצמרמורת שהוא מביא לגופי.

"איך נכנסת?" שאלתי בסקרנות, הוא סובב אותי אליו ודחף אותי אל ארונות המטבח.

"בדרכים שלי" הוא מילמל ונישק את שפתי בעדינות, יש לו טעם של וויסקי.

אָבִיהָWhere stories live. Discover now