chapter 33

4.1K 172 16
                                    

🔞
אביה
היום היה יום שמשי ביותר, נעים בחוץ, הרגשתי כאילו חיי בחלק מאוד מסודר בחיים.
אני בסדר עם אמא שלי ובן זוגה לאחר הריבים והשנאה שהיה בנינו בהתחלה.
עם אדם, אנחנו אוהבים אחד את השני ואת הריבים מצינו ממזמן.
יש את מאי שתמיד פה בשבילי, הצחוקים, הריכולים, הכל, היא החלק המשמעותי בשבילי.
ללימודים אני משתדלת ללכת יום יום, סוף שנה רק קרב ועם כל החיסורים שיש לי בספק אם אצליח בעתיד.
הרגשתי שיש דבר אחרון שצריך לסדר, החלק שבעבר היה מאוד משמעותי בשבילי, איתן.

התקדמתי למרכז, איתן ביקש שנפגש שם, השמש קפחה על גופי, לבשתי מכנס ג'ינס קצר כהה עם חגורה, חושבת שזה של מאי.
וגופיה לבנה ללא חזיה, ממש הרגיש כאילו נכנסנו לקיץ ביום אחד
התיישבתי לידו שהוא שם את משקפי השמש שלו בראש, חיבק את גופי וחייכתי אליו.

"אני מודה שהתגעגעתי.." מילמלתי, מביטה בו והוא מהנהן, סורק אותי, איתן איתן.

"הזכרונות איתך בלתי נשכחות, אביה" הוא קרא בקול ששידר מאוד אכזבה.

"עכשיו אנחנו זרים.." הסיק מסקנה, "הקשר שלנו היה, כרגע אין אפשרות לחזור לזה.." הסברתי לו, אומנם איתן לא היה סטוץ רגיל, אך הוא עדיין כלל מגע.

"את באמת בקשר רציני איתו?" שאל במעט כעס, הוא מטפח את עצמו, הוא נראה טוב.

"הכי רציני בעולם, אני אוהבת אותו, איתן" מילמלתי בזהירות, מנסה לא לפגוע בו.

"גם אותי אהבת.." מילמל, הקשר שלי עם איתן היה קשר מיוחד, בלתי נשכח.
הוא שרד את המלחמות שלי ביחד איתי, הוא תמיד היה שם בלי תלונות, הכיר אותי הכי טוב, הוא פשוט היה איתן שלי.

"איתן, באתי לכאן כדי לתקן את הקשר שלנו, לא לחזור לפעם, אנחנו יכולים.." הסברתי לו והוא הנהן, מרגישה שזה הולך להיות קשה.

צפירות של רכב היו מאחורי, קמתי כדי לראות וזה היה אדם, התקדמתי למכונית שלו שאיתן מאחורי, "מה את עושה פה איתו?" אדם שאל בתקיפות.

"תרגע, אנחנו מסדרים את העניינים.." מילמלתי, מבקשת במבטי שלא יעשה זאת.

"אוקי, עוד חמש דקות אני חוזר לפה, אני יקח אותך" מילמל והנהנתי בחיוך, הוא נסע.

"אוקי, אנחנו יכולים לחזור לקשר?" שאלתי, הוא הביט בי במבט כואב כזה ושנאתי להרגיש ייסורי מצפון או אשמה, "לא יכול בלעדייך" מילמל וחיבק את גופי לחיבוק יותר חזק, חייכתי.

"הולכת לפגוש אותו שהוא חרמן עלייך עם המכנס הזה?" עוד דרמות מצד אדם, ידעתי שהוא לא יתאפק, התקדמתי למטבח ביתו.

"קיץ, חם" תיארתי לו את המזג האוויר בחוץ והוא נאנח, "אל תעצבני אותי" הזהיר והרמתי לכיווני את האצבע השלישית שלי.

הוא גיחך ותוך שניות הייתי מוטחת על השייש במטבח שהוא פותח את החגורה ומעיף את המכנס ממני, "שמה עליי זין, הא?" שאל בהתגרות, מעיף את התחתון בפראות, פותח את חגורת מכנסו ומוריד את המכנס ביחד עם הבוקסר, הוא נישק את שפתיי בעדינות והוא נכנס אליי בחדות, גנחתי בבהלה.

אָבִיהָWhere stories live. Discover now