chapter 19

4.7K 151 10
                                    

אדם
קמתי בבוקר עם האנגובר, האלכוהול של אתמול לא עשה לי טוב בכלל.
נזכרתי במה שקרה אתמול, הבטתי בה ושיערה היה פרוע, היא כל כך יפה.
השמיכה בקושי כיסתה לה משהו וכל גוף היה חשוף בפני, החזקתי את עצמי.
נסיתי להחזיק אך הר גדול גדל לי במכנס, רק מלהסתכל עליה בהלבשה תחתונה.
קמתי, מוציא בוקסר ונכנס להתקלח, מנקה את כל הלילה המסריח שהיה לי.

שמתי את הבוקסר לאחר שסיימתי להתקלח ואת המגבת שמתי על השיער.
יצאתי לחדר וראיתי אותה קמה, ועומדת שגופה החצי עירום מולי.
היא הביטה בי במבט האדיש שלה והבנתי שהיא עדיין תקועה באתמול.
היא נכנסה לשטוף פנים ופתחתי את הארון, מוציא טרנינג שחור ושם אותו.
התיישבתי על מיטה, מחכה שהיא תצא כדי לדבר איתה.

"אביה" מילמלתי בצרידות שהיא יצאה, ישבנה היה מופנה לכיווני, הגוף הקטלני שלה בכללי.

"אל תהיי תינוקת" מילמלתי והיא הסתובבה, "תינוקת?" היא שאלה ומשכתי את שיערי לאחור בתסכול, הדבקתי אותה לארון וידי מצאו את מקומם בישבנה, הרמתי אותה ונישקתי את שפתיה שהיו בטעם של המשחת שיניים.
אני יודע שהיא בחיים לא תסרב למגע שלי.

"תשלוט על עצבים שלך" היא מילמלה, מתכוונת לאתמול, הנהנתי וזרקתי לה סוודר שתשים.

היא ירדה שהסוודר בקושי מכסה לה משהו, שהיא מתכופפת ורואים לה את כל החוטיני המזדיין שלה.
השיער השחור והקצר שלה היה פרוע והשפתיים שכל בוקר יותר אדומות.
אח אני מתחרמן רק מאיך שהיא נראת עכשיו.
היא הכינה קפה ומילמלתי שתכין לי גם.

פתחתי את הפלאפון וראיתי שאדווה שלחה הודעה, "השלמתם?" היא שאלה ופשוט התעלמתי, מביט באביה.

"מתי הלכת לבית ספר בפעם האחרונה?" שאלתי אותה, היא חשבה לרגע ומילמלה, "אני לא זוכרת".

"אני מקפיץ אותך עכשיו" קבעתי ולגמתי מהכוס קפה שהיא הכינה, "אני רוצה להשאר בבית" היא מילמלה בילדותיות.

"את הרבה זמן לא הלכת, אני לא צוחק" מילמלתי ומשכתי אותה אליי, "אני אחזיר אותך לפה אחר כך" הבטחתי ונישקתי את שפתיה בעדינות ממכרת.

היא הנהנה ועלתה למעלה, "אין לי מה ללבוש" היא אמרה שנכנסתי לחדר.
יצאתי מהחדר ונכנסתי לחדר לשעבר של אחותי, מוציא כמה בגדים אקראים לבחירה.
חזרתי לחדר וזרקתי על המיטה.

"של מי זה?" היא שאלה בקנאה, "של האקסית שלי" מילמלתי בהתגרות, פותח את הארון.

"טוב" היא קראה בזלזול וסרקה את הבגדים.

"אל תעשי לי ׳טוב׳" חיקיתי אותה ותפסתי את ישבנה, היא חייכה כאילו ידעה מה יקרה.

"של אחותי" מילמלתי לבסוף והוצאתי גינס שחור וחולצה ארוכה לבנה, ולבשתי.

אחרי התבלטות קשה מה ללבוש, היא לבשה מכנס נייק שלא ידעתי שקיים וחולצה לבנה שהיא כמובן קיצרה אותה לבטן.

אָבִיהָWhere stories live. Discover now